Which ամսագիր հրապարակել է ավիաընկերությունների վարկանիշը. 2022 թվականի արդյունքներով Wizz Air-ը ճանաչվել է վատագույնը, իսկ առաջին տեղում Jet2-ն է։ Հետազոտությունը հիմնված է 8000 բրիտանացի զբոսաշրջիկների գնահատականների վրա, որոնք փոխադրողներին միավորներ են տվել՝ 1-ից 5 տարբեր կատեգորիաներում: Հանդես գալով որպես սպառողների իրավունքների պաշտպան՝ հրատարակությունը համեմատել է անհամեմատելի թվացող ՝ էժան ավիաընկերություններին և ավիացիոն արդյունաբերության հսկաներին։
Daily Mail հրատարակությունը մանրակրկիտ հաշվարկել է ավիաընկերությունների բոլոր թերություններն ու ուղեւորների բացասական մեկնաբանությունները։ Տաբլոիդը «սարսափելի» է անվանել Wizz Air-ը, որը նվազագույն գնահատականներ է ստացել։ Փոխադրողին տրվել է մեկական միավոր այնպիսի կատեգորիաների համար, ինչպիսիք են հարմարեցումը և կահավորանքը սրահում, նստատեղերի հարմարավետությունը: Պրեմիում ավիաընկերության հավակնորդ British Airways-ը նույնպես հայտնվել է քննադատության տակ: Նա ստացել է երկուական միավոր՝ համապատասխանության, նստատեղերի հարմարավետության, փողի արժեքի համար և ոչ ավելի, քան երեք միավոր մյուս բոլոր անվանակարգերում:
Արդյունքում բացասական հնգյակում են Wizz Air-ը՝ զբոսաշրջիկների ձայների 48%-ով, Ryanair-ը (52%), Eurowings-ը (53%), British Airways-ը (56%) և Lufthansa-ն (57%)։ Եվ գլխավորում է Որը: Jet2.com ավիաընկերությունը, որը ընդհանուր հաշվարկում հավաքել է 80% և առաջ է անցել Turkish Airlines-ից: Սպառողների դատողությունների օբյեկտիվությունը հաստատվում է Քաղաքացիական ավիացիայի վարչության (CAA) վիճակագրությամբ: Մասնավորապես, Wizz Air-ի թռիչքների միայն 56%-ն է ժամանակին ժամանել 2022 թվականին։ Միայն Տույն է ավելի վատ՝ թռիչքների միայն 45%-ն է կատարվում ժամանակին։Երթուղիների չեղարկումների առումով Ryanair-ն ամենահուսալին էր, որի թռիչքների միայն 0,5%-ն էր չեղարկվել 24 ժամից պակաս ծանուցմամբ: Միաժամանակ British Airways-ը հրաժարվել է իրականացնել կանոնավոր չվերթների 2,3%-ը։ Ամենավատը Eurowings ավիաընկերությունն է՝ թռիչքների նախորդ օրվա ընթացքում չվացուցակից հանվել է թռիչքների 3,4%-ը։ Վարկանիշում ընդգրկված ավիաընկերությունների ներկայացուցիչները տարբեր կերպ են արձագանքել արդյունքներին։ Հաղթողները կարծում են, որ հարցումն արտացոլում է միլիոնավոր ուղևորների կարծիքը, իսկ մյուսները՝ այն չի կարող օգտագործվել որպես ճշգրիտ ցուցանիշ՝ հաշվի առնված կարծիքների փոքր քանակի պատճառով։