Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանը 6 ամսով սահմանափակում է կենդանի խոզերի ներմուծումը
Բիթքոյնի գինը շարունակում բարձրանալ. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լրացուցիչ 191.5 մլն դրամ կհատկացնի Երևանի օպերային թատրոնին
Ի՞նչ կփոխեն նոր պաշտոնյաները պետական համակարգում. կառավարության նիստի մանրամասները հասանելի է ABNews.am կայքում

Երբ ամեն բան խանգարում է աշխատել. պարզ մեթոդներ կենտրոնացման համար

Նյմ 1, 2024 15:41
28
ADS

Երբ ամեն ինչ շեղում է կենտրոնացած աշխատելու համար. ինչ կարող եք անել

Աշխարհում, որտեղ ուշադրության շեղումները թափ են առնում, կենտրոնացած աշխատելը դարձել է իսկական մարտահրավեր: Տեխնոլոգիաների արագ զարգացման և սոցցանցերի անընդհատ ծանուցումների պայմաններում, երբեմն թվում է, թե աշխատելն ուղղակի անհնար է։ Ստորև ներկայացված են մի քանի մեթոդներ, որոնք կարող են օգնել բիզնեսի ղեկավարներին և աշխատակիցներին խուսափել այդ շեղումներից և վերականգնել կենտրոնացվածությունը։

1. Հստակ նպատակների սահմանումը

Աշխատանքի ընթացքում դժվար է կենտրոնանալ, եթե բացակայում են հստակ նպատակները։ Աշխատանքային օրվա և գործերի համար կոնկրետ նպատակների սահմանումը կարող է նպաստել ավելի մոլորված չլինելուն։ Ամեն օրվա սկիզբում փորձեք նշել այն հիմնական խնդիրները, որոնք պետք է կատարեք, և վերլուծեք՝ արդյո՞ք դրանք համապատասխանում են ձեր հիմնական ռազմավարությանը։

2. Մեծացնել ինքնակարգապահությունը

Շատ անգամ շեղվում ենք՝ վայրկենական ձգտումներ ունենալով որոշակի գործողությունների, օրինակ՝ հեռախոսի ծանուցումներին արձագանքելը։ Այս խնդիրը լուծելու համար կարևոր է ինքնակարգապահության զարգացումը։ Փորձեք նախօրոք սահմանափակումներ սահմանել՝ ծանուցումները անջատելու, սոցցանցերից օգտվելու ժամանակացույց սահմանելու կամ ոչ պիտանի անելիքները մի կողմ դնելու համար։

3. Աշխատանքի հոսքի ստեղծումը

Ամենաբարդ խնդիրներից մեկը մշտական կենտրոնացումը պահպանելն է, երբ աշխատանքային հոսքը տուժում է։ Հաճախակի ընդմիջումներ կատարելով՝ աշխատակիցները կարող են վերականգնել իրենց էներգիան և վերականգնել աշխատանքի հանդեպ հետաքրքրությունը։ Օգտակար կլինի նախօրոք սահմանել աշխատաժամանակներ՝ տասը կամ տասնհինգ րոպե ընդմիջումներով։

4. Տարածքի կազմակերպումը

Շատերն աշխատում են այն միջավայրերում, որտեղ հեշտ է շեղվել։ Գործնական միջավայրը կարող է հարմարեցվել, որպեսզի նվազեցվեն շեղումները՝ գրասենյակում անհրաժեշտ իրերի ճիշտ տեղակայումը և աշխատանքային սեղանի մաքրությունը խթանելով։

5. Մտքի վերակենտրոնացումը տեխնոլոգիաների միջոցով

Համացանցի և տեխնոլոգիաների օգտագործումը խթանում է միտքը տարբեր ուղղություններով, սակայն դրանք կարելի է օգտագործել նաև կենտրոնանալու համար։ Օրինակ, գոյություն ունեն բազմաթիվ հավելվածներ, որոնք նախատեսված են ուշադրությունը կենտրոնացնելու և ժամանակի կառավարման համար։ Այս հավելվածները օգնում են սահմանափակել սոցիալական ցանցերի հասանելիությունը և ապահովել խիստ ժամանակացույցներ։

6. Թիմային աշխատանք և աջակցություն

Շատ անգամ մասնագետները բախվում են կենտրոնացման դժվարության, քանի որ միայնակ են աշխատում։ Թիմային աշխատանքը կարող է խթանել ավելի կենտրոնացած լինելը՝ ընդհանուր նպատակներ ունենալու և միմյանց աջակցելու շնորհիվ։

Ահա մի քանի գործնական խորհուրդ, որոնք կարող են ուղղակիորեն կիրառվել այս մոտեցումները արդյունավետ դարձնելու համար.

1. Սկսեք օրը 5-րոպեանոց գրավոր պլանավորմամբ

Գործնական խորհուրդ: Ամեն առավոտ 5 րոպե տրամադրեք գրավոր պլանավորմանը՝ նշելով այն երեք հիմնական առաջադրանքները, որոնք պետք է կատարել օրը։ Այս պարզ քայլը օգնում է ավելի արդյունավետորեն կենտրոնանալ և չի թողնում, որ կորցնեք առաջնահերթությունները։

2. Օգտագործեք «Pomodoro» մեթոդը

Գործնական խորհուրդ: Հաճախ աշխատեք 25 րոպեանոց հստակ ժամանակահատվածներում՝ դրանք բաժանելով փոքր ընդմիջումներով։ Այս մեթոդը, որը կոչվում է «Pomodoro» մեթոդ, կարող է օգնել կենտրոնացած աշխատել ավելի երկար, առանց հոգնածության և շեղումների։ Մի փոքր ժամանակացույց պահեք սեղանին՝ հիշեցնելու համար, թե երբ է մոտենում հաջորդ ընդմիջումը։

3. Օրվա սկզբում կատարեք ամենաբարդ աշխատանքը

Գործնական խորհուրդ: Օրվա սկզբում, երբ միտքն ավելի թարմ է, սկսեք ամենաբարդ առաջադրանքներից։ Բարդ առաջադրանքները լուծելուց հետո ավելի հեշտ կզգաք մյուս գործերը։ Այս սկզբունքը կոչվում է «eat the frog» մեթոդ, որն օգնում է խուսափել առաջադրանքների կուտակումից։

4. Օգտագործեք աղմուկի նվազեցման հավելվածներ կամ ականջակալներ

Գործնական խորհուրդ: Եթե աշխատում եք աղմկոտ միջավայրում, օգտագործեք աղմուկի նվազեցման հավելվածներ կամ հատուկ ականջակալներ։ Այս միջոցները կօգնեն զերծ մնալ արտաքին ազդակներից և ավելի հեշտ կենտրոնանալ։

5. Սահմանեք «ոչ հասանելի» ժամանակներ

Գործնական խորհուրդ: Օրվա ընթացքում սահմանեք «ոչ հասանելի» ժամանակներ, երբ ոչ մի զանգ կամ նամակ չի խանգարի ձեզ։ Այս ժամերի ընթացքում փակեք էլեկտրոնային փոստը և սահմանափակեք սոցցանցերի հասանելիությունը՝ ապահովելով, որ մաքսիմալ արդյունավետորեն աշխատեք։

6. Օրվա վերջում ամփոփեք ձեռքբերումները

Գործնական խորհուրդ: Օրվա վերջում վերցրեք 5 րոպե՝ ամփոփելու համար օրվա աշխատանքը։ Նշեք այն առաջադրանքները, որոնք ավարտել եք և այն, ինչը պլանավորել եք հաջորդ օրերի համար։ Այս մեթոդը օգնում է գնահատել օրվա արդյունավետությունը և պլանավորել հաջորդ օրը ավելի կազմակերպված կերպով։

Այս գործնական խորհուրդները կօգնեն ոչ միայն կենտրոնացած աշխատելու, այլ նաև բարելավել ժամանակի կառավարումը, ինքնակարգապահությունն ու թիմային հարաբերությունները: