Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկը սկսել է դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արհեստական բանականույթունը կկրճատի կինոարտադրության ծախսերը երկու անգամ, բայց ինչպես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ը ներկայացնում է UPlay-ը՝ տալով ժամանցի նոր դարաշրջանի մեկնարկը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ադրբեջանում ռազմական ծախսերը 2026 թվականին կգերազանցեն 4,7 մլրդ դոլարը
IDBank-ը միացել է BACEE-ին․ Բուդապեշտում անդամակցության պայմանագիր է կնքվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սպիտակ տունը Չինաստանին սպառնացել է մինչև 245% մաքսատուրքերով
Չբաշխված շահույթը կտրուկ նվազել է. արդյոք բանկերն անցում են կատարում նոր ռազմավարության. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

YouTube-ը մեծացնում է Playables խաղերի պորտֆելը՝ ավելացնելով բազմախաղացող ռեժիմներ

Դկտ 10, 2024 15:51
23

YouTube-ը շարունակում է իր ջանքերը՝ թեթև, անվճար խաղերի Playables հարթակը զարգացնելու ուղղությամբ: Վերջին նորույթը մինի խաղերում բազմախաղացող ռեժիմի փորձարկումն է, որն այժմ հասանելի է Ludo Club և Magic Tiles 3 խաղերում:

Այս նոր ֆունկցիոնալությունը նախատեսված է օգտատերերի միջև իրական ժամանակում խաղեր կազմակերպելու համար՝ հարթակը դարձնելով ավելի սոցիալական և հետաքրքիր:

Ընկերության հայտարարության համաձայն, Playables-ում բազմախաղացող ռեժիմը թույլ է տալիս միաժամանակ մի քանի օգտատերերին մասնակցել խաղերին, ինչը խթանում է ինտերակտիվությունը YouTube-ի համայնքի ներսում: Նոր ֆունկցիան ներկայումս փորձարկվում է ընտրված խաղերում, իսկ ապագայում նախատեսվում է ընդլայնել բազմախաղացող խաղերի ցուցակը:

Playables՝ մինի խաղերի նոր հարթակ

Playables-ը YouTube-ի մինի խաղերի հավաքածուն է, որը գործարկվել է մոտ մեկ տարի առաջ՝ սկզբում հասանելի լինելով միայն պրեմիում օգտատերերի համար: Այս մայիսին Playables-ը բացվեց բոլոր օգտատերերի համար, ինչը թույլ տվեց ավելի լայն լսարանի մուտք դեպի խաղերը: Հարթակը ներառում է ավելի քան 130 խաղ, որոնք դասակարգվում են տարբեր կատեգորիաներով՝ Action, Arcade, Brain & Puzzle, Trivia & Word, Racing, Simulation և Sports:

YouTube-ը նպատակ ունի Playables-ի միջոցով ընդլայնել իր առաջարկվող ծառայությունները և ավելի խորը ներգրավվածություն ապահովել օգտատերերի համար՝ հնարավորություն տալով նրանց զբաղվել ոչ միայն տեսանյութերի դիտմամբ, այլև խաղերով:

Խաղերի աշխարհում նոր մրցակցություն

YouTube-ի Playables-ը միակ նախաձեռնությունը չէ, որ նպատակ ունի խաղերի միջոցով բարձրացնել օգտատերերի ակտիվությունը: Netflix-ը, LinkedIn-ը և այլ հարթակներ նույնպես արդեն ներգրավվել են խաղերի աշխարհում՝ իրենց օգտատերերին նոր հնարավորություններ տրամադրելու համար: Netflix-ը, օրինակ, առաջարկում է խաղեր՝ զուգահեռ իր կինո-սերիալների բովանդակությանը, իսկ LinkedIn-ը օգտագործում է խաղային մեխանիզմներ՝ իր մասնագիտական ցանցում օգտատերերի ներգրավվածությունը խթանելու համար:

YouTube-ի Playables հարթակի զարգացումը ցույց է տալիս, որ տեխնոլոգիական հսկաներն ավելի ու ավելի են կարևորում խաղերը՝ որպես օգտատերերի ներգրավման ռազմավարական գործիք: Playables-ը կարող է դառնալ օգտատերերի համար նոր հարթակ՝ զվարճանքի և սոցիալական փոխազդեցության համար՝ YouTube-ի հիմնական ծառայություններից դուրս:

Հաջորդ քայլերը Playables-ում

Հաշվի առնելով YouTube-ի պլանավորված զարգացումները՝ Playables հարթակի խաղերի պորտֆելը կշարունակի ընդլայնվել՝ ներառելով ավելի հետաքրքիր և բազմաֆունկցիոնալ խաղեր: Այս քայլերը վկայում են, որ YouTube-ը մտադիր է իր ծառայությունները դարձնել ավելի բազմակողմանի՝ օգտատերերին ապահովելով ոչ միայն դիտման, այլև ինտերակտիվ փորձառություններ:

Աղբյուր՝ TechCrunch