Ինչո՞ւ է Հայաստանի կեսը ապրում ապառիկով, ոչ թե եկամուտով. կարդացեք ABNews.am կայքում
2025-ին Ռուսաստանում գնաճի կանխատեսումը 4.5%-ից հասել է 7.6%-ի
ԿԲ-ն թողարկել է հուշադրամ՝ նվիրված Ջերարդ Գաֆէսճեանի 100-ամյակին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի առևտրային կոլապսը՝ թվերի մեջ. ինչու են հիմնական գործընկերները հեռանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ

Դիլիջանում մեկնարկել է այս տարվա սուբվենցիոն 4 ծրագրերից առաջինը

Սպտ 20, 2022 14:16
93

Դիլիջանում նորոգվում է քաղաքի ամենաերկար փողոցը: Մեկնարկել է այս տարվա համար նախատեսված սուբվենցիոն 4 ծրագրերից առաջինը: Ծրագրերի մոտ 1.5 մլրդ դրամ ընդհանուր արժեքի 722 մլն-ից ավելին բաժին է ընկնում այս ճանապարհին: Շինարարությունը միաժամանակ ընթանում է մի քանի հատվածներում: Կենտրոնական և բանուկ փողոցի մոտ 100 մետրը երթևեկի համար տևական ժամանակ ամենավտանգավոր հատվածն էր: Մայթը մնացել էր հողահոսքի տակ, և սողքը սպառնում էր արդեն ճանապարհին: Շինարարական աշխատանքում ընդգրկված է նաև 15-ից ավելի տեղաբնակ: Ասում են՝ գործին խանգարում է միայն մեքենաների ինտենսիվ երթևեկը: Շինարարների հավաստմամբ՝ եթե եղանակը թույլ տա, աշխատանքը կավարտվի նախատեսված ժամկետում՝ նոյեմբերի վերջին: