MicroStrategy-ն գնել է 1.1 միլիարդ դոլար արժողությամբ բիթքոյն
Երևանի օդում փոշու պարունակությունը չափող 108 սարք է տեղադրվել
Վրաստանում միջին ամսական անվանական աշխատավարձն աճել է 11.1%-ով
Մեկ շաբաթում Երևանի պարեկները հայտնաբերել են երթևեկության կանոնների 4123 խախտում
Վերին Լարսի անցակետերը ժամանակավորապես չեն աշխատի
iPhone 16 Pro Max-ի ողջ խմբաքանակը սպառվել է 18 րոպեում
Երևանում անցկացվել և արդիականացվել է 20 կմ ոռոգման նոր համակարգ
Bahamut հիմնադրամը կտրամադրի 50 մլն դրամին համարժեք FTN՝ ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
GIS համակարգում տեսանելի կդառնա նաև ինքնակամ շինությունների տեղադիրքը
2024 թվականի արտարժութային ավանդների և վարկերի դինամիկան Հայաստանում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Պարեկները սեպտեմբերի 17-ից կսկսեն ստուգել ավտոմեքենաների տեխնիկական վիճակը, վարորդների փաստաթղթերը, առողջական վիճակը
Անահիտ աստվածուհու արձանից պահպանված բրոնզե գլուխն ու ձեռքը հանդիսավորությամբ տեղափոխվել են Հայաստանի պատմության թանգարան
Հայկական սոցցանցերում կրկին հայտնվել են կեղծ գովազդներ գումարի վերադարձի մասին. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կենտրոնական Բանկը ներկայացնում է նոր ֆինանսական ցուցանիշներ՝ շուկաների վիճակագրության բարելավման համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռն արտակարգ վայրէջք է կատարել Աստրախանում
Մեկ շաբաթում գրանցվել է198 արտակարգ դեպք, 13 ինքնասպանության փորձ, 113 հրդեհ. զոհվել է 15 մարդ. Փրկարար ծառայություն
Bahamut-ը կտրամադրի 50 միլիոնին համարժեք FTN ԲՏԱ-ի դրամաշնորհային ծրագրին աջակցելու համար
Արգենտինան ակնկալում է 2025-ին գնաճն իջեցնել մինչև 18.3%
Կապիտալի ներհոսքի և արտահոսքի փոփոխությունները Հայաստանի բանկային համակարգում․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մաշտոցի պողոտայի շենքերը նախատեսվում է ապահովել գեղարվեստական լուսավորությամբ

Բիզնես Ozon-ում՝ ինչպե՞ս խանութ բացել մարքեթփլեյսում ընդամենը 4 քայլով

Հլս 19, 2024 19:25
59
ADS

Առցանց գնումների ժողովրդականությունը Հայաստանում արագ տեմպերով աճում է։ Ակնկալվում է, որ թվային առևտրի շուկան մինչև 2028 թվականը կունենա 1,73 միլիոն օգտվող:

Մարքեթփլեյսները կարևոր դեր են խաղում այս գործընթացում՝ առաջարկելով ամենահարմար ձևաչափը վաճառողի և գնորդի միջև փոխգործակցության համար: 2023 թվականին ԱՊՀ խոշորագույն շուկաներից մեկը՝ Ozon-ը, մուտք գործեց հայկական շուկա՝ 49 միլիոն ակտիվ գնորդների ընդհանուր լսարանով։ Ներկայացնում ենք քայլ առ քայլ ծրագիր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են այս հարթակում հաջողակ բիզնես սկսել:

Ozon-ի հիմնական առավելությունը գրագետ մտածված ֆունկցիոնալությունն է: Կարիք չկա ստեղծել ձեր սեփական վեբ կայքը և խթանել այն, ներդնել վճարային համակարգ և կառուցել համալիր լոգիստիկա ամբողջ երկրում և արտերկրում ապրանքներ առաքելու համար: Ozon-ն արդեն ունի այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է խանութ բացելու համար։ Ի՞նչ պետք է անեք, որպեսզի սկսեք վաճառել շուկայում:

Քայլ 0. Իրավաբանական անձ։ Մարքեթփլեյսում վաճառելու համար պետք է ունենաք անհատ ձեռնարկատիրոջ կամ իրավաբանական անձի կարգավիճակ: Եթե դեռ չունեք, պետք է գրանցեք։ Դրանից հետո կարող եք սկսել աշխատել հարթակում:

Քայլ 1. Ստեղծել անձնական հաշիվ։ Նախ, պետք է ներբեռնել Ozon Seller հավելվածը կամ այցելել Ozon կայքէջ և սեղմել «Դառնալ վաճառող» կոճակը: Այնուհետև լրացնել հայտ, որից հետո համակարգը կառաջարկի ստեղծել խանութ՝ ընտրել ապրանքների անվանումը և հիմնական կատեգորիան: Ամբողջ գործընթացը տևում է ոչ ավելի, քան 15 րոպե։

Գրանցվելուց հետո ձեռնարկատերը հասանելիություն է ստանում անձնական հաշվին և վերլուծական գործիքներին: Ozon-ը տարբեր տվյալներ է տրամադրում վաճառողներին: Օրինակ, կարող եք տեսնել, թե որ ապրանքներն են առավել պահանջված և ինչ են մարդիկ փնտրում և չեն գտնում: Այս տեղեկատվության հիման վրա հեշտ է որոշել, թե ինչ ապրանքներ արժե վաճառել:

Քայլ 2. Ընտրում ենք աշխատանքային սխեման։ Ozon-ի հետ լոգիստիկ տեսանկյունից աշխատելու 3 տարբերակ կա՝ FBO, FBS և RealFBS։ Վաճառողները կարող են ընտրել իրենց հարմար լոգիստիկ տարբերակը կամ համատեղել միանգամից մի քանի մեթոդներ: FBO-ի դեպքում ապրանքները պահվում են Ozon-ի պահեստում։ Մարքեթփլեյսն ինքն է զբաղվում փաթեթավորմամբ և առաքմամբ։ Երևանում տեսակավորման և ֆուլֆիլմենթ կենտրոն է գործում․ պահեստային համակարգը գործում է նաև այլ երկրներում։

Ավելի լավ է ընտրել պահեստայն տարածաշրջանում, որտեղ ապրում է խանութի հիմնական լսարանը. այս կերպ կարող եք զգալիորեն կրճատել առաքման ժամանակը և, հետևաբար, ձեռք բերել մրցակցային առավելություն: FBS-ը ենթադրում է, որ ձեռնարկատերն ապրանքները պահում է տանը և ինքն է փաթեթավորում անում, մինչդեռ մարքեթփլեյսն իր վրա է վերցնում միայն ապրանքները հաճախորդներին հասցնելու գործառույթը:

Եթե դուք ընտրում եք RealFBS-ը, պահեստավորման, փաթեթավորման և առաքման բոլոր դժվարությունները ընկնում են ձեզ վրա: Հաճախ ամենից շատ պահանջարկ ունեցող ապրանքները վաճառվում են FBO սխեմայով, իսկ FBS ընտրում են նոր ապրանքների համար, որոնց պահանջարկը դեռ հայտնի չէ։ Այսպես հիմնական ապրանքների համար խանութի սեփականատիրոջը մնում է միայն վերահսկել պահեստում ապրանքի առկայությունը և ժամանակին մատակարարել, մինչդեռ նոր ապրանքները փորձարկվում են փոքր խմբաքանակներով՝ նախքան Ozon-ի պահեստներ ուղարկելը:

Քայլ 3. Լրացնում ենք ապրանքների քարտերը։ Ozon-ը վաճառողներին հնարավորություն է տալիս ինքնուրույն սահմանել գները և կառավարել ապրանքի քարտերը իրենց անձնական հաշվում: Ապրանքի էջերի ճիշտ լրացումը Ozon-ում հաջող վաճառքի գրավականն է: Գնորդների ուշադրությունը գրավելու համար առաջին հերթին կարևոր են վառ, բարձրորակ լուսանկարներն ու վիդեո ակնարկները: Անհրաժեշտ է նաև ճիշտ վերնագիր ընտրել, այն պետք է լինի տեղեկատվական և հասկանալի։

Անցնելով ապրանքի քարտին, գնորդը կցանկանա ծանոթանալ դրա բնութագրերին, ուստի հարկավոր է գրել մանրամասն նկարագրություն: Գների և զեղչերի մասին տեղեկությունները, ինչպես նաև գնորդների թողած մեկնաբանությունները սովորաբար օգնում են գնման որոշում կայացնել: Միայն իրական գնորդները կարող են ակնարկներ թողնել, ուստի մարքեթփլեյսից օգտվողները մեծ ուշադրություն են դարձնում մեկնաբանություններին։Կարծիքներին, մեկնաբանություններին և հարցերին ուշադրություն դարձնելը կարևոր խնդիր է, որի մասին չպետք է մոռանաք ձեր խանութը բացելուց հետո:

Ozon-ն օգնում է վաճառողներին հարթակի հետ աշխատելու բոլոր փուլերում, քանի որ մարքեթփլեյսն ամենից շատ է շահագրգռված բոլորի հաջողությամբ: Բացի վերլուծությունից, վաճառողներին հասանելի է Գիտելիքի բազան՝ ցանկացած հարցի պատասխաններով, ինչպես նաև Ozon University-ն՝ հարթակ, որտեղ կարող եքանցնել ինտերակտիվ վերապատրաստման դասընթաց, մասնակցել վեբինարին և լսել հաջողության գաղտնիքներն ավելի փորձառու գործընկերներից։

Քայլ 4. Իրականացնում ենք առաջին վաճառքը բոլոր տվյալները, ներառյալ ապրանքի առկայությունը, լրացնելուց հետո:
Ձեր անձնական հաշվի վերլուծության բաժնում կարող եք հետևել յուրաքանչյուր ապրանքի պահանջարկին: Վաճառքներն ավելացնելու համար լավ կլինի պարբերաբար զեղչեր սահմանել և հարթակում գովազդել ապրանքները: Վիճակագրության համաձայն՝ հարթակի մարքեթինգային գործիքներն օգտագործող վաճառողների շրջանառությունն աճում է միջինը երեք անգամ ավելի արագ, քան դրանք չօգտագործողների մոտ։ Այժմ, երբ հայ վաճառողների շրջանում Ozon-ի ժողովրդականությունը նոր թափ է հավաքում, ժամանակն է գրանցվել կայքում և սկսել առցանց վաճառել:

Մեկնաբանություն