-
Որ մասնագիտություններն առաջինը կկորցնեն աշխատանքը ԱԲ-ի պատճառով. Microsoft-ի նախազգուշացումը
2025/07/31/ 14:21 -
Հեղուկ գազի գների բարձրացումը պայմանավորված է եղել ձեռքբերման գնի բարձրացմամբ, Վրաստանում արձանագրված լոգիստիկ խնդիրներով․ ՄՊՀ
2025/07/31/ 12:50 -
Փոփոխություն է կատարվել ՀՀ քաղաքացիների՝ ՌԴ տարածքով մուտքի, ելքի, կացության և տեղաշարժի կարգում
2025/07/31/ 12:40 -
Հայաստանը՝ որպես տարածաշրջանային ներդրումային կենտրոն․ ԻՆՔՈՐ-ը համագործակցության նոր հնարավորություններ ու պայմաններ է ստեղծում
2025/07/31/ 12:21 -
Դաշնային պահուստային համակարգը տոկոսադրույքներն թողեց անփոփոխ
2025/07/31/ 11:58 -
Օտարերկրյա վարորդական վկայական ունեցող ՀՀ քաղաքացիներն ու երկքաղաքացիները կարող են երեք ամիս անխոչընդոտ մեքենա վարել Հայաստանում
2025/07/31/ 11:23 -
Պետբյուջե չի վճարվել ընդհանուր 2 միլիարդ 919 միլիոն դրամի հարկ. ՔՈԳՎ հերթական բացահայտումը
2025/07/31/ 11:06 -
Նախորդող 3 օրերին Վրաստանից ՌԴ է մտել հայկական կոնյակով բարձված 55 բեռնատար․Գ․ Պապոյան
2025/07/31/ 11:00 -
Երկրաշարժ՝ Ադրբեջանում․ զգացվել է նաև Հայաստանում
2025/07/31/ 09:57 -
Թրամփը պնդում է, որ BRICS-ը հակաամերիկյան կազմակերպություն է
2025/07/31/ 09:54
Բաժանորդագրվել

Ինչպես է Հայաստանը ամրապնդում իր դիրքերը ավիացիոն քարտեզում
Լուրեր |

Հայաստանը շարունակում է ամրապնդել իր դիրքերը որպես տարածաշրջանային օդային տարանցիկ հանգույց։ Վերջին տարիներին նկատվել է զգալի աճ տարանցիկ ուղևորահոսքում, ինչը վկայում է երկրի ավիացիոն ոլորտի զարգացման մասին։
Տարանցիկ ուղևորահոսքի աճը
«Զվարթնոց» օդանավակայանի տվյալների համաձայն՝ 2018-2019 թվականներին Հայաստանի տարածքով տարանցիկ ուղևորություն է կատարել ընդամենը 36 մարդ։ Սակայն 2024 թվականին այս թիվը գերազանցել է 172 հազարը, իսկ մարտի 11-ի դրությամբ՝ 14,542 ուղևոր է օգտվել Հայաստանի տարանցիկ հնարավորություններից։
Ըստ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանի, տարանցիկ ուղևորների մեծ մասը սպասարկում են տեղական ավիաընկերությունները։ Սա կարևոր քայլ է հայկական ավիացիայի զարգացման համար, քանի որ տեղի փոխադրողները հնարավորություն են ստանում օգտագործել հայկական օդանավակայանները որպես տարանցիկ կենտրոններ՝ տարբեր երկրներից ուղևորներ տեղափոխելու համար։
Հաջորդ քայլերը՝ ենթակառուցվածքների զարգացում և ավիաընկերությունների ներգրավում
Չնայած աճին, Հայաստանը դեռևս ունի անելիքներ այս ուղղությամբ։ Փոխնախարարի խոսքով, այս գործընթացը կարելի է դիտարկել երկու հիմնական հարթության վրա․
- Ենթակառուցվածքային զարգացում – Արդեն իրականացվում են «Զվարթնոց» օդանավակայանի ընդլայնման նախագծեր, որոնք պետք է ապահովեն տարանցիկ ուղևորահոսքի ավելի արդյունավետ կառավարումը։
- Ավիաընկերությունների ներգրավում – Հայաստանի օդային հաղորդակցության ընդլայնման կարևոր բաղադրիչներից է նոր ավիաընկերությունների մուտքը շուկա և նոր երթուղիների ավելացումը։
Հաշվի առնելով այս գործոնները՝ Հայաստանը կարող է ամրապնդել իր դիրքերը որպես տարածաշրջանային օդային տարանցիկ հանգույց։
Տոմսերի գների ազդեցությունը և 2025-ի կանխատեսումները
Օդային փոխադրումների գները շարունակում են ձևավորվել շուկայական սկզբունքներով՝ կախված պահանջարկից, մրցակցությունից և ավիաընկերությունների գործառնական ծախսերից։ Փոխնախարարը նշել է, որ 2025 թվականին նոր երթուղիների ավելացումը կկախվի Հայաստան մուտք գործող և այստեղից մեկնող թռիչքների պահանջարկից։
Կարևոր դեր է խաղում նաև նոր էլեկտրոնային հարթակի ներդրումը, որը 2024-ից արդեն գործում է։ 2025 թվականից սկսած՝ բոլոր կանոնավոր և չարտերային թռիչքների հայտերն ամբողջությամբ կմշակվեն առցանց, ինչը կբարձրացնի ոլորտի արդյունավետությունը։
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/07/31 12:40
Փոփոխություն է կատարվել ՀՀ քաղաքացիների՝ ՌԴ տարածքով մուտքի, ելքի, կացության և տեղաշարժի կարգում