Ջրոցի բիզնեսում. լողա ժամանակի հոսքի մեջ, կամ խեղդվիր սխալներում

Վարդավառը՝ մաքրումից դեպի վերադասավորում


Հայկական ջրոցիի տոնը՝ Վարդավառը, ավանդականորեն կապված է ջրով մաքրվելու, թարմանալու և ուրախության խորհրդանիշի հետ։ Բայց դրա իմաստը միայն ջրի շփումը չէ։ Գործարարի համար սա հիանալի առիթ է՝ մի պահ կանգ առնելու ու հարց տալու. ինչ է պետք “լվանալ” իմ բիզնեսում, որպեսզի այն շարունակաբար զարգանա ու թարմանա։


1. Բիզնես «լվացում». երբ մաքրում ես ոչ թե ջրով, այլ վերլուծությամբ


Ջրոցիի հիմնական գաղափարն է՝ մաքրելը։ Գործարարի համար դա կարող է նշանակել՝


- անարդյունավետ ծախսերի վերանայում,

- լճացած պրոցեսների պարզեցում,

- երբեք չաշխատող մարքեթինգային ալիքների անջատում,

- կադրային վերանայում։


Այս օրը կարող է լինել մեկօրյա «մաքրագործում» բիզնեսում. ինչպես մարդիկ միմյանց ջրում են՝ սիմվոլիկ թարմացման համար, այնպես էլ կարելի է վերանայել տվյալներ, ֆինանսական հաշվետվություններ, հաճախորդների բազան ու հասկանալ՝ ինչն է խանգարում զարգանալուն։


2. Վարդավառը որպես թիմային վերամիավորման պահ


Ոչ ֆորմալ թիմային միջոցառումները հաճախ հանգեցնում են աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման։ Այս տոնը՝ իր ուրախ և ջրային բնույթով, հիանալի առիթ է՝ թիմի անդամների միջև հումոր, խաղ և կապ ստեղծելու համար՝ առանց պարտադրանքի։


Օրինակ՝ կազմակերպեք ներքին «ջրոցիի խաղ»․ ոչ թե բառացի ջրով, այլ՝

ամեն մեկը գրում է այն պրոցեսը, որը կցանկանար «ջրել» ու մոռանալ բիզնեսում,

կամ նշում է այն գործարքը, որը «հասունացավ» մաքրման արդյունքում։


3. Ջուրը՝ որպես բիզնես ռեսուրս


Ջուրը միայն սիմվոլ չէ։ Հայաստանի պայմաններում այն իրականում դառնում է ռիսկային ռեսուրս՝ հատկապես գյուղատնտեսության, արտադրության, հյուրանոցային ոլորտի, գարեջրի և հանքային ջրերի արտադրության համար։


Այսօր՝ ջրոցիի օրը, գործարարները կարող են վերանայել իրենց բիզնեսի կախվածությունը ջրային ռեսուրսներից՝


- արդյո՞ք ջրօգտագործման չափը հսկվում է

- կա՞ արդյոք վերամշակման մեխանիզմ

- վճարո՞ւմ են արդյոք անհրաժեշտ բնապահպանական տուրքերը


4. Մարկետինգային հնարավորություններ՝ ջրոցիից ներշնչված


Բազմաթիվ բիզնեսներ կարող են օգտագործել ջրոցիի օրը՝ մարքեթինգային ակցիաներ կազմակերպելու համար՝


-  զովացուցիչ ապրանքների ակցիաներ՝ զարդարված տոնի խորհրդանիշներով,

-  «լվացվում ենք հին գներով» արշավներ՝ զեղչերի տեսքով,

- «ջրոցիի լուսանկարով մասնակցիր խաղարկությանը»՝ սոցցանցային ներգրավման համար:


Հատկապես սեզոնային ապրանքների ոլորտում (խմիչքներ, կոսմետիկա, հանգստի ծառայություններ), ջրոցիի մթնոլորտը կարող է բերել նոր հաճախորդներ։


***


Վարդավառը՝ ջրոցիի տոնը, մեր մշակույթում ուրախության, մաքրության և վերածննդի խորհուրդ ունի։ Գործարարի տեսանկյունից սա ոչ միայն մշակութային ժառանգություն է, այլև հիանալի առիթ՝ վերանայելու, թարմացնելու ու ակտիվացնելու բիզնեսի աշխատանքը։ Միայն պետք է ճիշտ կիրառել։


*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ