
Հայաստանի արտաքին առևտրաշրջանառությունը 2025 թվականի հունվարին կազմել է 1․38 մլրդ դոլար, ինչը 917․8 մլն դոլարով կամ 39․99%-ով պակաս է 2024 թվականի համադրելի ժամանակահատվածի ցուցանիշից։ Տվյալները հրապարակել է ՀՀ վիճակագրական կոմիտեն։
Հայաստանի խոշորագույն առևտրային գործընկերները
Հայաստանի արտաքին առևտրային հարաբերություններում Ռուսաստանը շարունակում է պահպանել իր առաջատար դիրքը։
- Ռուսաստան – 455․5 մլն դոլար, անկում 54․8%-ով (552․2 մլն դոլարով պակաս)։
- Չինաստան – 199․5 մլն դոլար, գրանցելով 0․16%-անոց աճ։
- ԱՄԷ – 138․8 մլն դոլար, անկում 59․03%-ով։
- Իրան – 48․5 մլն դոլար, աճ 31․78%-ով։
- ԱՄՆ – 30․5 մլն դոլար, անկում 40․61%-ով։
- Գերմանիա – 27 մլն դոլար, անկում 8․73%-ով։
- Իրաք – 24․54 մլն դոլար, աճ 399․04%-ով։
- Իտալիա – 24․5 մլն դոլար, անկում 19․87%-ով։
- Կորեա – 17․1 մլն դոլար, աճ 26․75%-ով։
- Բելգիա – 16 մլն դոլար, աճ 14․69%-ով։
Տարածաշրջանային առևտրային միտումներ
Արտաքին առևտրի նվազումը հատկապես նկատելի է ԱՊՀ երկրների հետ առևտրում, մինչդեռ ԵՄ-ի հետ առևտուրը գրանցել է աճ։
- ԱՊՀ երկրներ – առևտուրը նվազել է 53․81%-ով և կազմել 478․3 մլն դոլար։
- ԵԱՏՄ երկրների հետ առևտրաշրջանառությունը կազմել է 467․2 մլն դոլար, նվազում 54․52%-ով։
- ԵՄ երկրներ – առևտուրը աճել է 9․93%-ով և կազմել 154․6 մլն դոլար։
- Այլ երկրներ – առևտրի ծավալն նվազել է 33․46%-ով և կազմել 744․5 մլն դոլար։
2025 թվականի հունվարին Հայաստանի արտաքին առևտրի ընդհանուր ծավալների կրճատումը հիմնականում պայմանավորված է ԱՊՀ և ԵԱՏՄ երկրների հետ առևտրի նվազմամբ։ Միևնույն ժամանակ, ԵՄ-ի և որոշ ասիական երկրների հետ առևտրային հարաբերությունները շարունակում են կայուն աճել, ինչը վկայում է Հայաստանի արտաքին առևտրային հարաբերությունների դիվերսիֆիկացման փորձերի մասին։
Այս փոփոխությունները կարող են պայմանավորված լինել ինչպես համաշխարհային տնտեսական միտումներով, այնպես էլ ներպետական և տարածաշրջանային զարգացումներով, ինչպիսիք են տրանսպորտային, լոգիստիկ կամ հարկային քաղաքականության փոփոխությունները։