Փետրվարին Վրաստանից արտաքսվել է 85 օտարերկրացի, այդ թվում՝ ՀՀ քաղաքացիներ
Հայաստանի ներդրումային և վարկային ոլորտի ֆինանսական դինամիկան՝ ըստ ԿԲ տվյալների. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
4.664.972 դրամ՝ ՔայլՏեք-ին․ «Մի դրամի ուժի» մարտ ամսվա շահառուն Հերոսների վերականգնողական քաղաքն է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ բյուջեի դեֆիցիտը փետրվարին աճել է 3.6%-ով, ֆինանսական տարվա 5 ամսում՝ 38%-ով
Գերմանիան 2024-ին կրճատել է էլեկտրաէներգիայի արտադրությունը 3,6%-ով
TikTok-ը ներկայացրել է նոր գործառույթներ երեխաների անվտանգության ապահովման համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի անշարժ գույքի շուկան 2025-ի սկզբին. որտեղ է իրականացվել ամենաշատ գործարքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին ավելի քան 157 հազար օտարերկրացի հարկադրաբար լքել է Ռուսաստանը. ՌԴ ՆԳՆ
Փետրվարին Հայաստան է այցելել ավելի քան 117 հազար զբոսաշրջիկ
«Ucom Ֆելոուշիփ» ինկուբացիոն ծրագիրն ավարտվեց և հաղթողը ստացավ դրամական մրցանակ. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես է փոխվել ապահովագրական շուկան Հայաստանում 2024 թվականին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Ոսկե գնդակ-2025». ովքեր են գլխավոր հավակնորդները Goal-ի նոր վարկանիշում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների միջև փոխադարձ առևտրի ծավալն աճել է 6,3%-ով
Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների հիմնական հոսքերը և նպատակները. տվյալներ 2024-ի մասին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփի վերադարձը հարվածել է աշխարհի միլիարդատերերին․ ով որքան է կորցրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Դեմ Առ Դեմ՝ Մի դրամի ուժի հետ․ Սերունդների երկխոսություն մարզային ֆորումին մնացել են հաշված օրեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որոնք են Հայաստանում զբաղվածության առաջատար ոլորտները 2025-ի հունվարին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ի 4-րդ եռամսյակի աճի գնահատականը նվազել է մինչև 0.6%
Google-ն ադրբեջանական քարոզչություն տարածող 16 հազարից ավելի YouTube-յան ալիք է արգելափակել
Հայաստանի պետական պարտքի նոր պատկերը. ինչ է փոխվել վերջին մեկ տարում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

YouTube-ը մեծացնում է Playables խաղերի պորտֆելը՝ ավելացնելով բազմախաղացող ռեժիմներ

Դկտ 10, 2024 15:51
22

YouTube-ը շարունակում է իր ջանքերը՝ թեթև, անվճար խաղերի Playables հարթակը զարգացնելու ուղղությամբ: Վերջին նորույթը մինի խաղերում բազմախաղացող ռեժիմի փորձարկումն է, որն այժմ հասանելի է Ludo Club և Magic Tiles 3 խաղերում:

Այս նոր ֆունկցիոնալությունը նախատեսված է օգտատերերի միջև իրական ժամանակում խաղեր կազմակերպելու համար՝ հարթակը դարձնելով ավելի սոցիալական և հետաքրքիր:

Ընկերության հայտարարության համաձայն, Playables-ում բազմախաղացող ռեժիմը թույլ է տալիս միաժամանակ մի քանի օգտատերերին մասնակցել խաղերին, ինչը խթանում է ինտերակտիվությունը YouTube-ի համայնքի ներսում: Նոր ֆունկցիան ներկայումս փորձարկվում է ընտրված խաղերում, իսկ ապագայում նախատեսվում է ընդլայնել բազմախաղացող խաղերի ցուցակը:

Playables՝ մինի խաղերի նոր հարթակ

Playables-ը YouTube-ի մինի խաղերի հավաքածուն է, որը գործարկվել է մոտ մեկ տարի առաջ՝ սկզբում հասանելի լինելով միայն պրեմիում օգտատերերի համար: Այս մայիսին Playables-ը բացվեց բոլոր օգտատերերի համար, ինչը թույլ տվեց ավելի լայն լսարանի մուտք դեպի խաղերը: Հարթակը ներառում է ավելի քան 130 խաղ, որոնք դասակարգվում են տարբեր կատեգորիաներով՝ Action, Arcade, Brain & Puzzle, Trivia & Word, Racing, Simulation և Sports:

YouTube-ը նպատակ ունի Playables-ի միջոցով ընդլայնել իր առաջարկվող ծառայությունները և ավելի խորը ներգրավվածություն ապահովել օգտատերերի համար՝ հնարավորություն տալով նրանց զբաղվել ոչ միայն տեսանյութերի դիտմամբ, այլև խաղերով:

Խաղերի աշխարհում նոր մրցակցություն

YouTube-ի Playables-ը միակ նախաձեռնությունը չէ, որ նպատակ ունի խաղերի միջոցով բարձրացնել օգտատերերի ակտիվությունը: Netflix-ը, LinkedIn-ը և այլ հարթակներ նույնպես արդեն ներգրավվել են խաղերի աշխարհում՝ իրենց օգտատերերին նոր հնարավորություններ տրամադրելու համար: Netflix-ը, օրինակ, առաջարկում է խաղեր՝ զուգահեռ իր կինո-սերիալների բովանդակությանը, իսկ LinkedIn-ը օգտագործում է խաղային մեխանիզմներ՝ իր մասնագիտական ցանցում օգտատերերի ներգրավվածությունը խթանելու համար:

YouTube-ի Playables հարթակի զարգացումը ցույց է տալիս, որ տեխնոլոգիական հսկաներն ավելի ու ավելի են կարևորում խաղերը՝ որպես օգտատերերի ներգրավման ռազմավարական գործիք: Playables-ը կարող է դառնալ օգտատերերի համար նոր հարթակ՝ զվարճանքի և սոցիալական փոխազդեցության համար՝ YouTube-ի հիմնական ծառայություններից դուրս:

Հաջորդ քայլերը Playables-ում

Հաշվի առնելով YouTube-ի պլանավորված զարգացումները՝ Playables հարթակի խաղերի պորտֆելը կշարունակի ընդլայնվել՝ ներառելով ավելի հետաքրքիր և բազմաֆունկցիոնալ խաղեր: Այս քայլերը վկայում են, որ YouTube-ը մտադիր է իր ծառայությունները դարձնել ավելի բազմակողմանի՝ օգտատերերին ապահովելով ոչ միայն դիտման, այլև ինտերակտիվ փորձառություններ:

Աղբյուր՝ TechCrunch