Ջրոցի բիզնեսում. լողա ժամանակի հոսքի մեջ, կամ խեղդվիր սխալներում
Լուրեր |
Վարդավառը՝ մաքրումից դեպի վերադասավորում
Հայկական ջրոցիի տոնը՝ Վարդավառը, ավանդականորեն կապված է ջրով մաքրվելու, թարմանալու և ուրախության խորհրդանիշի հետ։ Բայց դրա իմաստը միայն ջրի շփումը չէ։ Գործարարի համար սա հիանալի առիթ է՝ մի պահ կանգ առնելու ու հարց տալու. ինչ է պետք “լվանալ” իմ բիզնեսում, որպեսզի այն շարունակաբար զարգանա ու թարմանա։
1. Բիզնես «լվացում». երբ մաքրում ես ոչ թե ջրով, այլ վերլուծությամբ
Ջրոցիի հիմնական գաղափարն է՝ մաքրելը։ Գործարարի համար դա կարող է նշանակել՝
- անարդյունավետ ծախսերի վերանայում,
- լճացած պրոցեսների պարզեցում,
- երբեք չաշխատող մարքեթինգային ալիքների անջատում,
- կադրային վերանայում։
Այս օրը կարող է լինել մեկօրյա «մաքրագործում» բիզնեսում. ինչպես մարդիկ միմյանց ջրում են՝ սիմվոլիկ թարմացման համար, այնպես էլ կարելի է վերանայել տվյալներ, ֆինանսական հաշվետվություններ, հաճախորդների բազան ու հասկանալ՝ ինչն է խանգարում զարգանալուն։
2. Վարդավառը որպես թիմային վերամիավորման պահ
Ոչ ֆորմալ թիմային միջոցառումները հաճախ հանգեցնում են աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման։ Այս տոնը՝ իր ուրախ և ջրային բնույթով, հիանալի առիթ է՝ թիմի անդամների միջև հումոր, խաղ և կապ ստեղծելու համար՝ առանց պարտադրանքի։
Օրինակ՝ կազմակերպեք ներքին «ջրոցիի խաղ»․ ոչ թե բառացի ջրով, այլ՝
ամեն մեկը գրում է այն պրոցեսը, որը կցանկանար «ջրել» ու մոռանալ բիզնեսում,
կամ նշում է այն գործարքը, որը «հասունացավ» մաքրման արդյունքում։
3. Ջուրը՝ որպես բիզնես ռեսուրս
Ջուրը միայն սիմվոլ չէ։ Հայաստանի պայմաններում այն իրականում դառնում է ռիսկային ռեսուրս՝ հատկապես գյուղատնտեսության, արտադրության, հյուրանոցային ոլորտի, գարեջրի և հանքային ջրերի արտադրության համար։
Այսօր՝ ջրոցիի օրը, գործարարները կարող են վերանայել իրենց բիզնեսի կախվածությունը ջրային ռեսուրսներից՝
- արդյո՞ք ջրօգտագործման չափը հսկվում է
- կա՞ արդյոք վերամշակման մեխանիզմ
- վճարո՞ւմ են արդյոք անհրաժեշտ բնապահպանական տուրքերը
4. Մարկետինգային հնարավորություններ՝ ջրոցիից ներշնչված
Բազմաթիվ բիզնեսներ կարող են օգտագործել ջրոցիի օրը՝ մարքեթինգային ակցիաներ կազմակերպելու համար՝
- զովացուցիչ ապրանքների ակցիաներ՝ զարդարված տոնի խորհրդանիշներով,
- «լվացվում ենք հին գներով» արշավներ՝ զեղչերի տեսքով,
- «ջրոցիի լուսանկարով մասնակցիր խաղարկությանը»՝ սոցցանցային ներգրավման համար:
Հատկապես սեզոնային ապրանքների ոլորտում (խմիչքներ, կոսմետիկա, հանգստի ծառայություններ), ջրոցիի մթնոլորտը կարող է բերել նոր հաճախորդներ։
***
Վարդավառը՝ ջրոցիի տոնը, մեր մշակույթում ուրախության, մաքրության և վերածննդի խորհուրդ ունի։ Գործարարի տեսանկյունից սա ոչ միայն մշակութային ժառանգություն է, այլև հիանալի առիթ՝ վերանայելու, թարմացնելու ու ակտիվացնելու բիզնեսի աշխատանքը։ Միայն պետք է ճիշտ կիրառել։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/11/28 22:00
Նոյեմբերի 28-ի բիզնես լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանի և միջազգային տնտեսական աշխարհում
-
Նոյեմբերի 30-ի կարևոր լուրերը
2025/11/30/ 20:25 -
Սպառողի նոր հոգեբանությունը բարձր գնաճի պայմաններում
2025/11/30/ 18:34 -
Նոյեմբերի 29-ի կարևոր լուրերը
2025/11/29/ 20:47 -
Ինչու է խանութում միշտ ավելի շատ գումար ծախսվում, քան նախատեսում ենք
2025/11/29/ 18:26 -
Սև ուրբաթը նոր ռեկորդ սահմանեց․ ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքները հասել են 8.6 մլրդ դոլարի
2025/11/29/ 17:14 -
Լիզինգի բացառիկ պայմաններ՝ Healthcare Expo 2025-ում
2025/11/29/ 13:15 -
Վախից՝ դեպի գիտելիք. ՄԻԱՎ-ի մասին առանց վախի
2025/11/29/ 12:12 -
Նոյեմբերի 28-ի բիզնես լուրերը
2025/11/28/ 22:00 -
Նոյեմբերի 28-ի կարևոր լուրերը
2025/11/28/ 20:20 -
Նոր բաժին Idram&IDBank-ում
2025/11/28/ 19:14
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ՓՈՂ NEWS. ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 28, 2025 Թ․