Ժամանակակից մարքեթինգի սարսափելի վիճակը
Լուրեր |

Ժամանակակից մարքեթինգն անցնում է դինամիկ փոփոխությունների փուլ՝ պայմանավորված տեխնոլոգիական առաջընթացով, սպառողների վարքագծի փոփոխություններով և գովազդի գերհագեցվածությամբ: Չնայած մարքեթինգային գործիքների բազմազանությանը, ոլորտը բախվում է մի շարք լուրջ խնդիրների, որոնք կասկածի տակ են դնում դրա արդյունավետությունը:
Գովազդային գերբեռնվածություն և սպառողների կուրություն
Այսօր սպառողները ամեն օր հանդիպում են հազարավոր գովազդային ուղերձների, որոնց մեծ մասը անտեսվում է: Մարդիկ զարգացրել են այսպես կոչված «գովազդային կուրություն» (ad blindness), ինչը բարդացնում է ընկերությունների համար լսարանի հետ արդյունավետ հաղորդակցվելը:
Տվյալների ավելցուկ և անարդյունավետ օգտագործում
Մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունն առավելապես կախված է տվյալներից, սակայն շատ ընկերություններ չեն կարողանում ճիշտ օգտագործել այդ հսկայական տեղեկատվությունը: Թերի տվյալների վերլուծությունը բերում է սխալ թիրախավորման, վատ բովանդակության և վերջիվերջո՝ անարդյունավետ մարքեթինգային բյուջեների:
Արհեստական բանականության ազդեցությունը
Արհեստական բանականությունը (AI) հեղափոխում է ոլորտը, բայց միևնույն ժամանակ բերում է նոր մարտահրավերներ: Ալգորիթմները երբեմն կարող են վնասել բրենդի վարկանիշին՝ ցուցադրելով գովազդներ ոչ համապատասխան լսարանին կամ անսպասելի կոնտեքստում:
Վստահության ճգնաժամ և սպառողների կասկածամտություն
Սպառողները դարձել են ավելի զգույշ՝ հատկապես խաբուսիկ գովազդային մարտավարությունների պատճառով: Մարդիկ ակնկալում են իրական արժեք և թափանցիկություն, այլ ոչ թե արհեստականորեն ձևավորված մարքեթինգային ուղերձներ:
Բովանդակության որակի անկում
Վերջին տարիներին շատ բրենդեր ձգտում են անընդհատ արտադրել բովանդակություն՝ առանց դրա որակի վրա կենտրոնանալու: Արդյունքում՝ լսարանը գերհագեցվում է ցածրորակ, ոչ հետաքրքիր նյութերով, ինչը նվազեցնում է ներգրավվածությունը:
Ի՞նչ կարելի է անել
Թիրախավորել ոչ թե լայն զանգվածներ, այլ կոնկրետ լսարաններ՝ հիմնվելով տվյալների խելացի օգտագործման վրա։
Կենտրոնանալ բովանդակության որակի վրա՝ ավելորդ քանակից խուսափելով։
Մշակել իրական, ոչ թե կեղծ բրենդային արժեքներ՝ վստահություն վաստակելու համար։
Ինտեգրել մարքեթինգի ժամանակակից մոտեցումներ՝ օրինակ՝ storytelling, ինֆլուենսեր մարքեթինգ և անձնավորված առաջարկներ։
Օգտագործել AI, բայց խելամտորեն՝ բացառելով ավտոմատացված անորակ գովազդները։
Մարքեթինգը մահանում է այն ժամանակ, երբ այն վերածվում է պարզապես բիզնեսի, այլ ոչ թե լսարանի հետ կապ ստեղծելու արվեստի: Հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է նոր մոտեցում՝ մարդկային շեշտադրմամբ:
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ

Լուրեր | 2025/10/17 21:00
Հոկտեմբերի 17-ի բիզնես լուրերը

Լուրեր | 2025/10/17 20:20
Հոկտեմբերի 17-ի կարևոր լուրերը

Լուրեր | 2025/10/17 18:40
Ինչպես աշխատել առանց հոգնածության՝ օգտագործելով ուղեղի ճիշտ հատվածները
-
Հոկտեմբերը՝ կրծքագեղձի քաղցկեղի իրազեկման ամիս
2025/10/18/ 12:12 -
Հոկտեմբերի 17-ի բիզնես լուրերը
2025/10/17/ 21:00 -
Հոկտեմբերի 17-ի կարևոր լուրերը
2025/10/17/ 20:20 -
Ինչպես աշխատել առանց հոգնածության՝ օգտագործելով ուղեղի ճիշտ հատվածները
2025/10/17/ 18:40 -
Ford-ը ԱՄՆ-ում հետ կկանչի 625 հազար ավտոմեքենա ամրագոտիների խնդիրների պատճառով
2025/10/17/ 17:30 -
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել են հանրային պաշտոն զբաղեցնող անձանց բարեվարքության համակարգի հետ կապված հարցեր
2025/10/17/ 17:30 -
Վաղարշապատի համայնքային ոստիկաններն ապօրինի հանքարդյունահանման դեպք են բացահայտել
2025/10/17/ 17:28 -
ՍԱՏՄ-ում քննարկվել է Հայաստանում ՄԱԿ-ի Պարենի և գյուղատնտեսության կազմակերպության առաջարկած ծրագիրը
2025/10/17/ 16:59 -
Mango-ի հիմնադրի մահը հետաքննվում է որպես սպանություն
2025/10/17/ 16:56 -
Meta-ն դեկտեմբերի 15-ից կփակի Messenger-ի առանձին աշխատասեղանային հավելվածները Windows-ի և Mac-ի համար
2025/10/17/ 16:54
Բաժանորդագրվել

Փոխարժեք
Տեսանյութեր

ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 17, 2025Թ․

ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 16, 2025Թ.

«ԳԱԲՐԻԵԼՅԱՆ ԸՆԴ ՓԱՐԹՆԵՐՍ». ԱՇԽԱՐՀԻ ՏԱՐԲԵՐ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԵՏԵԿՏԻՎՆԵՐԸ ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ ԵՆ

ԻՆԵԿՈԲԱՆԿԻ ՀԵՏ ՆՈՐ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ SALESFORCE-Ը ԳԱԼԻՍ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆ

IDBANK-Ը ԵՊՀ «ՓՈԽԱԿԵՐՊՎՈՂ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎԻ ՀՈՎԱՆԱՎՈՐ
