Yandex-ը ցանկանում է գումար վաստակել միջքաղաքային ճանապարհային բեռնափոխադրումների թվայնացման վրա ՝ օգտագործելով Magistral ՏՏ հարթակը։ Սակայն մրցակցության մակարդակը շուկայում տարեկան մոտ 2 տրիլիոն ռուբլի ծավալով արդեն բարձր է ՝ զգուշացնում են փորձագետները։«Յանդեքս»-ը բացել է ռուսական տրանսպորտային և լոգիստիկ ընկերությունների և բեռնափոխադրողների մուտքը դեպի նոր «Magistrali» ՏՏ հարթակ: Այս մասին RBC-ին հայտնել է Yandex-ի ներկայացուցիչը։
Այժմ նրա օգնությամբ հնարավոր է կազմակերպել բեռնափոխադրումներ քաղաքների միջև բեռնատարներով, ինչպես նաև ներքաղաքային առաքում գնորդին ՝ կառավարելով ողջ գործընթացը ՝ կապալառուների որոնումից մինչև ավարտված պատվերի համար փաստաթղթեր ստանալը: Ըստ Yandex-ի ներկայացուցչի, հարթակը վերահսկում է բոլոր գործողությունները «առաջինից մինչև վերջին մղոնը», ներառյալ ծառայության լոգիստիկ ռեսուրսները ՝ բեռնատարներ, տեսակավորման կենտրոններ, պահեստներ և սուրհանդակներ:
Ընկերությունը մոտ մեկ տարի օգտագործում է այս հարթակը Yandex.Market-ի համար, իսկ արտաքին գործընկերների համար այն սկսել է փորձարկել գարնանը։ Համակարգին արդեն միացել են մի քանի խոշոր առաքիչներ և բեռնափոխադրողներ, որոնց պարկում կան բոլոր տեսակի բեռնատարներ,- նշել է Yandex-ի ներկայացուցիչը։ Հարթակի օգտատերեր են դարձել Zheldorekspeditsiya-ն, Iteko-ն, Arion-ը և Dentro-ն, քննարկվում է PEK-ի հետ համագործակցությունը։