Ջրոցի բիզնեսում. լողա ժամանակի հոսքի մեջ, կամ խեղդվիր սխալներում

Վարդավառը՝ մաքրումից դեպի վերադասավորում Հայկական ջրոցիի տոնը՝ Վարդավառը, ավանդականորեն կապված է ջրով մաքրվելու, թարմանալու և ուրախության խորհրդանիշի հետ։ Բայց դրա իմաստը միայն ջրի շփումը չէ։ Գործարարի համար սա հիանալի առիթ է՝ մի պահ կանգ առնելու ու հարց տալու. ինչ է պետք “լվանալ” իմ բիզնեսում, որպեսզի այն շարունակաբար զարգանա ու թարմանա։ 1. Բիզնես «լվացում». երբ մաքրում ես ոչ թե ջրով, այլ վերլուծությամբ Ջրոցիի հիմնական գաղափարն է՝ մաքրելը։ Գործարարի համար դա կարող է նշանակել՝ անարդյունավետ ծախսերի վերանայում, լճացած պրոցեսների պարզեցում, երբեք չաշխատող մարքեթինգային ալիքների անջատում, կադրային վերանայում։ Այս օրը կարող է լինել մեկօրյա «մաքրագործում» բիզնեսում. ինչպես մարդիկ միմյանց ջրում են՝ սիմվոլիկ թարմացման համար, այնպես էլ կարելի է վերանայել տվյալներ, ֆինանսական հաշվետվություններ, հաճախորդների բազան ու հասկանալ՝ ինչն է խանգարում զարգանալուն։ 2. Վարդավառը որպես թիմային վերամիավորման պահ Ոչ ֆորմալ թիմային միջոցառումները հաճախ հանգեցնում են աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման։ Այս տոնը՝ իր ուրախ և ջրային բնույթով, հիանալի առիթ է՝ թիմի անդամների միջև հումոր, խաղ և կապ ստեղծելու համար՝ առանց պարտադրանքի։ Օրինակ՝ կազմակերպեք ներքին «ջրոցիի խաղ»․ ոչ թե բառացի ջրով, այլ՝ ամեն մեկը գրում է այն պրոցեսը, որը կցանկանար «ջրել» ու մոռանալ բիզնեսում, կամ նշում է այն գործարքը, որը «հասունացավ» մաքրման արդյունքում։ 3. Ջուրը՝ որպես բիզնես ռեսուրս Ջուրը միայն սիմվոլ չէ։ Հայաստանի պայմաններում այն իրականում դառնում է ռիսկային ռեսուրս՝ հատկապես գյուղատնտեսության, արտադրության, հյուրանոցային ոլորտի, գարեջրի և հանքային ջրերի արտադրության համար։ Այսօր՝ ջրոցիի օրը, գործարարները կարող են վերանայել իրենց բիզնեսի կախվածությունը ջրային ռեսուրսներից՝ - արդյո՞ք ջրօգտագործման չափը հսկվում է - կա՞ արդյոք վերամշակման մեխանիզմ - վճարո՞ւմ են արդյոք անհրաժեշտ բնապահպանական տուրքերը 4. Մարկետինգային հնարավորություններ՝ ջրոցիից ներշնչված Բազմաթիվ բիզնեսներ կարող են օգտագործել ջրոցիի օրը՝ մարքեթինգային ակցիաներ կազմակերպելու համար՝ զովացուցիչ ապրանքների ակցիաներ՝ զարդարված տոնի խորհրդանիշներով «լվացվում ենք հին գներով» արշավներ՝ զեղչերի տեսքով «ջրոցիի լուսանկարով մասնակցիր խաղարկությանը»՝ սոցցանցային ներգրավման համար Հատկապես սեզոնային ապրանքների ոլորտում (խմիչքներ, կոսմետիկա, հանգստի ծառայություններ), ջրոցիի մթնոլորտը կարող է բերել նոր հաճախորդներ։ *** Վարդավառը՝ ջրոցիի տոնը, մեր մշակույթում ուրախության, մաքրության և վերածննդի խորհուրդ ունի։ Գործարարի տեսանկյունից սա ոչ միայն մշակութային ժառանգություն է, այլև հիանալի առիթ՝ վերանայելու, թարմացնելու ու ակտիվացնելու բիզնեսի աշխատանքը։ Միայն պետք է ճիշտ կիրառել։