-
ՀԷՑ-ում չեղարկվել են մի շարք գնման գործընթացներ. ընդհանուր 3 մլրդ դրամ նախահաշվային արժեքով
2025/07/30/ 21:21 -
Հուլիսի 30-ի բիզնես լուրերը
2025/07/30/ 20:48 -
Հուլիսի 30-ի կարևոր լուրերը
2025/07/30/ 20:22 -
Ինչու որոշ կազմակերպություններ վերածում են ԱԲ-ն ուժի, իսկ մյուսները՝ ձախողվում
2025/07/30/ 17:49 -
2025-ին ՀՀ պետական բյուջեի պակասուրդը սպասվածից ցածր է. ինչ է փոխվել բյուջետային վարքագծում
2025/07/30/ 17:07 -
Gucci-ում ղեկավարությունը փոխվել է վաճառքների անկման ֆոնին
2025/07/30/ 16:57 -
Ուկրաինան ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև տարաձայնություններն օգտագործելու ծրագրեր ունի. Զախարովա
2025/07/30/ 16:40 -
Որ ոլորտներում են ամենաշատ գործունեությունը ծավալել ՀՀ քաղաքացիները 2025 թ.-ի մայիսին
2025/07/30/ 16:07 -
Հայ բժիշկը Կամչատկայում երկրաշարժի ժամանակ բարեհաջող ընդունել է երեխայի ծնունդը
2025/07/30/ 15:23 -
Ռալֆ Յիրիկյանի դասախոսությունը՝ ինժեներական ամառային դպրոցում
2025/07/30/ 15:19
Բաժանորդագրվել

5 մարքեթինգային դաս մեդիայի, մենեջմենթի և նորաձևության լեգենդից
Լուրեր |

1. Հստակ դիրքորոշում և հետևողականություն
Վինտուրը հայտնի է իր անփոփոխ ոճով և արժեքներով, որոնք արտահայտվում էին յուրաքանչյուր Vogue-ի համարում։ Նրա հետևողականությունը ստեղծել է վստահություն ընթերցողների շրջանում, նույնիսկ երբ նրանք համաձայն չէին նրա որոշումների հետ։2. Մշակույթի ակտիվ մասնակցություն
Նա երբեք չէր սպասում, որ մշակութային միտումները հասնեն իրեն։ Փոխարենը, նա ակտիվորեն մասնակցում էր դրանց ձևավորմանը, մշտապես հետաքրքրվելով նոր զարգացումներով և փոփոխություններով։3. Նոր տաղանդների աջակցություն
Վինտուրը վաղ փուլում նկատում և աջակցում էր նորաձևության նորաստեղծ դիզայներներին, ինչպիսիք են Մարկ Ջեյքոբսը և Ալեքսանդր ՄաքՔուինը, տալով նրանց հարթակ և հնարավորություն զարգանալու։4. Աշխատանքի նկատմամբ լրջություն
Նա իր աշխատանքին մոտենում էր մեծ պատասխանատվությամբ, ընտրելով այն պահերը, երբ պետք է արտահայտվեր հասարակական կամ քաղաքական հարցերի վերաբերյալ, և միշտ պահպանելով բովանդակության բարձր որակը։5. Ինսպիրացիա և արժեքի առաջարկ
Վինտուրը իր հարթակը օգտագործում էր ոչ միայն նորաձևության միտումները ներկայացնելու, այլև ընթերցողներին ոգեշնչելու և բարձր արժեքներ փոխանցելու համար, հատկապես սոցիալական լարվածության ժամանակներում։ Այս դասերը ցույց են տալիս, թե ինչպես կարելի է կառուցել ուժեղ և ազդեցիկ բրենդ՝ հիմնվելով հստակ արժեքների, մշակույթի ակտիվ մասնակցության և նոր տաղանդների աջակցման վրա։ Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ՝ Adweek-ի պաշտոնական կայքում։ *հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար:Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/30 20:48
Հուլիսի 30-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/07/30 20:22
Հուլիսի 30-ի կարևոր լուրերը