Honda-ն առաջարկում է համագործակցություն Nissan-ի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպական AI ստարտափները 2024 թվականին հավաքել են 8 մլրդ դոլար
Կգործի անշարժ գույքի գրանցման նոր համակարգ. ինչ պետք է իմանալ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 148 դեպք. գրանցվել է 7 ավտովթար. զոհվել է 1, վիրավորվել՝ 6 մարդ
Ճապոնիայում 12 ժամում տեղացել է 120 սմ ձյուն
Evocabank-ը մասնակցել է Miami-Dubai Chamber of Commerce 2-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանա 2-4 աստիճանով
Երևանում տրանսպորտի թանկացումից գնաճը կարող է կազմել 0,1%. ՀՀ ԿԲ նախագահ
ՊԵԿ-ը կատարելագործել է Հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային համակարգը. ինչ է փոխվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
OpenAI-ն կթողարկի AI սարք, որը կբերի նոր դարաշրջան մարդ-համակարգիչ հարաբերություններում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թանկարժեք էֆեկտ․ 2024 թվականի տնտեսական աճի պատրանքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵՄ-ն 3 մլն եվրո է հատկացրել ռուսական և բելառուսական անկախ լրատվամիջոցներին
2024թ. տնտեսական աճը 2023թ. աճի համեմատ էականորեն ավելի ցածր կլինի. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ը կառավարությունում խարդախությունների պատճառով տարեկան կորցնում է 700 մլրդ դոլար. Իլոն Մասկ
Կենտրոնական բանկը իջեցրել է վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը 0.25 տոկոսային կետով՝ սահմանելով 6.75 %. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վրաստանում գնաճը հունվարին կազմել է 0.4%
TRUMP մեմքոյնը էժանացել է 75%-ով
Պեկինի պատասխան հարվածը Թրամփի մաքսատուրքերին․ ԱՄՆ-Չինաստան առևտրային լարվածությունը նոր փուլում. մանրամասները` ABNews.am կայքում
Թրամփի մաքսատուրքերը խուճապ են առաջացրել կրիպտոշուկայում. ինչպես կարող է զարգանալ իրավիճակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024 թվականին հարկային հայտարարագիր է ներկայացրել 59,031 ֆիզիկական անձ

Պլանավորեք, ուղարկեք, չմոռանաք. ինչպե՞ս պլանավորել հաղորդագրություններ Instagram-ում և հասնել ընկերներին ճիշտ ժամանակին

Դկտ 17, 2024 11:49
22
ADS

Instagram-ը ներկայացրել է ուղիղ հաղորդագրություններ պլանավորելու նոր հնարավորությունը

Meta-ին պատկանող Instagram սոցիալական ցանցը վերջերս ավելացրել է DM-ներ (ուղիղ հաղորդագրություններ) պլանավորելու նոր հնարավորություն, որը հասանելի է բոլոր օգտատերերին ամբողջ աշխարհում։ Այս նոր գործառույթը հաստատվել է երկուշաբթի օրը TechCrunch-ի հետ զրույցում։

Ինչո՞ւ է նոր գործառույթը կարևոր

Այս նոր գործառույթը հատկապես օգտակար կլինի

  • Ստեղծողների և բիզնես էջերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել օպտիմալ ժամանակներում՝ առավելագույն ներգրավվածություն ստանալու համար։
  • Սովորական օգտատերերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել տարբեր ժամային գոտիներում գտնվող ընկերներին։
  • Որպես հիշեցում ուղարկելու հնարավորություն ապագա իրադարձությունների կամ կարևոր օրերի համար։

Ինչպե՞ս պլանավորել DM

Ուղիղ հաղորդագրություն պլանավորելու գործընթացը բավականին պարզ է․

  1. Մուտքագրեք ձեր հաղորդագրությունը,
  2. Սեղմած պահեք «Ուղարկել» կոճակը,
  3. Ընտրեք պլանավորված առաքման ամսաթիվը և ժամը։

Ըստ փորձարկման՝ Instagram-ը թույլ է տալիս պլանավորել հաղորդագրությունները մինչև 29 օր առաջ։ Հաղորդագրություն պլանավորելուց հետո զրույցում կցուցադրվի ծանուցում, որ դուք ունեք «1 պլանավորված հաղորդագրություն»։

Վերջին նորարարությունները DM-ներում

Instagram-ն ակտիվորեն զարգացնում է իր հաղորդագրությունների բաժինը՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար։ Վերջերս ավելացված գործառույթներից են․

  • Գտնվելու վայրի կիսում DM-ների միջոցով՝ ուղղակի մարտահրավեր ծառայություններին, ինչպիսիք են Apple-ի Find My-ը և Snapchat-ի Snap Map-ը։
  • Մականունների ավելացում՝ հարմարեցնելով DM-ներում անունները։

Ստեղծողների համար նոր հնարավորություններ

Բացի հաղորդագրությունների պլանավորման գործառույթից, Instagram-ը նաև ավելացրել է հաղորդագրությունների զտման և տեսակավորման գործիքներ ստեղծողների համար։ Այս գործիքների միջոցով հնարավոր է․

  • Տեսակավորել հաղորդագրությունները՝ հետևորդների քանակի, ստուգված հաշիվների, ապրանքանիշերի, և այլ չափանիշների հիման վրա։

Այս նոր հնարավորությունները դարձնում են Instagram-ը ավելի հարմարավետ և արդյունավետ հաղորդակցության հարթակ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար՝ պահպանելով նորարարական մոտեցում սոցիալական մեդիայի ոլորտում։

Աղբյուր՝ TechCrunch