ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարության որոշմամբ 6 ամսով կարգելվի Հայաստանից ցորենի, հնդկացորենի, արևածաղկի սերմի, ձեթի արտահանումը
Հայաստանում 2025-ի առաջին հինգ ամիսներին տնտեսական ակտիվության ցուցանիշն աճել է 5․7%-ով

3 քայլ՝ հաճախորդին գոհ պահելու համար

Մյս 12, 2025 11:58
25

Ձեր բիզնեսի հաջողության հիմքում կանգնած է մեկ առանցքային մարդ՝ հաճախորդը։ Եվ անկախ նրանից՝ առցանց եք աշխատում, թե ֆիզիկական խանութ ունեք, հաճախորդի գոհունակությունը պետք է լինի Ձեր ռազմավարության կենտրոնում։ Ահա երեք պարզ, բայց արդյունավետ քայլ, որոնք կօգնեն Ձեզ պահել հաճախորդին գոհ և վերադարձնել կրկին ու կրկին։

Քայլ 1. Լսեք և արձագանքեք արագ

Հաճախորդին ամենաշատը հիասթափեցնում է անտեսված զգալը։ Եթե որևէ մեկը գրառում է անում, հաղորդագրություն է ուղարկում կամ բողոք է հայտնում՝ պատասխանեք հնարավորինս արագ՝ նույնիսկ եթե վերջնական լուծումը դեռ չունեք։

Ինչ անել.

  • Տեղադրեք ավտոմատ պատասխան՝ տեղեկացնելու, որ հարցը ստացվել է։

  • Փորձեք արձագանքել՝ առավելագույնը 24 ժամվա ընթացքում։

  • Ցույց տվեք, որ լսում եք՝ կրկնեք խնդիրը և ասեք, թե ինչ քայլեր եք ձեռնարկելու։

Օրինակ՝ «Շնորհակալ ենք մեզ գրելու համար։ Ներողություն ենք խնդրում անհարմարության համար, խնդիրը փոխանցվել է մեր տեխնիկական թիմին, և մենք կկապվենք Ձեզ հետ հնարավորինս շուտ»։

Քայլ 2. Արժևորեք հաճախորդին՝ փոքր ուշադրություններով

Հաճախորդները սիրում են ուշադրություն, և դա պարտադիր չէ լինի մեծ ծախսով։ Փոքր ժեստերը՝ շնորհավորական նամակ, անակնկալ զեղչ կամ անվճար ծառայություն, ստեղծում են վստահություն և հույզեր։

Ինչ անել.

  • Ուղարկեք շնորհավորական նամակ հաճախորդի ծննդյան օրը։

  • Առաջարկեք փոքր բոնուսներ՝ լոյալ հաճախորդների համար։

  • Անձնավորեք հաղորդակցումը՝ օգտագործելով անունը և նախորդ գնումների մասին ինֆորմացիան։

Օրինակ՝ «Արմինե ջան, շնորհավորում ենք Ձեր ծննդյան օրը։ Այս փոքր նվերը՝ հատուկ Ձեզ համար»։

Քայլ 3. Կառուցեք շարունակական կապ՝ հետադարձ կապի միջոցով

Հաճախորդի կարծիքը բիզնեսի աճի ամենաարժեքավոր ռեսուրսներից է։ Պարբերաբար հարցրեք, թե ինչպես են իրենք գնահատում Ձեր ծառայությունները, ինչ են ուզում տեսնել ապագայում և արդյոք գոհ են իրենց փորձից։

Ինչ անել.

  • Ստեղծեք կարճ հարցումներ՝ պատվերի ավարտից հետո։

  • Հետևեք բոլոր բացասական արձագանքներին և փորձեք լուծել դրանք անհատական կարգով։

  • Օգտագործեք ստացված տեղեկությունը ծառայությունների բարելավման համար։

Օրինակ՝ «Ձեր կարծիքը կարևոր է մեզ համար։ Լրացրեք այս 1 րոպեանոց հարցաթերթը՝ օգնելու մեզ ավելի լավ սպասարկել Ձեզ»։

***

Հաճախորդին գոհ պահելը՝ հետևողական լսելու, ուշադրություն ցուցաբերելու և հետադարձ կապը լուրջ ընդունելու մասին է։ Այս պարզ երեք քայլերը ոչ միայն կպահեն Ձեր հաճախորդներին գոհ, այլ նաև կվերածեն նրանց հավատարիմ աջակիցների։ Իսկ գոհ հաճախորդն ինքնին լավագույն գովազդն է։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: