
Էլեկտրական մեքենաների չինական արտադրող BYD-ն հավակնոտ նպատակներ ունի 2025 թվականի համար՝ նպատակ ունենալով կրկնապատկել իր վաճառքը Չինաստանից դուրս շուկայում ՝ մինչև 800,000 ավտոմեքենա:
Ընկերությունը աճի մեծ ներուժ է տեսնում Բրիտանիայում, որտեղ շուկան ավելի ընկալունակ է չինական արտադրանքի նկատմամբ:
Ըստ ընկերության ղեկավարի, նրանք նաև տեսնում են «մեծ հնարավորություններ» արագ աճելու Լատինական Ամերիկայի և Հարավարևելյան Ասիայի երկրներում, որտեղ կառավարությունը և մարդիկ լավ են տրամադրված չինական ապրանքանիշերի նկատմամբ։
H&M-ը ֆինանսական առաջին եռամսյակում գրանցեց սպասվածից ցածր վաճառքների ցուցանիշներ. պահանջարկի նվազումը շարունակում է խնդիրներ ստեղծել հագուստի ոլորտի երկրորդ խոշորագույն մանրածախ վաճառողի համար:
Շվեդական նորաձևության տան վաճառքներն աճել են 2%-ով՝ հասնելով տարեկան կտրվածքով 5.5 մլրդ դոլարի, որը մի փոքր ցածր է վերլուծաբանների կանխատեսածից: Ընկերության գործառնական շահույթը առաջին եռամսյակում կազմել է 1.2 միլիարդ՝ սպասվող 1.9 միլիարդ շվեդական կրոնի համեմատ, իսկ բաժնետոմսերը նվազել են 1.6%-ով:
Ըստ ընկերության, նման ցուցանիշների պատճառ են հանդիսանում բացասական արտաքին գործոնները, հաճախորդներին առաջարկվող բազմաթիվ գնիջեցումները և իրականացված ներդրումները: H&M-ի մեկ բաժնետոմսի արժեքը մարտի 27-ի դրությամբ կազմել է 133 շվեդական կրոն։
ԴԻՄԵՔ ՄԵԶ՝
+374 11 888 118
Մենք օգնում ենք կառավարել ձեր խնայողությունները՝ ներդնելով միջազգային շուկաներում: Նպատակն է ապահովել բարձր եկամտաբերություն և ստեղծել անվտանգության բարձիկ:
Կազմակերպությունը վերահսկվում է ՀՀ Կենտրոնական Բանկի կողմից