Ամերիկյան McDonald’s ռեստորանների ցանցը, ամենայն հավանականությամբ, Ռուսաստանում կվերաբացվի այլ ապրանքանիշով: Այս մասին չորեքշաբթի ՝ մայիսի 11-ին, «Известия»-ին հայտնել են իրավիճակին ծանոթ պարենային ապրանքների շուկայում երկու աղբյուրներ։ Այս մասին հայտնում է «The Rambler»-ը։
Դրանցից մեկի համաձայն ՝ ռուսական շուկա վերադառնալու վերջնական որոշումը դեռ չի կայացվել։ Մինչև 2022 թվականի մարտը ցանցը Ռուսաստանի Դաշնությունում զարգացրել է մոտ 800 հաստատություն։ «Ընկերությունը մտադիր է խնայել Ռուսաստանի Դաշնությունում արդեն ներդրված միջոցները, որոնք ուղղվել են ռեստորանային ցանցի զարգացմանը։ Ուստի տրամաբանական է, որ ընկերությունն այժմ դա անելու ուղիներ է փնտրում»,- ասել է աղբյուրը։ Ռեստորատորների և հյուրանոցատերերի ֆեդերացիայի նախագահ Իգոր Բուխարովի խոսքով ՝ McDonald’s-ը հաճախորդների համար գրավիչ կետերի ցանց է ստեղծել, ուստի նույնիսկ նոր ապրանքանիշի ներքո ընկերությունը մեծ շահույթ կունենա։
Նա կարծում է, որ ամերիկյան ցանցի ֆրանչայզային գործընկերները նման իրավիճակում կկարողանան հույս դնել արտասահմանյան նոր ընկերության անվանումն օգտագործելու համար վճարման չափի կրճատման վրա։
Հիշեցնենք, որ McDonald’s-ը մարտի 14-ին հայտարարել էր Ռուսաստանում աշխատանքի դադարեցման մասին ՝ կապված Ուկրաինայում հատուկ գործողության հետ։ Ինչպես հայտնի է դարձել, Ռուսաստանում ընկերության համակարգում աշխատում է ավելի քան 62 հազար մարդ, և բոլորը կպահպանեն իրենց աշխատավարձը։ Ռուսաստանում գործունեությունը դադարեցնելու մասին հայտարարությունից հետո սկսեցին գտնել սրճարաններ, որոնք շարունակում են աշխատել։ Ցանցում նշել են, որ դա պայմանավորված է արտադրական գործընթացների աստիճանական դադարեցմամբ։