Ինչպես կառուցել բիզնես, որը ծաղկում է անգամ տնտեսական ճգնաժամի ժամանակ
Վերլուծություն |
Տնտեսական անկայունությունը միշտ էլ սթրեսային է՝ թե՛ գործարարների, թե՛ սպառողների համար։ Վաճառքները նվազում են, ներդրումները դանդաղում, իսկ մրցակցությունը դառնում է ավելի կոշտ։ Սակայն հենց այս ժամանակաշրջաններում են ծնվում ամենակայուն և հաջողակ բիզնեսները։
Օրինակ, Roof Maxx ընկերությունը հիմնադրվել է 2019 թվականին՝ համավարակից ընդամենը մեկ տարի առաջ։ Չնայած տնտեսական ծանր պայմաններին, այն վերածվեց ԱՄՆ-ում լայնորեն ճանաչված բրենդի, և 2025 թվականին նրա տարեկան եկամուտը մոտենում է 200 միլիոն դոլարին։ Ինչպե՞ս։ Հիմնադիրները հետևել են մի քանի պարզ, բայց հիմնարար սկզբունքների։
Ահա այդ 5 հիմնական սկզբունքները, որոնք կարող են օգտակար լինել ցանկացած գործարարի համար։
1․ Ընդունիր ճկունության և հարմարվելու կարիքը
Տնտեսական անկայուն ժամանակներում անփոփոխ մնալը ամենամեծ վտանգն է։ Գործարարները պետք է պատրաստ լինեն արագ փոփոխությունների՝ թե՛ մոդելի, թե՛ ապրանքի, թե՛ ծառայության մեջ։ Հարմարվողականությունը թույլ է տալիս մնալ մրցունակ, երբ սպառողների կարիքներն ու առաջնահերթությունները փոխվում են։
2․ Առաջարկիր իրական արժեք և խնայողություն
Մարդիկ ավելի զգուշորեն են ծախսում։ Եթե քո ապրանքը կամ ծառայությունը օգնում է խնայել գումար, ժամանակ կամ նվազեցնել ռիսկերը, դու ավելի հեշտ կպահպանես հաճախորդներին։ Ճգնաժամի ժամանակ արժեք ստեղծող բիզնեսները ոչ միայն գոյատևում են, այլև ուժեղանում։
3․ Ներդրիր վստահության վրա հիմնված հարաբերություններում
Սպառողները դժվար ժամանակներում նախընտրում են այն բրենդերին, որոնց վստահում են։ Հետևաբար կարևոր է թափանցիկ լինել, ազնվորեն հաղորդակցվել և հաճախորդին ցույց տալ, որ նա առաջնային է։ Այդ վստահությունը երկարաժամկետ կապ է ստեղծում, որն օգնում է անցնել ցանկացած ճգնաժամ։
4․ Կենտրոնացիր նորարարության և ստեղծագործ մոտեցման վրա
Տնտեսական խնդիրները նաև հնարավորություն են նոր լուծումներ գտնելու համար։ Նորարար գաղափարները՝ լինի դա թվային գործիքների կիրառում, ծառայությունների նոր փաթեթավորում, թե նոր բիզնես մոդել, կարող են դառնալ այն շարժիչ ուժը, որը կբերի աճ նույնիսկ անկման շրջանում։
5․ Չկորցնես երկարաժամկետ տեսլականը
Ճգնաժամի ժամանակ հեշտ է ընկնել կարճաժամկետ գոյատևման ռեժիմի մեջ։ Բայց հաջողակ բիզնեսները պահպանում են իրենց ռազմավարական ուղղվածությունը։ Այո, կարճաժամկետ քայլեր պետք է ձեռնարկել, սակայն առանց կորցնելու երկարաժամկետ նպատակը։ Դա է, որ օգնում է դուրս գալ ճգնաժամից ավելի ուժեղ։
***
Տնտեսական դժվարությունները բիզնեսների համար ոչ միայն մարտահրավեր են, այլև հնարավորություն։ Ճկունությունը, արժեքի ստեղծումը, վստահությունը, նորարարությունը և երկարաժամկետ տեսլականը այն սկզբունքներն են, որոնք կարող են դարձնել բիզնեսը ոչ թե պարզապես գոյատևող, այլ ծաղկող, նույնիսկ երբ տնտեսությունը չի ծաղկում։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Ինչու է թվում, որ կյանքը դարձել է «դրամապանակից արագ»
2025/11/27/ 18:17 -
Հոնկոնգի Թայ Պո շրջանում բնակելի շենքերում բռնկված հրդեհի զոհերի թիվը հասել է 65-ի․ ինչն է դարձել հրդեհի պատճառ
2025/11/27/ 18:06 -
Արցախից տեղահանված ուսանողները կստանան ուսման վարձի փոխհատուցում․ ինչպես կարող են օգտվել ծրագրից
2025/11/27/ 17:42 -
Արդյունաբերության ոլորտի աճի հիմքում առկա են անկայուն գործոններ. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
2025/11/27/ 17:02 -
5 կարևոր որոշում Կառավարության նիստից․ ինչ է քննարկվել նոյեմբերի 27-ի նիստում
2025/11/27/ 16:38 -
Աննախադեպ վատ օդի որակ Երևանում․ ինչ առողջական խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ․ ինչպես կանխարգելել
2025/11/27/ 15:46 -
Ucom-ն աջակցում է տիեզերական ճարտարագիտության զարգացմանը Հայաստանում
2025/11/27/ 15:21 -
IDBank-ը թողարկել է պարտատոմսերի 2026 թվականի առաջին տրանշը
2025/11/27/ 14:16 -
7 հնարք, որ կփրկեն քո դրամապանակը այս Սև ուրբաթին
2025/11/27/ 12:53 -
Տարածաշրջանային գնաճի նոր ալիք․ ինչպիսին է սննդամթերքի շուկայի պատկերը 2025-ին Հայաստանում, Վրաստանում և Ադրբեջանում
2025/11/27/ 12:24
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 26, 2025 Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 25, 2025 Թ․
Ucom-ն աջակցեց կիբեռանվտանգության ամենամյա «Capture the Flag 2025» մրցույթի անցկացմանը
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 24, 2025 Թ․