Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով

3 քայլ՝ հաճախորդին գոհ պահելու համար

Մյս 12, 2025 11:58
23

Ձեր բիզնեսի հաջողության հիմքում կանգնած է մեկ առանցքային մարդ՝ հաճախորդը։ Եվ անկախ նրանից՝ առցանց եք աշխատում, թե ֆիզիկական խանութ ունեք, հաճախորդի գոհունակությունը պետք է լինի Ձեր ռազմավարության կենտրոնում։ Ահա երեք պարզ, բայց արդյունավետ քայլ, որոնք կօգնեն Ձեզ պահել հաճախորդին գոհ և վերադարձնել կրկին ու կրկին։

Քայլ 1. Լսեք և արձագանքեք արագ

Հաճախորդին ամենաշատը հիասթափեցնում է անտեսված զգալը։ Եթե որևէ մեկը գրառում է անում, հաղորդագրություն է ուղարկում կամ բողոք է հայտնում՝ պատասխանեք հնարավորինս արագ՝ նույնիսկ եթե վերջնական լուծումը դեռ չունեք։

Ինչ անել.

  • Տեղադրեք ավտոմատ պատասխան՝ տեղեկացնելու, որ հարցը ստացվել է։

  • Փորձեք արձագանքել՝ առավելագույնը 24 ժամվա ընթացքում։

  • Ցույց տվեք, որ լսում եք՝ կրկնեք խնդիրը և ասեք, թե ինչ քայլեր եք ձեռնարկելու։

Օրինակ՝ «Շնորհակալ ենք մեզ գրելու համար։ Ներողություն ենք խնդրում անհարմարության համար, խնդիրը փոխանցվել է մեր տեխնիկական թիմին, և մենք կկապվենք Ձեզ հետ հնարավորինս շուտ»։

Քայլ 2. Արժևորեք հաճախորդին՝ փոքր ուշադրություններով

Հաճախորդները սիրում են ուշադրություն, և դա պարտադիր չէ լինի մեծ ծախսով։ Փոքր ժեստերը՝ շնորհավորական նամակ, անակնկալ զեղչ կամ անվճար ծառայություն, ստեղծում են վստահություն և հույզեր։

Ինչ անել.

  • Ուղարկեք շնորհավորական նամակ հաճախորդի ծննդյան օրը։

  • Առաջարկեք փոքր բոնուսներ՝ լոյալ հաճախորդների համար։

  • Անձնավորեք հաղորդակցումը՝ օգտագործելով անունը և նախորդ գնումների մասին ինֆորմացիան։

Օրինակ՝ «Արմինե ջան, շնորհավորում ենք Ձեր ծննդյան օրը։ Այս փոքր նվերը՝ հատուկ Ձեզ համար»։

Քայլ 3. Կառուցեք շարունակական կապ՝ հետադարձ կապի միջոցով

Հաճախորդի կարծիքը բիզնեսի աճի ամենաարժեքավոր ռեսուրսներից է։ Պարբերաբար հարցրեք, թե ինչպես են իրենք գնահատում Ձեր ծառայությունները, ինչ են ուզում տեսնել ապագայում և արդյոք գոհ են իրենց փորձից։

Ինչ անել.

  • Ստեղծեք կարճ հարցումներ՝ պատվերի ավարտից հետո։

  • Հետևեք բոլոր բացասական արձագանքներին և փորձեք լուծել դրանք անհատական կարգով։

  • Օգտագործեք ստացված տեղեկությունը ծառայությունների բարելավման համար։

Օրինակ՝ «Ձեր կարծիքը կարևոր է մեզ համար։ Լրացրեք այս 1 րոպեանոց հարցաթերթը՝ օգնելու մեզ ավելի լավ սպասարկել Ձեզ»։

***

Հաճախորդին գոհ պահելը՝ հետևողական լսելու, ուշադրություն ցուցաբերելու և հետադարձ կապը լուրջ ընդունելու մասին է։ Այս պարզ երեք քայլերը ոչ միայն կպահեն Ձեր հաճախորդներին գոհ, այլ նաև կվերածեն նրանց հավատարիմ աջակիցների։ Իսկ գոհ հաճախորդն ինքնին լավագույն գովազդն է։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: