Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%
Սևանա լճում կայացավ առագաստանավերի մեկնարկի և սեզոնի առաջին ռեգատայի արարողությունը. դիտեք ABNews.am կայքում

Ինչու է նույն ապրանքը թանկ ձեր թաղամասում, բայց էժան՝ մյուսում

Մյս 3, 2025 14:30
54

Երբ գնում եք մթերային կամ հագուստի խանութ ու տեսնում, որ որևէ ապրանք այստեղ 1000 դրամ է, իսկ մի քանի կանգառ հեռու՝ ընդամենը 800, բնական է, որ հարց եք տալիս. ինչո՞ւ է նույն ապրանքը թանկ հենց այստեղ։

Պատճառները բազմազան են, և դրանցից մի քանիսը բավականին հետաքրքիր են։ Եկեք հասկանանք՝ ինչ գործոններ են ազդում գների տարբերությունների վրա։

1. Տեղաբաշխման և վարձակալության արժեքը

Ամենակարևոր գործոններից մեկը՝ վաճառքի կետի գտնվելու վայրն է։ Խանութները, որոնք տեղակայված են կենտրոնական, մարդաշատ թաղամասերում կամ մոլերում, հաճախ վճարում են բարձր վարձակալություն։ Այդ ծախսը իր հերթին ներառվում է ապրանքի գնի մեջ։

Օրինակ․ Արաբկիրում կամ Կենտրոնում խանութները կարող են վճարել կրկնակի վարձ, քան Նոր Նորքում կամ Մալաթիայում։

2. Տրանսպորտի և լոգիստիկայի ծախսեր

Որոշ թաղամասեր՝ հատկապես արվարձանայինները կամ գյուղական շրջանները, կարող են դժվար հասանելի լինել մատակարարների համար։ Սա ավելացնում է փոխադրումների գինը, որը ևս փոխանցվում է գնորդին։

3. Սպառողների վճարունակությունը և պահանջարկը

Եթե ձեր թաղամասը համարվում է ավելի բարձր եկամտային մակարդակով՝ վաճառողները կարող են գները բարձր պահել, որովհետև վստահ են, որ մարդիկ, միևնույն է, կգնեն։ Այսինքն՝ նույն ապրանքի վրա թաղամասի «վճարունակության ընկալումը» կարող է ուղղակի ազդել գնի վրա։

4. Տեսականու և մրցակցության մակարդակը

Թաղամասերում, որտեղ շատ մրցակից խանութներ կան, գները հաճախ ցածր են լինում, քանի որ վաճառողները փորձում են գրավել գնորդներին։ Իսկ փոքր թաղամասերում, որտեղ միակ խանութն է գործում, մրցակցությունը չկա, և գները բարձր են։

5. Վաճառքի ծավալներ և «տնտեսության մասշտաբներ»

Մեծ խանութներն ու սուպերմարկետները ապրանքները գնում են մեծածախ ծավալով, ստանալով զեղչեր։ Փոքր խանութները՝ հատկապես թաղամասայինները, ձեռք են բերում քիչ քանակով, հաճախ՝ միջնորդների միջոցով։ Արդյունքում՝ իրենց ինքնարժեքն ավելի բարձր է։

6. Խանութի ռազմավարությունն ու շահույթային մոտեցումը

Որոշ խանութներ կենտրոնանում են բարձր գին – բարձր ծառայություն մոտեցման վրա՝ առաջարկելով ավելի հարմարավետ պայմաններ կամ սպասարկում։ Մյուսները՝ ցածր գների հաշվին փորձում են մեծ քանակությամբ վաճառել։ Այս տարբերությունը ևս ազդում է գնի վրա։

Ի՞նչ անել որպես սպառող

  • Համեմատեք գները տարբեր խանութներում, հատկապես երբ գնում եք մեծ քանակությամբ։

  • Օգտվեք առցանց խանութներից, որտեղ հաճախ գները ավելի թափանցիկ են։

  • Գնում կատարեք մեծածախ սուպերմարկետներից, երբ դա հնարավոր է։

  • Ուշադրություն դարձրեք նաև ապրանքի որակին, ոչ միայն գնին։

Եզրակացություն․ Նույն ապրանքը կարող է տարբեր թաղամասերում ունենալ տարբեր գին՝ մի շարք գործոնների՝ սկսած վարձակալության արժեքից մինչև սպառողների վարքագիծը։ Գիտակցելով այդ գործոնները՝ դուք կարող եք ավելի խելամիտ ընտրություններ կատարել։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: