Արհեստական բանականությունը սպանում է SEO-ն՝ ամբողջ աշխարհի աչքի առաջ
Լուրեր |

Google-ը երջին տարիներին սկսում է ավելի ու ավելի նմանվել Netflix-ին՝ կենտրոնանալով պատրաստի պատասխանների և օգտատիրոջ ուղիղ սպասելիքների բավարարում ապահովելու վրա։
Google-ը փոխվում է. Netflix, ոչ թե Blockbuster
Google-ը երկար տարիներ ծառայել է որպես համացանցային որոնման դարպաս՝ հիմնված բանալի բառերի միջոցով տեղեկատվության որոնման ավանդական մոդելի վրա։ Սակայն վերջին տարիներին, հատկապես արհեստական բանականության արագ զարգացմամբ պայմանավորված, ընկերությունը սկսում է ավելի ու ավելի նմանվել Netflix-ին՝ կենտրոնանալով պատրաստի պատասխանների և օգտատիրոջ ուղիղ սպասելիքների բավարարում ապահովելու վրա։ Իսկ սա խորքային ազդեցություն ունի ոչ միայն ինտերնետային որոնման կառուցվածքի, այլև ողջ մեդիա բնագավառի վրա։
Ինչ է փոխվում որոնման համակարգում
AI-ի ամփոփումների (AI Overviews) ներդրումից հետո օգտատերերը հաճախ այլևս չեն տեսնում պատճառ՝ սեղմելու կայքերի հղումներին՝ նախընտրելով հենց որոնման էջում ստանալ իրենց հարցի պատասխանը։ Սա նշանակում է, որ Google-ի որոնման արդյունքների վերին հատվածում հաճախ հայտնվում է գեներացված բովանդակություն՝ հիմնված երրորդ կողմի աղբյուրների վրա, սակայն առանց օգտատիրոջը ուղղորդելու դեպի այդ աղբյուրները։
SEO-ից դեպի GEO. մեդիա բիզնեսի նոր ցնցումը
Սա հարված է միլիարդավոր դոլարների արժեք ունեցող SEO (որոնման համակարգի օպտիմալացում) ոլորտին, որը տարիներ շարունակ օգնել է մեդիա ընկերություններին գրավել որոնման երթևեկություն՝ գովազդային եկամուտ ստանալու նպատակով։ Երբ որոնման դասական մոդելը փոխվում է, առաջ է գալիս GEO-ի՝ գեներատիվ շարժիչի օպտիմալացման կարիքը, որը նոր ու դեռևս չձևավորված ոլորտ է։
Արդյունքում, շատ լրատվամիջոցներ հայտնվում են դժվար դիրքում․ սեղմումների նվազումը նշանակում է նվազ գովազդային եկամուտ, ինչը կարող է արագացնել արդեն իսկ սկսված կրճատումները և փակումները։
Տեղական լրատվամիջոցների կորստի վտանգը
Լրատվամիջոցները վաղուց արդեն անցել են թվային վճարային մոդելների, որոնց հանդեպ օգտատերերը հակասական վերաբերմունք ունեն։ Հիմա, երբ AI ամփոփումները նվազեցնում են երթևեկությունը կայքերին, հատկապես տուժում են փոքր, տեղական լրատվամիջոցները, որոնք չունեն մեծ պլատֆորմներ կամ SEO մասնագետների թիմեր։ Նրանց եկամուտները կախված են ուղղորդված երթևեկությունից, որը հիմա գնալով ավելի է կրճատվում։
Վստահության և տեղեկատվության խնդիրը
Իհարկե, AI-ն կարող է արագ և համապարփակ ամփոփում տալ, բայց միևնույն ժամանակ ծագում է վստահության հարց․ արդյոք AI-ն չի սխալվում, չի աղավաղում տեղեկատվությունը, կամ չի ձգում ուշադրությունը մակերեսային պատասխանների վրա՝ բաց թողնելով խորքային վերլուծությունները։ Columbia Journalism Review-ում հրատարակված վերլուծությունն ընդգծում է, որ այս միտումը կարող է ունենալ երկարաժամկետ բացասական ազդեցություն հանրային ինֆորմացվածության մակարդակի վրա։
Ովքեր են ամենաշատը տուժում
Բացի մեդիա ոլորտից, այս փոփոխությունները կարող են մեծապես ազդել այն հազարավոր փոքր բիզնեսների վրա, որոնք տարիներ շարունակ սովորել են, թե ինչպես ներկայանալ Google-ի միջոցով՝ խանութների կայքեր, տեղական ծառայություններ, մասնագիտացված բլոգերներ։ Եթե մարդիկ այլևս չեն սեղմում այդ հղումներին, այդ կայքերի այցելությունների թիվը կարող է կտրուկ ընկնել։
Ինչ անել բիզնեսների համար
Բիզնեսները չեն կարող փոխվել լույսի արագությամբ։ Սակայն նրանք պետք է մտածեն նոր հարթակների, մարքեթինգային ռազմավարությունների և օգտատիրոջ հետ ուղիղ կապի հնարավորությունների մասին։ Գուցե պետք է շեշտը դնել էլ.փոստի շուկայավարման, համացանցային համայնքների ձևավորման կամ հատուկ հավելվածների զարգացման վրա։
Արհեստական բանականությունը դեռ չի կարող ամբողջությամբ փոխարինել լրագրությանը։ Բայց այն կարող է փոխել ինֆորմացիայի սպառման ձևերը՝ ստիպելով մեդիային և բիզնեսներին վերանայել իրենց մոդելները։
***
Այս փոփոխությունը պարզապես տեխնոլոգիական առաջընթաց չէ։ Այն նաև սոցիալական, տնտեսական և ինստիտուցիոնալ ցնցում է։ Google-ի որոնման վերափոխումը հուշում է, որ մեդիան, բիզնեսները և օգտատերերը պետք է ավելի արագ հարմարվեն՝ փորձելով պահպանել հավասարակշռությունը տեղեկատվության մատակարարման, սպառման և եկամտաբերության միջև։ Ինչպես և նախորդ տեխնոլոգիական հեղափոխությունների դեպքում, նրանք, ովքեր ավելի արագ կփոխվեն, ամենայն հավանականությամբ ավելի ամուր դուրս կգան այս ճգնաժամից։
Աղբյուր՝ Forbes
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/09/10 22:00
Սեպտեմբերի 10-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/09/10 20:00
Labubu-ն Moynat-ի պայուսակների վրա՝ «The Monster»-ի 10-ամյակի առթիվ

Լուրեր | 2025/09/10 19:00
Սեպտեմբերի 10-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/09/10 18:00
20 մլն դրամ՝ արցախցի ուսանողներին, 10 մլն դրամ՝ արցախցի փոքրիկների մանկապարտեզի համար. IDBank
-
Սեպտեմբերի 10-ի բիզնես լուրերը
2025/09/10/ 22:00 -
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը քննարկում է «Հրազդան» մարզադաշտի վերակառուցման հնարավորությունները և նոր մարզադաշտերի կառուցումը
2025/09/10/ 22:00 -
Ռուսաստանը չի ծրագրել հшրված հասցնել Լեհաստանի տարածքում որևէ թիրшխի. ՌԴ ՊՆ
2025/09/10/ 21:00 -
Labubu-ն Moynat-ի պայուսակների վրա՝ «The Monster»-ի 10-ամյակի առթիվ
2025/09/10/ 20:00 -
8 եղանակ՝ ավելի խելացի աշխատելու և արտադրողականությունը բարելավելու համար
2025/09/10/ 19:15 -
Սեպտեմբերի 10-ի կարևոր լուրերը
2025/09/10/ 19:00 -
20 մլն դրամ՝ արցախցի ուսանողներին, 10 մլն դրամ՝ արցախցի փոքրիկների մանկապարտեզի համար. IDBank
2025/09/10/ 18:00 -
2026-ին չենք նախատեսում 2025-ին նկատմամբ պաշտպանական ծախսերի աճ, 2026-ի ծախսերն ունեն բնականոն աճ՝ 2024-ի նկատմամբ. Նիկոլ Փաշինյան
2025/09/10/ 17:46 -
Ralph Lauren–ը ներկայացրել է արհեստական բանականության ոճաբանին
2025/09/10/ 17:37 -
Եթե ստորագրենք խաղաղության պայմանագիրը, միևնույն է, չենք կարող ասել՝ վերջացավ, խաղաղությունն ամբողջական հաստատված է. Արարատ Միրզոյան
2025/09/10/ 17:28
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 10, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 9, 2025Թ.

ՄԱՐԿ ԱՐԵՆԻ «ՇԵՐԼՈՔ ՀՈԼՄՍԻ ՆՈՐ ԱՐԿԱԾՆԵՐԸ» ԳՐՔԻ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍ

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ
