Նոր սպառող, նոր պահանջներ. ի՞նչ կկորցնի ձեր բիզնեսը, եթե չհարմարվի
Լուրեր |

McKinsey-ի նոր զեկույցը ցույց է տալիս՝ սպառողների վարքագիծը արմատապես փոխվել է՝ համավարակից, տնտեսական ճնշումներից և թվայնացման առաջխաղացումից հետո։
McKinsey-ի նոր զեկույցը ցույց է տալիս՝ սպառողների վարքագիծը արմատապես փոխվել է՝ համավարակից, տնտեսական ճնշումներից և թվայնացման առաջխաղացումից հետո։
Այս փոփոխությունները ոչ միայն ձեւավորել են նոր պահանջարկներ, այլեւ բացել են հնարավորություններ բիզնեսների համար, որոնք պատրաստ են հարմարվել։
Ահա 2025-ի սպառողական շուկայի հիմնական միտումները և դրանց գործնական նշանակությունը բիզնեսների համար։
Սպառողը՝ պակաս ժամանակով, բայց ավելի մեծ պահանջներով
Հետհամավարակային շրջանում սպառողները զգալիորեն փոխել են իրենց ժամանակի օգտագործման նախապատվությունները։ ԱՄՆ-ում, օրինակ, մարդիկ շաբաթական միջինը 3 ժամ պակաս են աշխատում կամ սովորում, սակայն այդ ժամանակն օգտագործում են հիմնականում առցանց հարթակներում, առևտրային կամ անձնական հոբբիներով զբաղվելիս։
Ի՞նչ է սա նշանակում բիզնեսների համար
Առցանց խանութներն ու ծառայությունները պետք է լինեն առավել հարմարավետ և արագ։
Տեղեկատվությունը և գովազդը պետք է տեղադրվեն այնտեղ, որտեղ սպառողը ժամանակ է անցկացնում՝ սոցիալական ցանցերում, որոնողական հարթակներում, մեսենջերներում։
Թվային վստահության ճգնաժամ
Թեև սպառողները ակտիվորեն օգտվում են թվային աղբյուրներից՝ ապրանքների մասին տեղեկություն ստանալու համար, նրանք ավելի ու ավելի քիչ են վստահում սոցիալական ցանցերի բովանդակությանը։
Ինչ պետք է անեն բրենդները
Ներդնել բովանդակային մարքեթինգում՝ խթանելով իրական օգտագործողների կարծիքները։
Կենտրոնանալ միկրո-ինֆլուենսերների վրա՝ ովքեր համարվում են ավելի վստահելի։
Խթանել հաճախորդների գնահատականներն ու կարծիքները պաշտոնական կայքերում և օնլայն հարթակներում։
Գնային զգայունություն և «ընտրովի ճոխություն»
Սպառողները միաժամանակ փորձում են խնայել և երբեմն իրենց թույլ տալ «ճոխ գնումներ»։ Օրինակ՝ նրանք կարող են խնայել սննդամթերքի կամ հագուստի վրա, բայց ծախսել արձակուրդների, տեխնոլոգիական սարքավորումների կամ ավտոմեքենաների վրա։
Գործնական խորհուրդ բիզնեսներին
Ապրանքային գիծը պետք է ունենա տարբեր մակարդակի առաջարկներ՝ և՛ մատչելի տարբերակներ, և՛ բարձրորակ պրեմիում մոդելներ։
Ճկուն գնային քաղաքականությունը՝ զեղչեր, փաթեթներ, ծրագրային բաժանման տարբերակներ, կարող են խթանել վաճառքը։
Առցանց առևտրի անշեղ աճ
2025-ին սպառողների ավելի քան 90%-ը պարբերաբար գնումներ է կատարում առցանց։ Սննդի առաքման շուկան կրկնակի աճ է գրանցել համեմատած նախահամավարակային շրջանի հետ։
Ի՞նչ է անհրաժեշտ առցանց բիզնեսների համար
Ունենալ հուսալի առաքման համակարգ։
Վստահելի հետվաճառքային ծառայություններ (վերադարձի հնարավորություն, հաճախորդի աջակցություն)։
Բջջային-հարմարեցված հարթակներ և արագ վճարման տարբերակներ։
Սպառողները սպասում են ճկունություն և արագ հարմարվողականություն
Պատերազմները, գնաճը, մատակարարման խափանումները փոխել են սպառողների սպասելիքները։ Նրանք սպասում են արագ հարմարվող, ճկուն և թափանցիկ բիզնեսներից ծառայություն ստանալ։
Բիզնեսների քայլերը՝
Հստակ տեղեկատվություն ապրանքների հասանելիության և առաքման ժամկետների մասին։
Պլան Բ՝ մատակարարման խափանումների դեպքում։
Լավ ճշգրտված հաճախորդների սպասարկման համակարգ։
Արհեստական բանականությունը՝ նոր աճի բանալին
McKinsey-ի կանխատեսումներով, առաջիկա տարիներին AI-ի կիրառումը սպառողական ապրանքների ընկերություններին կբերի մինչև 5% հավելյալ եկամուտ։ Սպառողները դրական են վերաբերվում տեխնոլոգիաների կիրառմանը, եթե այն նպաստում է հարմարավետությանը։
Առաջարկ բիզնեսներին
Կիրառել AI հաճախորդների սպասարկման, ապրանքների առաջարկման և գովազդային արշավների ավտոմատացման համար։
Գործարկել chatbot-ներ և recommendation համակարգեր՝ հաճախորդի պահվածքի հիման վրա։
***
2025-ի սպառողը շատ ավելի խելացի, ընտրող և պահանջկոտ է։ Նա ցանկանում է լավ արժեք, հարմարավետություն և վստահություն։ Իսկ բիզնեսները, որոնք կկարողանան համատեղել գին-որակ հարաբերակցություն, թվային հարմարավետություն և մարդակենտրոն փորձ, կդառնան առաջատար այս նոր սպառողական իրականությունում։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/09/11 17:59
ՊԵԿ-ը ՀԷՑ-ի մոտ վեց տասնյակ պահեստներում գույքագրման աշխատանքներ կիրականացնի

Լուրեր | 2025/09/11 17:05
Լուկաշենկոն Մինսկում հանդիպում է ունեցել ԱՄՆ նախագահի ներկայացուցիչ Ջոն Քոուլի հետ

Լուրեր | 2025/09/11 16:53
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել են ջրային ոլորտին վերաբերող հարցեր

Լուրեր | 2025/09/11 16:44
789 քաղաքացու անհուսալի վարկ արդեն մարվել է
-
3 ամենատարածված սխալներ, որ թույլ են տալիս հիմնադիրները և կանգնեցնում բիզնեսի աճը
2025/09/11/ 19:00 -
ՊԵԿ-ը ՀԷՑ-ի մոտ վեց տասնյակ պահեստներում գույքագրման աշխատանքներ կիրականացնի
2025/09/11/ 17:59 -
Ես կխուսափեի «Զանգեզուրի միջանցք» բնորոշման գործածումից. Լևոն Տեր-Պետրոսյան
2025/09/11/ 17:39 -
Տերյան-Արամի փողոցների խաչմերուկից դեպի Տերյան-Պուշկինի փողոցների խաչմերուկ ուղղությամբ երթևեկելի գոտու ձախ կողմում կարգելվի մեքենաների կանգառը
2025/09/11/ 17:17 -
Լուկաշենկոն Մինսկում հանդիպում է ունեցել ԱՄՆ նախագահի ներկայացուցիչ Ջոն Քոուլի հետ
2025/09/11/ 17:05 -
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել են ջրային ոլորտին վերաբերող հարցեր
2025/09/11/ 16:53 -
789 քաղաքացու անհուսալի վարկ արդեն մարվել է
2025/09/11/ 16:44 -
Բացահայտվել են պարեկային ծառայության պաշտոնատար անձանց կողմից իրենց վստահված տրանսպորտային միջոցների հափշտակության դեպքեր
2025/09/11/ 16:39 -
Լարի Էլիսոնը կարճ ժամանակով առաջ անցավ Իլոն Մասկին՝ դառնալով աշխարհի ամենահարուստ մարդ
2025/09/11/ 16:23 -
ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ԴԱԼԱՆ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԿԱՌՈՒՑԱՊԱՏՄԱՆ ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՓՈՒԼԵՐԻՑ ՄԵԿԸ՝ ԻՆԺԵՆԵՐԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՆԵՐԴՆՈՒՄԸ
2025/09/11/ 16:14
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 10, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 10, 2025Թ.

ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ԴԱԼԱՆ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԻՆԺԵՆԵՐԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՒԼԸ

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ
