Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%

Սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ. ի՞նչ անել

Ապր 13, 2025 14:56
29

Շատ բիզնեսներ ունեն սոցիալական մեդիայի էջ, սակայն գրեթե ոչ ոք չի արձագանքում հրապարակումներին՝ ոչ լայքեր, ոչ մեկնաբանություններ, ոչ պահումներ։ Արդյո՞ք սա նշանակում է, որ սոցցանցը պետք չէ քո բիզնեսին։ Բացարձակապես ոչ։ Սա պարզապես նշանակում է, որ պետք է փոխել մոտեցումը։

Հասկանալ հիմնախնդիրը

Երբ բիզնես էջը հետաքրքիր չէ, պատճառները հիմնականում հետևյալն են․

  • Բովանդակությունը չափազանց վաճառող է, ոչ թե օգտակար։

  • Թիրախային լսարանը չի սահմանվել հստակ, կամ ճիշտ մարդիկ չեն հասնում հրապարակումներին։

  • Չկա բովանդակային ռազմավարություն՝ երբ և ինչ մասին պետք է գրես։

  • Չի օգտագործվում վիզուալ և պատմողական ուժը, որը կարևորվում է սոցցանցերում։

Ի՞նչ անել՝ սոցցանցային ներկայնդ կենդանացնելու համար

1. Փոխիր կենտրոնացումը՝ վաճառքից դեպի արժեք

Մի փորձիր անընդհատ միայն վաճառել։ Մարդիկ չեն սիրում գովազդ, նրանք փնտրում են լուծումներ, գաղափարներ, ոգեշնչում կամ հումոր։ Տվե՛ նրանց դա։ Որպես օրինակ՝

  • Եթե ունես հագուստի խանութ, մի՛ խոսիր միայն նոր հավաքածուների մասին, այլ պատմիր՝ ինչպես ճիշտ համադրել հագուստը։

  • Եթե սննդի բիզնես է, գրիր՝ ինչպե՞ս ընտրել առողջ կերակուրներ, ինչպես պատրաստել պարզ ուտեստներ։

Ոսկե կանոն. Արժեք առաջ բեր, ոչ թե ապրանք մղիր։

2. Աճեցրու բովանդակության տեսակը և որակը

Բովանդակությունը չպետք է լինի միօրինակ․ օգտագործիր տարբեր ձևաչափեր.

  • Ինֆոգրաֆիկաներ

  • Կարճ հոլովակներ (Reels, TikTok, Shorts)

  • Այլ օգտատերերի բովանդակության վերաբաշխում (UGC)

  • Պատմություններ՝ քո ապրանքի կամ ծառայության շուրջ

Փորձիր հուզական կապ ստեղծել՝ հարցեր տալով, պատմություններ պատմելով, թաքնված լուրեր բացահայտելով։

3. Հստակ դիրքավորում և հաղորդագրություն

Քո էջը պետք է ունենա հստակ դեմք։ Ընտրիր՝

  • Ո՞ւմ համար ես ստեղծում բովանդակություն (քո իդեալական հաճախորդը ո՞վ է)

  • Ի՞նչ խնդիր ես լուծում այդ մարդու համար

  • Ինչպիսի՞ տոնով ես խոսում՝ մասնագիտական, ընկերական, հումորային, թե միքս

Օրինակ՝ եթե աշխատում ես մայրիկների համար, օգտագործիր մեղմ տոն, ներկայացրու խորհուրդներ երեխաների խնամքի մասին։

4. Պլանավորիր ու վերլուծիր

Պարզապես պատահական բովանդակություն տեղադրելը արդյունք չի տա։ Փոխարենը՝

  • Ստեղծիր հրապարակումների օրացույց՝ շաբաթվա թեմաներով

  • Վերլուծիր՝ որ հրապարակումներն են աշխատում, որոնք՝ ոչ (հասանելիություն, ներգրավվածություն)

  • Կրկնիր այն, ինչը արդյունք է տալիս

Օրինակ՝ երկուշաբթի օգտակար գրառում, չորեքշաբթի հաճախորդի պատմություն, ուրբաթ հարց ու պատասխան։

5. Աշխատիր լսարանի հետ

Քանի որ սոցցանցերը երկխոսության հարթակ են, մի՛ խոսիր միայնակ։ Խրախուսիր հետևյալը.

  • Մեկնաբանություններ՝ հարցեր տուր, կարծիք հարցրու

  • Հետադարձ կապ՝ հարցումներ Stories-ներում

  • Ուղիղ եթերներ՝ բաց քննարկումներ

Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց լսում են, ավելի հավանական է, որ կարձագանքեն։

***

  • Օգտագործիր ինֆլուենսերների կամ միկրոինֆլուենսերների օգնությունը

  • Համագործակցիր այլ բիզնեսների հետ՝ փոխհրապարակումների համար

  • Կազմակերպիր խաղարկություններ և ակցիաներ՝ ներգրավվածությունն աճեցնելու համար

Եթե սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ, մի հրաժարվիր։ Դա լուծելի խնդիր է։ Պետք է պարզապես փոխել մտածելակերպը՝ վաճառքի փորձից դեպի արժեք ստեղծելու մոդել։ Երբ սկսես տալ այն, ինչ մարդիկ փնտրում են, նրանք էլ կսկսեն արձագանքել։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: