Աշխատանք VS կյանք. ինչպես պահպանել հավասարակշռությունը
Վերլուծություն |
Հոգնած ուղեղը չի արտադրում նոր գաղափարներ։
Արդեն նկատե՞լ ես, որ «հանգստանալ» բառը մեր բառապաշարից կարծես դուրս է եկել։
Աշխատանքային նամակներ՝ կեսգիշերին, թիմային չաթեր՝ հանգստյան օրերին,
«մի հատ շուտ նայեմ՝ ոչինչ չի լինի» մտքեր, որոնք չեն թողնում անջատվել։
Բայց արդյոք գիտե՞ս, որ հավասարակշռությունը կտրուկ չի կորում․
այն պարզապես դանդաղ անհետանում է՝ ամեն «վերջին նամակի» և ամեն «մի քանի րոպեի» հետ։
Ինչու է սա կարևոր
Հոգնած ուղեղը չի արտադրում նոր գաղափարներ։
Աշխատանքը, որը առանց դադարների է, երկարաժամկետում դառնում է ոչ արդյունավետ։
Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ աշխատողներից՝
77%-ը զգում է «բեռնվածության» նշաններ, իսկ այն թիմերը, որտեղ խրախուսվում է հավասարակշռությունը, 25%-ով ավելի արդյունավետ են և 2 անգամ քիչ են լքում աշխատանքը
Այսինքն՝ երբ դու մտածում ես «ես չեմ կարող հանգստանալ, շատ գործ կա»,
իրականում՝ հենց հանգիստն է, որ քեզ օգնում է գործն անել լավ։
Ինչպես գտնել քո հավասարակշռությունը
Սահմանիր հստակ «անջատման ժամ»
Եթե աշխատանքը ժամը 6-ին ավարտվում է, թող ինքը իսկապես ավարտվի։
Թող հեռախոսդ հիշեցնի՝ «Աշխատանքը վերջ, հիմա դու ես»։
Հոգեբանական սահմանները նույնքան կարևոր են, որքան ֆիզիկականները։
Անջատիր ծանուցումները՝ թեկուզ ժամանակավորապես
Օրական 2-3 անգամ նամակ ստուգելը լիովին բավարար է։
Հակառակ դեպքում ուղեղդ երբեք չի հանգստանում։
Պահիր «անձնական առաջադրանքների ցուցակ»
Մենք սովոր ենք միայն աշխատանքային to-do ունենալ, բայց երբ ունես նաև «քո» ցուցակը՝ (ընկերներ, ընթերցանություն, սպորտ, երաժշտություն), սա հիշեցնում է՝ կյանքը միայն աշխատանք չէ։
Սովորիր ասել «ոչ»
Հաճախ գերծանրաբեռնվածության հիմնական պատճառը ոչ թե գործն է, այլ՝ մեր վախը՝ մերժել խնդրանքը։ Բայց հիշիր՝ քո էներգիան սահմանափակ ռեսուրս է։ Դու պարտավոր չես այն նվիրել ամեն խնդրանքին։
Ընտրիր միջավայր, որտեղ հավասարակշռությունը մշակույթ է, ոչ թե արտոնություն
Գործատուի վերաբերմունքը այստեղ վճռորոշ է։
Եթե թիմը գնահատում է հանգստի արժեքը՝ դա արդեն առողջ աշխատանքային միջավայր է։
Հավասարակշռությունը չի նշանակում՝ քիչ աշխատել։ Այն նշանակում է՝ աշխատել այնպես, որ հետո էլ կյանք ունենաս վայելելու։
Դու չես կարող լցնել դատարկ բաժակից։ Հանգստացած մարդն ավելի կենտրոնացած է, ավելի ստեղծագործ և ավելի արդյունավետ։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Վերլուծություն | 2025/10/25 16:30
Վախը ձեր թշնամին չէ. ինչպես այն դարձնել կարիերայի դաշնակից
Վերլուծություն | 2025/10/24 18:40
Հաջողության հինգ հիմնական ռազմավարություն, որի շնորհիվ ժամանակակից ղեկավարները կառուցում են հաջող կազմակերպություններ
Վերլուծություն | 2025/10/19 09:30
Շղթայական էֆեկտ. ինչպես են փոքր առօրյա սովորությունները ձեւավորում տեւական առաջնորդությունը
Վերլուծություն | 2025/10/18 16:30
Կազմակերպությունների 4 եղանակները և ինչպես առաջնորդել յուրաքանչյուրում
Վերլուծություն | 2025/10/16 18:40
Ինչպես ձևավորել կազմակերպության մշակույթ, որը խրախուսում է անկեղծ հետադարձ կապը
-
Հոկտեմբերի 26-ի կարևոր լուրերը
2025/10/26/ 18:29 -
Աշխատանք VS կյանք. ինչպես պահպանել հավասարակշռությունը
2025/10/26/ 17:56 -
Ինչու՞ ավելի շատ աշխատելը այլևս չի «աշխատում». ինչպես բարձրացնել թիմի արդյունավետությունը
2025/10/26/ 11:21 -
Հոկտեմբերի 25-ի կարևոր լուրերը
2025/10/25/ 20:20 -
Վախը ձեր թշնամին չէ. ինչպես այն դարձնել կարիերայի դաշնակից
2025/10/25/ 16:30 -
Նոր պատմության պայծառ մեկնարկը․ Tashir Arena-ի հանդիսավոր բացումը
2025/10/25/ 15:14 -
Առողջապահական լրագրություն՝ պատասխանատվությամբ
2025/10/25/ 12:12 -
Հոկտեմբերի 24-ի բիզնես լուրերը
2025/10/24/ 21:00 -
Հոկտեմբերի 24-ի կարևոր լուրերը
2025/10/24/ 20:20 -
Հաջողության հինգ հիմնական ռազմավարություն, որի շնորհիվ ժամանակակից ղեկավարները կառուցում են հաջող կազմակերպություններ
2025/10/24/ 18:40
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 23 2025Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 25, 2025Թ.
ՎԵՐԱԲԱՑՎԵՑ UCOM-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԸ ԿՈՄԻՏԱՍ 8 ՀԱՍՑԵՈՒՄ
ԻՆԵԿՈԲԱՆԿԻ ՀԵՏ ՆՈՐ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ SALESFORCE-Ը ԳԱԼԻՍ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆ
ԻԴՐԱՄԸ ԵՎ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԿՐԻՊՏՈ ԲՈՐՍԱ ByBit-Ը ՄԵԿՆԱՐԿԵՑԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ