Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ բանկերում 2025թ. հունվարի դրությամբ սպասարկվել է 4.9 մլն հաճախորդ
ԱրարատԲանկ․ բիզնեսի ֆինանսավորում մինչև 35% cashback-ի հնարավորությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել հարկային համակարգում, որ բյուջեն ավելացել է միլիարդներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2018 թվականի հեղափոխությունից հետո Հայաստանի բյուջեի եկամուտներն ավելացել են ավելի քան 4,2 մլրդ դոլարով․ ՀՀ վարչապետ
Ռուսաստանի ավտոշուկան մինչև տարեվերջ կարող է անկում ապրել 20%-ով
Ինչն է բերել ChatGPT-ին առաջին հորիզոնական՝ ներբեռնումների ցուցակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկան մեկ տարվա ընթացքում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կսահմանափակվի կրիպտո վճարումների կիրառումը՝ բացառությամբ որոշ դեպքերի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որտեղ են աշխատում և որքան են վաստակում ՀՀ քաղաքացիները՝ ըստ վերջին վիճակագրության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ն արժանացել է նոր մրցանակի BACEE-ի կողմից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան արժե 1քմ բնակարանը Երևանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ. ինչ անել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայկական շուկայի սպառողական վարքագիծը. ինչ են մարդիկ ուզում այսօր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես արդյունավետ կառավարել ժամանակը և չհետաձգել գործերը

Մրտ 12, 2025 17:15
25

Ժամանակի կառավարումը կարևոր հմտություն է, որը կարող է բարելավել աշխատանքային արդյունավետությունը, նվազեցնել սթրեսը և բարձրացնել կյանքի որակը: Սակայն շատերը հաճախ հետաձգում են գործերը՝ ի վերջո հայտնվելով ժամանակի ճնշման տակ: Ահա մի քանի արդյունավետ մեթոդ, որոնք կօգնեն կառավարել ժամանակը և խուսափել հետաձգումից:

1. Սահմանեք հստակ նպատակներ

Մեծ նպատակները բաժանեք ավելի փոքր, իրագործելի քայլերի: Օրինակ, եթե ցանկանում եք գրել զեկույց, բաժանեք այն բաժինների և որոշեք՝ երբ եք ավարտելու յուրաքանչյուր մասը:

2. Օգտագործեք ժամանակի կառավարման տեխնիկաներ

  • Pomodoro տեխնիկա – Աշխատեք 25 րոպե, ապա 5 րոպե ընդմիջում արեք:
  • Time blocking – Կազմեք օրակարգ, որտեղ կոնկրետ ժամերի ընթացքում միայն մեկ գործով եք զբաղվում:
  • Eisenhower Matrix – Առանձնացրեք գործերը ըստ կարևորության և հրատապության:

3. Խուսափեք շեղումներից

Աշխատանքային ընթացքում անջատեք ծանուցումները հեռախոսից, սահմանեք հատուկ ժամանակներ էլ․ նամակներին պատասխանելու համար և օգտագործեք աղմուկից զերծ միջավայր:

4. Սովորեք ասել «ոչ»

Հաճախ մարդիկ հետաձգում են իրենց գործերը, որովհետև վերցնում են ավելորդ պարտականություններ: Ուսումնասիրեք ձեր գրաֆիկը և համարձակորեն հրաժարվեք ավելորդ գործերից:

5. Օգտագործեք ցուցակներ

Առօրյա անելիքների ցուցակ կազմեք և նշեք կատարված գործերը: Սա ոչ միայն կարգուկանոն կհաղորդի, այլև մոտիվացիա կտա շարունակելու:

6. Պարգևատրեք ձեզ

Յուրաքանչյուր կարևոր առաջադրանքի ավարտից հետո փոքրիկ պարգևատրումներ արեք ինքներդ ձեզ՝ դա կլինի սուրճի ընդմիջում, զբոսանք կամ փոքրիկ նվեր:

7. Սկսեք փոքր քայլերով

Եթե ինչ-որ գործ դժվար է թվում, սկսեք փոքր քայլերով: Օրինակ, եթե պետք է գրել 10 էջանոց հաշվետվություն, սկսեք միայն առաջին պարբերությունից:

8. Ավելի վաղ սկսեք

Եթե գործերը հետաձգում եք միայն այն պատճառով, որ դրանք դժվար են կամ ձանձրալի, փորձեք սկսել ավելի վաղ, երբ դեռ ճնշված չեք վերջնաժամկետներից:

9. Հետևեք ձեր առաջընթացին

Օգտագործեք հավելվածներ (օրինակ՝ Todoist, Trello, Notion) կամ օրագիր պահեք՝ ձեր կատարած առաջընթացը վերահսկելու համար:

10. Հոգ տարեք ձեր էներգիայի մասին

Ժամանակի կառավարումը սերտորեն կապված է էներգիայի կառավարման հետ: Համոզվեք, որ բավարար քանակությամբ քնում եք, առողջ սննդակարգ եք պահպանում և ֆիզիկական ակտիվություն ունենում:

Եթե կիրառեք այս մեթոդները, ապա ավելի հեշտ կլինի կառավարել ձեր ժամանակը և չհետաձգել գործերը՝ դառնալով ավելի կազմակերպված և արդյունավետ: 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: