Զբաղվածության ապագան. ի՞նչ հմտություններ են պահանջվելու 2030 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչ է բարձր-ցածր մեթոդը և ինչու՞ է այն կարևոր բիզնեսի ծախսերի կառավարման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Team Telecom Armenia-ի Կայուն զարգացման պարտատոմսերը ցուցակվելու են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում. դիտեք ABNews.am կայքում
3-5 տարեկան երեխաների շուրջ 80 %-ն ընդգրկված է նախադպրոցական կրթության համակարգում. ԿԳՄՍ փոխնախարար
Idram Junior-ը գրքեր է նվիրել դպրոցներին. դիտեք ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկում ամփոփել են C360 Visa քարտապանների համար արշավի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր առևտրային պատերազմ. ի՞նչ է ուզում ԱՄՆ-ը Եվրոպայից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ տարում ԱՄՆ-ից արտաքսվել է ավելի քան 270 000 միգրանտ
Ովքե՞ր են Forbes-ի ցուցակում հայտնված հայազգի միլիարդատերերը և ինչով են նրանք զբաղվում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչո՞վ է առանձնանում Հայաստանի ստարտափ էկոհամակարգը համաշխարհային վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աստվածաշնչի 10 պատվիրաններով քարե սալիկը վաճառվել է 5.04 միլիոն դոլարով
Կառավարությունը քայլեր կձեռնարկի զինծառայությունից խուսափումը կանխելու համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Big Christmas Market-ը` Իդրամի, IDBank-ի ու idplus-ի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nvidia-ն ներկայացրել է արհեստական բանականության զարգացման նոր գործիք. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանի ՀՆԱ-ի աճը տարեվերջին կկազմի 4%. Վլադիմիր Պուտին
​Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 3-6 աստիճանով
ԱՄՆ կառավարությունը փակման վտանգի առաջ. ինչու՞ է Թրամփը կանգնեցրել կառավարության աշխատանքը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լոնդոնը 2025 թ. Կիևին կտրամադրի 285 միլիոն դոլարի լրացուցիչ փաթեթ
Օպերայի շենքը կլուսավորվի LED լուսարձակներով

Պլանավորեք, ուղարկեք, չմոռանաք. ինչպե՞ս պլանավորել հաղորդագրություններ Instagram-ում և հասնել ընկերներին ճիշտ ժամանակին

Դկտ 17, 2024 11:49
17
ADS

Instagram-ը ներկայացրել է ուղիղ հաղորդագրություններ պլանավորելու նոր հնարավորությունը

Meta-ին պատկանող Instagram սոցիալական ցանցը վերջերս ավելացրել է DM-ներ (ուղիղ հաղորդագրություններ) պլանավորելու նոր հնարավորություն, որը հասանելի է բոլոր օգտատերերին ամբողջ աշխարհում։ Այս նոր գործառույթը հաստատվել է երկուշաբթի օրը TechCrunch-ի հետ զրույցում։

Ինչո՞ւ է նոր գործառույթը կարևոր

Այս նոր գործառույթը հատկապես օգտակար կլինի

  • Ստեղծողների և բիզնես էջերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել օպտիմալ ժամանակներում՝ առավելագույն ներգրավվածություն ստանալու համար։
  • Սովորական օգտատերերի համար, ովքեր ցանկանում են հաղորդագրություններ ուղարկել տարբեր ժամային գոտիներում գտնվող ընկերներին։
  • Որպես հիշեցում ուղարկելու հնարավորություն ապագա իրադարձությունների կամ կարևոր օրերի համար։

Ինչպե՞ս պլանավորել DM

Ուղիղ հաղորդագրություն պլանավորելու գործընթացը բավականին պարզ է․

  1. Մուտքագրեք ձեր հաղորդագրությունը,
  2. Սեղմած պահեք «Ուղարկել» կոճակը,
  3. Ընտրեք պլանավորված առաքման ամսաթիվը և ժամը։

Ըստ փորձարկման՝ Instagram-ը թույլ է տալիս պլանավորել հաղորդագրությունները մինչև 29 օր առաջ։ Հաղորդագրություն պլանավորելուց հետո զրույցում կցուցադրվի ծանուցում, որ դուք ունեք «1 պլանավորված հաղորդագրություն»։

Վերջին նորարարությունները DM-ներում

Instagram-ն ակտիվորեն զարգացնում է իր հաղորդագրությունների բաժինը՝ ավելացնելով նոր հնարավորություններ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար։ Վերջերս ավելացված գործառույթներից են․

  • Գտնվելու վայրի կիսում DM-ների միջոցով՝ ուղղակի մարտահրավեր ծառայություններին, ինչպիսիք են Apple-ի Find My-ը և Snapchat-ի Snap Map-ը։
  • Մականունների ավելացում՝ հարմարեցնելով DM-ներում անունները։

Ստեղծողների համար նոր հնարավորություններ

Բացի հաղորդագրությունների պլանավորման գործառույթից, Instagram-ը նաև ավելացրել է հաղորդագրությունների զտման և տեսակավորման գործիքներ ստեղծողների համար։ Այս գործիքների միջոցով հնարավոր է․

  • Տեսակավորել հաղորդագրությունները՝ հետևորդների քանակի, ստուգված հաշիվների, ապրանքանիշերի, և այլ չափանիշների հիման վրա։

Այս նոր հնարավորությունները դարձնում են Instagram-ը ավելի հարմարավետ և արդյունավետ հաղորդակցության հարթակ ինչպես ստեղծողների, այնպես էլ սովորական օգտատերերի համար՝ պահպանելով նորարարական մոտեցում սոցիալական մեդիայի ոլորտում։

Աղբյուր՝ TechCrunch