Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%
Սևանա լճում կայացավ առագաստանավերի մեկնարկի և սեզոնի առաջին ռեգատայի արարողությունը. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանը հիմնական տոկոսադրույքը իջեցրել է մինչև 1.4%
Արցախ կամերային նվագախմբի առաջին մեծ համերգը Երևանում. դիտեք ABNews.am կայքում
Մոսկվայի տնտեսությունը վեց տարվա ընթացքում աճել է 25%-ով
Կենտրոնական բանկը վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը թողել է անփոփոխ՝ սահմանելով 6.75 %. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան եկամուտ է անհրաժեշտ մեքենա պահելու համար Երևանում. վերլուծությունը հասանելի է ABNews.am կայքում
Microsoft-ը փակել է Skype-ը՝ ավելի քան 20 տարվա աշխատանքից հետո
«Արզնի կաթնամթերքի» «թթվասեր 20%» արտադրատեսակի արտադրությունը կասեցվել է
Ինչու են սննդամթերքի գները կրկին բարձրանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ հմտություններ են պետք Հայաստանում բիզնես սկսելու համար 2025-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իռլանդիան 530 միլիոն եվրոյի չափով տուգանել է TikTok-ին
Ինչպես կարողացավ Հայաստանը վերածել պակասուրդը ավելցուկի ընդամենը երեք ամսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու է Հայաստանում նույն աշխատանքը կանանց համար ավելի էժան գնահատվում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Tesla-ի վաճառքների փլուզումը Չինաստանում. ինչպես կպայքարի ընկերությունն այս նոր իրավիճակում

Մրտ 5, 2025 17:13
28

Փետրվարի տվյալները ցույց են տալիս, որ Tesla-ն զգալիորեն նվազեցրել է իր էլեկտրական մեքենաների վաճառքը Չինաստանում՝ այդ թվում՝ Model 3 և Model Y մոդելները: Այդտեղ նշվում է, որ վաճառքները, համեմատած 2024-ի փետրվարի հետ, մոտ 50%-ով նվազել են՝ հասնելով միայն 30.7 հազար միավորի, ինչը 2022 թվականի օգոստոսից ի վեր ամենացածր ցուցանիշն է:

Չինաստանում Tesla-ի վաճառքի նվազման գլխավոր պատճառներից մեկն այն է, որ 2025 թվականի տարվա առաջին ամիսներին անցած տարվա համեմատ եղել են տոնական իրադարձությունների ժամանակային փոփոխություններ՝ Չինաստանի ամանորյա տոնակատարությունները, որոնք ազդել են վաճառքի ցուցանիշների վրա:

2024 թվականի փետրվարին տոնակատարությունը կատարվել է ամբողջությամբ, իսկ 2025-ին այն տևել է երկու ամիս: Բացի այդ, Tesla-ի վաճառքի նվազմանը կարող է բերել նաև Model Y-ի արտադրության մասշտաբային դադարեցումը՝ կապված մոդելի թարմացման աշխատանքների հետ:

Այնուամենայնիվ, Չինաստանի շուկայում Tesla-ի համար մրցակիցները շարունակում են ակտիվորեն բարելավել իրենց դիրքերը: Չինական Nio, XPeng և Li Auto ընկերությունները նշում են իրենց էլեկտրական մեքենաների վաճառքի աճը: Nio-ն ներկայացրել է 13.192 միավոր, ինչը 62%-ով բարձր է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ: XPeng-ն էլ իր վաճառքը մեծացրել է 6.7 անգամ՝ հասնելով 30.453 մեքենայի, իսկ Li Auto-ն ցույց է տվել 30%-ի աճ՝ վաճառելով 26.263 մեքենա:

Այդ ընթացքում BYD-ն, Չինաստանի առաջատար էլեկտրական մեքենաների արտադրողներից մեկը, փետրվարին շուկայում ներկայացրել է ավելի քան 318 հազար նոր էներգիայի տրանսպորտային միջոց, ինչը 2.6 անգամ ավելի է անցյալ տարվա համեմատ: Geely-ն էլ իր վաճառքները բարձրացրել է 1.8 անգամ՝ հասնելով մոտ 205 հազար ավտոմեքենայի:

Այս միտումները ցույց են տալիս, որ Չինաստանի շուկայում էլեկտրական տրանսպորտի արտադրողները շարունակաբար հետապնդում են Tesla-ի առաջատար դիրքերը՝ բարելավելով արտադրանքը և ընդլայնելով վաճառքների ծավալը:

Վաճառքի նվազման հնարավոր պատճառներ

  1. Մոդելների Թարմացում. Tesla-ի արտադրանքի փոփոխությունները, հատկապես Model Y մոդելի թարմացումը, կարող են լինել վաճառքների նվազման պատճառը:
  2. Տոնական Փոփոխությունները. Չինաստանի ամանորյա տոնակատարությունների ժամանակային փոփոխությունը նույնպես կարող է ազդել վաճառքների ցուցանիշների վրա:
  3. Հակամարտություն Մրցակցության Հաշիվ. Չինաստանի տեղական արտադրողները, ինչպիսիք են Nio-ն, XPeng-ն և Li Auto-ն, զգալիորեն բարելավել են իրենց արտադրանքը և վաճառքի ցուցանիշները, ինչը ավելի շատ մրցակցություն է ստեղծել Tesla-ի համար:
  • Չինաստանում շուկայի ամբողջական զարգացումը և էներգետիկ արդյունաբերության աճը ակնկալվում է շարունակվել, հատկապես նոր տեխնոլոգիաների ներդրմամբ:
  • Tesla-ն պետք է հարմարվի նոր շուկայի պահանջներին և ավելի մրցունակ լինի տեղական արտադրողների համեմատ:

Այսպիսի տվյալները ցույց են տալիս, որ Չինաստանի էլեկտրական մեքենաների շուկան շարունակում է զարգանալ՝ ստեղծելով մրցակցության նոր դինամիկա, ինչը կարևոր է ոչ միայն Tesla-ի, այլև ամբողջ էլեկտրական տրանսպորտի ոլորտի համար:

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: