-
Ես կողմ եմ, որ Պուտին-Զելենսկի բանակցություններն անցկացվեն Ժնևում. Մակրոն
2025/08/19/ 11:03 -
Մեքսիկան դառնում է Կանադայի գլխավոր ավտոմեքենաների մատակարարը
2025/08/19/ 10:55 -
Apple-ը 2026-ին դադարեցնում է հիմնական iPhone-ի արտադրությունը
2025/08/19/ 10:51 -
SoftBank-ը դառնում է Intel-ի խոշոր բաժնետեր՝ 2 միլիարդ դոլար ներդրմամբ
2025/08/19/ 10:45 -
Shelby-ն ներկայացրել է Super Snake-R-ը
2025/08/19/ 10:38 -
Չինաստանն ու Հնդկաստանը վերսկսում են սահմանային հարցերով երկխոսությունը
2025/08/19/ 10:35 -
Nissan-ը ցուցադրել է Infiniti QX65-ը
2025/08/19/ 10:31 -
Թրամփը հայտարարել է Պուտինի և Զելենսկու հանդիպման նախապատրաստման մեկնարկի մասին
2025/08/19/ 09:22 -
Մենք կունենանք խաղաղություն, պատերազմը կավարտվի. Թրամփը՝ Զելենսկու հետ հանդիպմանը
2025/08/18/ 22:36 -
Օգոստոսի 18-ի բիզնես լուրերը
2025/08/18/ 22:25
Բաժանորդագրվել

Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management
Լուրեր |

ԱՄՆ-ի կողմից Հարավարևելյան Ասիայի երկրների նկատմամբ, ինչպիսիք են Վիետնամը և Ինդոնեզիան, անսպասելիորեն բարձր ներմուծման մաքսատուրքերը, զարմացրել են սպորտային հագուստ արտադրողներին, որոնք հիմնվում էին այդ երկրներից մատակարարումների վրա՝ Չինաստանից ներմուծվող ապրանքների վրա ԱՄՆ մաքսատուրքերի ազդեցությունը մեղմելու համար։
Adidas-ը, որը հայտնել է սպասվածից ավելի բարձր եռամսյակային վաճառքի և շահույթի մասին, հայտարարել է, որ ծախսերի աճը, ի վերջո, կհանգեցնի գների բարձրացման. սակայն հավելել է, որ ներկայումս անհնար է քանակապես որոշել կամ գնահատել դրանց ազդեցությունը իր արտադրանքի սպառողական պահանջարկի վրա։
Ընկերության մեկ բաժնետոմսի արժեքը ապրիլի 29-ի դրությամբ կազմել է 210 եվրո:

McDonald’s-ի վաճառքները կրճատվել են 3.6%-ով, քանի որ ցանցը բախվել է անբարենպաստ եղանակային պայմանների և ավելի զգուշավոր սպառողական վարքագծի հետ։
Այս անկումը ամենամեծն է McDonald’s-ի տեղական՝ ԱՄՆ շուկայում՝ սկսած 2020 թվականի երկրորդ եռամսյակից, երբ ընկերության վաճառքները նվազել էին 8.7%-ով՝ COVID-19-ի տարածումը կանխելու նպատակով կիրառված արգելափակումների պատճառով։
Ընկերության մեկ բաժնետոմսի արժեքը մայիսի 1-ի դրությամբ կազմել է 314 ԱՄՆ դոլար:

Մարտի 31-ին ավարտված եռամսյակի ընթացքում 2.42 միլիարդ եվրոյի եկամուտը գերազանցել է վերլուծաբանների միջին՝ 2.36 միլիարդ եվրոյի կանխատեսումը։
Ակտիվ հաճախորդների թիվը հասել է նոր ռեկորդի՝ 52.4 միլիոնի, նախորդ տարվա առաջին եռամսյակի 49.5 միլիոնի համեմատ։
Zalando-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքանիշեր է ավելացրել իր առաջարկվող տեսականուն՝ միաժամանակ մեծացնելով ցածր գներ ներկայացնող իր հարթակները։
