-
Ինչու որոշ կազմակերպություններ վերածում են ԱԲ-ն ուժի, իսկ մյուսները՝ ձախողվում
2025/07/30/ 17:49 -
2025-ին ՀՀ պետական բյուջեի պակասուրդը սպասվածից ցածր է. ինչ է փոխվել բյուջետային վարքագծում
2025/07/30/ 17:07 -
Gucci-ում ղեկավարությունը փոխվել է վաճառքների անկման ֆոնին
2025/07/30/ 16:57 -
Ուկրաինան ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև տարաձայնություններն օգտագործելու ծրագրեր ունի. Զախարովա
2025/07/30/ 16:40 -
Որ ոլորտներում են ամենաշատ գործունեությունը ծավալել ՀՀ քաղաքացիները 2025 թ.-ի մայիսին
2025/07/30/ 16:07 -
Հայ բժիշկը Կամչատկայում երկրաշարժի ժամանակ բարեհաջող ընդունել է երեխայի ծնունդը
2025/07/30/ 15:23 -
Ռալֆ Յիրիկյանի դասախոսությունը՝ ինժեներական ամառային դպրոցում
2025/07/30/ 15:19 -
Ինչպիսին է կենսաթոշակային ֆոնդերի ֆինանսական պատկերը 2025 թվականի հունիսին
2025/07/30/ 15:03 -
Մեծ Բրիտանիան կճանաչի Պաղեստինի պետությունը, եթե Իսրայելը չկատարի մի շարք պայմաններ. Սթարմեր
2025/07/30/ 14:52 -
ՀՀ ԱԽ քարտուղարը «Save Armenia» հուդայա-քրիստոնեական միության պատվիրակությանը ներկայացրել է ՀՀ-Ադրբեջան հարաբերությունների գործընթացի վերջին զարգացումները
2025/07/30/ 14:37
Բաժանորդագրվել

Ինչպես ճիշտ գտնել շուկայական բացերը և վերածել դրանք հաջող բիզնեսի
Լուրեր |

Շուկայական բացերը կարող են դառնալ հաջող բիզնեսի հիմքը, եթե կարողանաք դրանք ճիշտ բացահայտել և արդյունավետ օգտագործել: Այս հոդվածում կքննարկենք շուկայական բացերի հայտնաբերման հիմնական մեթոդները և դրանց բիզնեսի վերածման քայլերը:
Մաս 1. Ի՞նչ է շուկայական բացը
-
Շուկայական բացը՝ որպես չօգտագործված կամ թերի շահագործվող տարածք:
-
Օրինակներ՝ նորարարական ապրանքներ, չբավարարված հաճախորդների պահանջներ, մրցակցային թուլություններ:
Մաս 2. Ինչպե՞ս գտնել շուկայական բացերը
1. Հետազոտություն և վերլուծություն
-
Տվյալների հավաքագրում՝ շուկայի մասին տեղեկություններ, վերլուծություններ, հետազոտություններ:
-
Մրցակցային վերլուծություն՝ ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում:
-
Հաճախորդների արձագանքների ուսումնասիրություն:
2. Տենդենցների և նորարարությունների վերլուծություն
-
Տեխնոլոգիական զարգացումների և նորարարությունների դիտարկում:
-
Սպառողական վարքագծի փոփոխությունների հետազոտություն:
3. Բիզնես պոտենցիալի գնահատում
-
Շուկայի չափի և պահանջարկի գնահատում:
-
Փորձարկումներ՝ գաղափարի իրականացման նախնական փորձեր:
Մաս 3. Ինչպե՞ս վերածել շուկայական բացը հաջող բիզնեսի
1. Բիզնես պլանի մշակում
-
Առաջարկի ձևավորում՝ նոր կամ բարելավված ապրանք/ծառայություն:
-
Ֆինանսական մոդելավորում՝ եկամուտների և ծախսերի կանխատեսում:
2. Շուկայավարում և ռազմավարություն
-
Նպատակային խմբերի սահմանում և շուկայավարման ուղիների ընտրություն:
-
Արդյունավետ գովազդի մշակում՝ հստակ կոչ-դեպի-գործողությամբ:
3. Արձագանքների և շուկայական արձագանքի գնահատում
-
Հաճախորդների արձագանքների հավաքագրում և վերլուծություն:
-
Ճկունության պահպանում՝ արագ արձագանքելով փոփոխություններին:
***
Շուկայական բացերը հաջող բիզնեսի ստեղծման եզակի հնարավորություն են, եթե կարողանաք ճիշտ գնահատել դրանց առկայությունը և ապահովել անհրաժեշտ ռազմավարական քայլերը: Պատշաճ հետազոտություն, արդյունավետ ռազմավարություն և հաճախորդամետ մոտեցում՝ հաջողության հիմքն են: