Փետրվարին Վրաստանից արտաքսվել է 85 օտարերկրացի, այդ թվում՝ ՀՀ քաղաքացիներ
Հայաստանի ներդրումային և վարկային ոլորտի ֆինանսական դինամիկան՝ ըստ ԿԲ տվյալների. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
4.664.972 դրամ՝ ՔայլՏեք-ին․ «Մի դրամի ուժի» մարտ ամսվա շահառուն Հերոսների վերականգնողական քաղաքն է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ բյուջեի դեֆիցիտը փետրվարին աճել է 3.6%-ով, ֆինանսական տարվա 5 ամսում՝ 38%-ով
Գերմանիան 2024-ին կրճատել է էլեկտրաէներգիայի արտադրությունը 3,6%-ով
TikTok-ը ներկայացրել է նոր գործառույթներ երեխաների անվտանգության ապահովման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի անշարժ գույքի շուկան 2025-ի սկզբին. որտեղ է իրականացվել ամենաշատ գործարքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին ավելի քան 157 հազար օտարերկրացի հարկադրաբար լքել է Ռուսաստանը. ՌԴ ՆԳՆ
Փետրվարին Հայաստան է այցելել ավելի քան 117 հազար զբոսաշրջիկ
«Ucom Ֆելոուշիփ» ինկուբացիոն ծրագիրն ավարտվեց և հաղթողը ստացավ դրամական մրցանակ. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես է փոխվել ապահովագրական շուկան Հայաստանում 2024 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Ոսկե գնդակ-2025». ովքեր են գլխավոր հավակնորդները Goal-ի նոր վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների միջև փոխադարձ առևտրի ծավալն աճել է 6,3%-ով
Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների հիմնական հոսքերը և նպատակները. տվյալներ 2024-ի մասին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփի վերադարձը հարվածել է աշխարհի միլիարդատերերին․ ով որքան է կորցրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Դեմ Առ Դեմ՝ Մի դրամի ուժի հետ․ Սերունդների երկխոսություն մարզային ֆորումին մնացել են հաշված օրեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որոնք են Հայաստանում զբաղվածության առաջատար ոլորտները 2025-ի հունվարին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ի 4-րդ եռամսյակի աճի գնահատականը նվազել է մինչև 0.6%
Google-ն ադրբեջանական քարոզչություն տարածող 16 հազարից ավելի YouTube-յան ալիք է արգելափակել
Հայաստանի պետական պարտքի նոր պատկերը. ինչ է փոխվել վերջին մեկ տարում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Պլանավորեք, ուղարկեք, չմոռանաք. ինչպե՞ս պլանավորել հաղորդագրություններ Instagram-ում և հասնել ընկերներին ճիշտ ժամանակին

Դկտ 17, 2024 11:49
25

Instagram-ը ներկայացրել է ուղիղ հաղորդագրություններ պլանավորելու նոր հնարավորությունը

Meta-ին պատկանող Instagram սոցիալական ցանցը վերջերս ավելացրել է DM-ներ (ուղիղ հաղորդագրություններ) պլանավորելու նոր հնարավորություն, որը հասանելի է բոլոր օգտատերերին ամբողջ աշխարհում։ Այս նոր գործառույթը հաստատվել է երկուշաբթի օրը TechCrunch-ի հետ զրույցում։

Ինչո՞ւ է նոր գործառույթը կարևոր

Այս նոր գործառույթը հատկապես օգտակար կլինի

  • Ստեղծողների և բիզնես էջերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել օպտիմալ ժամանակներում՝ առավելագույն ներգրավվածություն ստանալու համար։
  • Սովորական օգտատերերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել տարբեր ժամային գոտիներում գտնվող ընկերներին։
  • Որպես հիշեցում ուղարկելու հնարավորություն ապագա իրադարձությունների կամ կարևոր օրերի համար։

Ինչպե՞ս պլանավորել DM

Ուղիղ հաղորդագրություն պլանավորելու գործընթացը բավականին պարզ է․

  1. Մուտքագրեք ձեր հաղորդագրությունը,
  2. Սեղմած պահեք «Ուղարկել» կոճակը,
  3. Ընտրեք պլանավորված առաքման ամսաթիվը և ժամը։

Ըստ փորձարկման՝ Instagram-ը թույլ է տալիս պլանավորել հաղորդագրությունները մինչև 29 օր առաջ։ Հաղորդագրություն պլանավորելուց հետո զրույցում կցուցադրվի ծանուցում, որ դուք ունեք «1 պլանավորված հաղորդագրություն»։

Վերջին նորարարությունները DM-ներում

Instagram-ն ակտիվորեն զարգացնում է իր հաղորդագրությունների բաժինը՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար։ Վերջերս ավելացված գործառույթներից են․

  • Գտնվելու վայրի կիսում DM-ների միջոցով՝ ուղղակի մարտահրավեր ծառայություններին, ինչպիսիք են Apple-ի Find My-ը և Snapchat-ի Snap Map-ը։
  • Մականունների ավելացում՝ հարմարեցնելով DM-ներում անունները։

Ստեղծողների համար նոր հնարավորություններ

Բացի հաղորդագրությունների պլանավորման գործառույթից, Instagram-ը նաև ավելացրել է հաղորդագրությունների զտման և տեսակավորման գործիքներ ստեղծողների համար։ Այս գործիքների միջոցով հնարավոր է․

  • Տեսակավորել հաղորդագրությունները՝ հետևորդների քանակի, ստուգված հաշիվների, ապրանքանիշերի, և այլ չափանիշների հիման վրա։

Այս նոր հնարավորությունները դարձնում են Instagram-ը ավելի հարմարավետ և արդյունավետ հաղորդակցության հարթակ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար՝ պահպանելով նորարարական մոտեցում սոցիալական մեդիայի ոլորտում։

Աղբյուր՝ TechCrunch