Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%
«Shoonch»․ բարձրորակ ջուր և թարմություն ամեն կաթիլում. Ակբա բանկ. դիտեք ABNews.am կայքում
2024 թվականի պարենի համաշխարհային գների փոփոխությունների վերլուծություն. ՄԱԿ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բիզնեսի հաջողության քարտեզը՝ հաճախորդի սիրո շնորհիվ

Հնս 17, 2024 18:00
41
ADS

Հաջողությունը բիզնեսում երբեմն թվում է թե հասանելի է միայն մեծ նախագծերի ու անընդհատ նորարարությունների շնորհիվ: Սակայն, իրականում հաճախորդի սիրո ու բավարարվածության զգացումը ավելի կարևոր դեր է խաղում: Հետևյալ քայլերն ու սկզբունքները կօգնեն ձեզ ստեղծել կայուն ու հաջողակ բիզնես՝ հաճախորդների սիրո ու նվիրվածության շնորհիվ։

1. Հաճախորդի Գլխավոր Դերը Բիզնեսում

Հաճախորդը ձեր բիզնեսի սիրտն է: Ճիշտ է, մարքեթինգային և վաճառքի ռազմավարությունները կարևոր են, բայց առանց հաճախորդի սերը ձեռք բերելու, այդ ամենը կմնա անպտուղ: Ձեր առաջնահերթ նպատակն է հասկանալ հաճախորդի խնդիրները, ու դրանց լուծում գտնելու համար մշտապես աշխատել:

2. Հաճախորդների Կարծիքը Ուսումնասիրեք

Հաճախորդների կարծիքները ստանալը կարող է լինել բիզնեսի բարելավման լավագույն միջոցը: Կազմակերպեք հաճախորդների կարծիքների հավաքագրում տարբեր մեթոդներով՝ օնլայն հարցումներ, սոցիալական մեդիա վերլուծություններ, և ֆոկուս խմբեր: Այս մեթոդների միջոցով կարող եք գտնել այն ոլորտները, որտեղ կարելի է բարելավել ծառայությունը կամ արտադրանքը:

3. Հաճախորդի Պատասխանատվությունը Գնահատեք

Հաճախորդների հարցերին պատասխանելու և նրանց խնդիրները արագ լուծելու միջոցով կարելի է կերտել վստահություն: Ձեզ պետք է մշտապես հասանելի լինեք և պատրաստակամ լինեք օգնելու նրանց: Անկախ նրանից՝ խնդիրն ինչքան փոքր է, այն պետք է լուծվի արագ ու պատշաճ կերպով:

4. Հաճախորդի Ոգևորումը Մեծացրեք

Հաճախորդի փորձառությունը դարձեք անսպասելիորեն հաճելի: Սա կարող է լինել մատչելի գին, բոնուսներ կամ հաճախորդների հատուկ ակցիաներ: Հաճախորդներին պետք է ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց ընտրությունը ու պատրաստ եք անել ավելին:

5. Հաճախորդի Մոտիվացիա

Տրամադրեք ծրագրեր, որոնք խրախուսում են հաճախորդներին օգտագործել ձեր ծառայությունները ավելի հաճախ: Սա կարող է լինել մշտական հաճախորդների ծրագրեր, զեղչեր և հատուկ առաջարկներ, որոնք կարող են մեծացնել հաճախորդների հավատարիմությունը:

6. Հաճախորդի Վստահության Ստեղծում

Վստահությունը ստանում են ոչ միայն խոսքերով, այլև գործերով: Համոզված եղեք, որ ձեր խոստումները իրականանում են, և դուք անում եք ամեն ինչ, որպեսզի հաճախորդը վստահ լինի ձեր բիզնեսի վրա: Վստահությունը կարող է կերտվել միայն ժամանակի ընթացքում և հաճախորդների հետ հարուստ ու երկարատև հարաբերությունների հիմքով:

7. Հաճախորդի Նորարարություն

Նորարարությունները ձեր բիզնեսում ոչ միայն օգնում են բարելավել ապրանքներն ու ծառայությունները, այլև տալիս են հաճախորդներին նոր ու հետաքրքիր փորձառություններ: Հետևեք հաճախորդների սպասելիքներին և մշտապես փորձեք նորարարել ձեր բիզնեսում:

 

Հաճախորդի սերը բիզնեսի հաջողության կարևորագույն մասն է: Հետևելով այս խորհուրդներին և մշտապես ստանալով հաճախորդի կարծիքներ, դուք կկարողանաք ստեղծել ամուր ու հաջողակ բիզնես, որը կնվաճի հաճախորդների սրտերը և կդառնա վստահելի գործընկեր նրանց համար։ Հաճախորդը սեր է փնտրում, իսկ բիզնեսը՝ վստահություն ու հավատարմություն: Միացրեք այս երկուսը և դուք կհասնեք ձեր նպատակներին՝ հաճախորդների սիրով ու նվիրվածությամբ։