Ժամանակակից մարքեթինգի սարսափելի վիճակը
Լուրեր |

Ժամանակակից մարքեթինգն անցնում է դինամիկ փոփոխությունների փուլ՝ պայմանավորված տեխնոլոգիական առաջընթացով, սպառողների վարքագծի փոփոխություններով և գովազդի գերհագեցվածությամբ: Չնայած մարքեթինգային գործիքների բազմազանությանը, ոլորտը բախվում է մի շարք լուրջ խնդիրների, որոնք կասկածի տակ են դնում դրա արդյունավետությունը:
Գովազդային գերբեռնվածություն և սպառողների կուրություն
Այսօր սպառողները ամեն օր հանդիպում են հազարավոր գովազդային ուղերձների, որոնց մեծ մասը անտեսվում է: Մարդիկ զարգացրել են այսպես կոչված «գովազդային կուրություն» (ad blindness), ինչը բարդացնում է ընկերությունների համար լսարանի հետ արդյունավետ հաղորդակցվելը:
Տվյալների ավելցուկ և անարդյունավետ օգտագործում
Մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունն առավելապես կախված է տվյալներից, սակայն շատ ընկերություններ չեն կարողանում ճիշտ օգտագործել այդ հսկայական տեղեկատվությունը: Թերի տվյալների վերլուծությունը բերում է սխալ թիրախավորման, վատ բովանդակության և վերջիվերջո՝ անարդյունավետ մարքեթինգային բյուջեների:
Արհեստական բանականության ազդեցությունը
Արհեստական բանականությունը (AI) հեղափոխում է ոլորտը, բայց միևնույն ժամանակ բերում է նոր մարտահրավերներ: Ալգորիթմները երբեմն կարող են վնասել բրենդի վարկանիշին՝ ցուցադրելով գովազդներ ոչ համապատասխան լսարանին կամ անսպասելի կոնտեքստում:
Վստահության ճգնաժամ և սպառողների կասկածամտություն
Սպառողները դարձել են ավելի զգույշ՝ հատկապես խաբուսիկ գովազդային մարտավարությունների պատճառով: Մարդիկ ակնկալում են իրական արժեք և թափանցիկություն, այլ ոչ թե արհեստականորեն ձևավորված մարքեթինգային ուղերձներ:
Բովանդակության որակի անկում
Վերջին տարիներին շատ բրենդեր ձգտում են անընդհատ արտադրել բովանդակություն՝ առանց դրա որակի վրա կենտրոնանալու: Արդյունքում՝ լսարանը գերհագեցվում է ցածրորակ, ոչ հետաքրքիր նյութերով, ինչը նվազեցնում է ներգրավվածությունը:
Ի՞նչ կարելի է անել
Թիրախավորել ոչ թե լայն զանգվածներ, այլ կոնկրետ լսարաններ՝ հիմնվելով տվյալների խելացի օգտագործման վրա։
Կենտրոնանալ բովանդակության որակի վրա՝ ավելորդ քանակից խուսափելով։
Մշակել իրական, ոչ թե կեղծ բրենդային արժեքներ՝ վստահություն վաստակելու համար։
Ինտեգրել մարքեթինգի ժամանակակից մոտեցումներ՝ օրինակ՝ storytelling, ինֆլուենսեր մարքեթինգ և անձնավորված առաջարկներ։
Օգտագործել AI, բայց խելամտորեն՝ բացառելով ավտոմատացված անորակ գովազդները։
Մարքեթինգը մահանում է այն ժամանակ, երբ այն վերածվում է պարզապես բիզնեսի, այլ ոչ թե լսարանի հետ կապ ստեղծելու արվեստի: Հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է նոր մոտեցում՝ մարդկային շեշտադրմամբ:
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Տարեսկզբից Երևանում պատվաստվել և վերապավաստվել է շուրջ 2130 թափառող շուն
2025/09/14/ 17:08 -
Լոնդոնում հակաիմիգրացիոն ցույցի ցրման ժամանակ վիրավորվել է 26 ոստիկան
2025/09/14/ 17:05 -
Չարլի Քիրքի սպանությունից հետո Թրամփի վարչակազմն անվտանգության համար Կոնգրեսից ևս 58 միլիոն դոլար է պահանջում
2025/09/14/ 17:03 -
ՆԳՆ շրջիկ սպասարկման գրասենյակները տեղահանված անձանցից ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումներ կընդունեն Երևանում
2025/09/14/ 17:00 -
Նեպալում ժամանակավոր կառավարությունը իշխանության չի մնա 6 ամսից ավելի
2025/09/14/ 16:59 -
Նոր կնիքների վրա, բացի սահմանահատման վերաբերյալ տեղեկատվությունից, այլ տեղեկություններ կամ նկարներ չեն լինելու․ Արսեն Թորոսյան
2025/09/14/ 16:56 -
Որոշումներ, որոնք չեն ձախողվի․ 7 գործիքակազմ յուրաքանչյուր բիզնես ղեկավարի համար
2025/09/14/ 16:55 -
Հայ Առաքելական Եկեղեցին այսօր նշում է Խաչվերացը
2025/09/14/ 10:59 -
Նավթն ապագայում էլ կենսական նշանակություն կունենա աշխարհի համար. OPEC-ի գլխավոր քարտուղար
2025/09/14/ 10:58 -
5 եղանակ՝ ձեր բիզնեսը առանց ձեզ գործարկելու համար, որպեսզի դուք ազատ լինեք ճանապարհորդելու համար
2025/09/14/ 08:30
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 12, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 12, 2025Թ.

ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ԴԱԼԱՆ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԻՆԺԵՆԵՐԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՒԼԸ

«ՄԻ ԴՐԱՄԻ ՈՒԺԸ» ՀԻՆԳ ՏԱՐԵԿԱՆ Է․ Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼ, Ի՞ՆՉ Է ԱՐՎԵԼՈՒ

ՏԱՐՎԱ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԸ ARTCOMPANY-ԻՑ
