Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-մարտին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 6.5%-ով
2025-ի ապրիլին Վրաստանում գնաճի մակարդակը կազմել է 0.2%

Ինչպես ճիշտ գտնել շուկայական բացերը և վերածել դրանք հաջող բիզնեսի

Ապր 2, 2025 15:05
31

Շուկայական բացերը կարող են դառնալ հաջող բիզնեսի հիմքը, եթե կարողանաք դրանք ճիշտ բացահայտել և արդյունավետ օգտագործել: Այս հոդվածում կքննարկենք շուկայական բացերի հայտնաբերման հիմնական մեթոդները և դրանց բիզնեսի վերածման քայլերը:

Մաս 1. Ի՞նչ է շուկայական բացը

  • Շուկայական բացը՝ որպես չօգտագործված կամ թերի շահագործվող տարածք:

  • Օրինակներ՝ նորարարական ապրանքներ, չբավարարված հաճախորդների պահանջներ, մրցակցային թուլություններ:

Մաս 2. Ինչպե՞ս գտնել շուկայական բացերը

1. Հետազոտություն և վերլուծություն

  • Տվյալների հավաքագրում՝ շուկայի մասին տեղեկություններ, վերլուծություններ, հետազոտություններ:

  • Մրցակցային վերլուծություն՝ ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում:

  • Հաճախորդների արձագանքների ուսումնասիրություն:

2. Տենդենցների և նորարարությունների վերլուծություն

  • Տեխնոլոգիական զարգացումների և նորարարությունների դիտարկում:

  • Սպառողական վարքագծի փոփոխությունների հետազոտություն:

3. Բիզնես պոտենցիալի գնահատում

  • Շուկայի չափի և պահանջարկի գնահատում:

  • Փորձարկումներ՝ գաղափարի իրականացման նախնական փորձեր:

Մաս 3. Ինչպե՞ս վերածել շուկայական բացը հաջող բիզնեսի

1. Բիզնես պլանի մշակում

  • Առաջարկի ձևավորում՝ նոր կամ բարելավված ապրանք/ծառայություն:

  • Ֆինանսական մոդելավորում՝ եկամուտների և ծախսերի կանխատեսում:

2. Շուկայավարում և ռազմավարություն

  • Նպատակային խմբերի սահմանում և շուկայավարման ուղիների ընտրություն:

  • Արդյունավետ գովազդի մշակում՝ հստակ կոչ-դեպի-գործողությամբ:

3. Արձագանքների և շուկայական արձագանքի գնահատում

  • Հաճախորդների արձագանքների հավաքագրում և վերլուծություն:

  • Ճկունության պահպանում՝ արագ արձագանքելով փոփոխություններին:

***

Շուկայական բացերը հաջող բիզնեսի ստեղծման եզակի հնարավորություն են, եթե կարողանաք ճիշտ գնահատել դրանց առկայությունը և ապահովել անհրաժեշտ ռազմավարական քայլերը: Պատշաճ հետազոտություն, արդյունավետ ռազմավարություն և հաճախորդամետ մոտեցում՝ հաջողության հիմքն են:

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: