ԿԲ-ն թողարկել է հուշադրամ՝ նվիրված Ջերարդ Գաֆէսճեանի 100-ամյակին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի առևտրային կոլապսը՝ թվերի մեջ. ինչու են հիմնական գործընկերները հեռանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Leasing Expo 2025-ին Ակբա Լիզինգը ներկայացնում է լիզինգի լավագույն պայմանները. դիտեք ABNews.am կայքում
Հատուկ և բացառիկ առաջարկներ Ակբա Լիզինգի կողմից. դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում 2024 թվականին մոտ 3 հազար լրատվամիջոց է փակվել
20% idcoin Carpisa-ում․ IDBank-ի և Իդրամի նոր արշավի մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ով է փոխարինում Ռուսաստանին. Հայաստանի ներմուծման նոր քարտեզը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մեդիա հիմնադրամ. ով է որոշելու, ինչ բովանդակություն հասնի հեռուստադիտողին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի հոկեյի հավաքականը 8։0 հաշվով հաղթել է Իրանին
Կանայք բիզնեսում. Դիանա Դավթյան. դիտեք ABNews.am կայքում
5 տարում 220 միլիարդ ՀՀ դրամ՝ Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար. Acba Leasing. դիտեք ABNews.am կայքում
Չինաստանի առաջին եռամսյակի ՀՆԱ-ն տարեկան կտրվածքով աճել է 5,4%-ով՝ գերազանցելով սպասելիքները
Ռուսաստանն առաջին եռամսյակում Չինաստան է արտահանել 700 տոննա գինի
Ինչու են երկրները հրաժարվում հայկական արտադրանքից․ ինչ չի ասվում պաշտոնապես. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025 թվականի մարտին Հայաստան է այցելել 129,887 զբոսաշրջիկ
Եվրոգոտու գնաճը մարտին դանդաղել է մինչև 2.2%
Ինչու է ողջ աշխարհն անցնում էլեկտրամեքենաների, և ինչու այդ փաստը չի կարելի անտեսել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպե՞ս հաղթահարել սահմանափակումները և դուրս գալ միջազգային շուկաներ

Նյմ 28, 2024 13:12
23

Հայաստանյան բիզնեսների համար միջազգային շուկաներում մասնակցությունը դարձել է աճի, զարգացման և մրցունակության կարևոր գործոն: Թեև հայկական տնտեսությունն ունի սահմանափակ շուկա, միջազգային շուկաներին միանալը հնարավորություն է տալիս ընկերություններին ընդլայնել իրենց ազդեցությունը, ներգրավել նոր հաճախորդներ և ապահովել կայուն եկամուտներ:

Միջազգային շուկաների առավելությունները

Միջազգային շուկաներում աշխատելու հիմնական առավելությունները ներառում են՝

  1. Գլոբալ տեսանելիություն: Հայաստանի ապրանքները և ծառայությունները կարող են հասանելի դառնալ միլիոնավոր նոր հաճախորդների:
  2. Եկամուտների բազմազանացում. Արտահանման շնորհիվ բիզնեսները նվազեցնում են տեղական տնտեսական ճնշումների ազդեցությունը:
  3. Մրցակցային առավելություն. Միջազգային շուկաներում աշխատելով՝ ընկերությունները ձեռք են բերում նոր հմտություններ, տեխնոլոգիաներ և արտադրության փորձառություն:

Հիմնական մարտահրավերներ

Հայաստանյան ընկերությունների համար միջազգային շուկաներին մուտք գործելու ճանապարհին կան մի շարք խոչընդոտներ, որոնք պահանջում են ճիշտ ռազմավարություն և աջակցություն:

  • Տնտեսական սահմանափակումներ. Փոքր բիզնեսները հաճախ չունեն բավարար ռեսուրսներ միջազգային արտահանումներ կազմակերպելու համար:
  • Լոգիստիկա և մաքսային հարցեր. Տրանսպորտային ծախսերը և մաքսային գործընթացները կարող են ավելացնել ապրանքի արժեքը:
  • Միջազգային կարգավորումներ. Շատ շուկաներ ունեն հատուկ ստանդարտներ, որոնց համապատասխանելը պահանջում է հավելյալ ներդրումներ:

Հայաստանի կառավարության աջակցությունը

Կառավարությունը և զարգացման կազմակերպությունները ակտիվորեն աշխատում են աջակցելու հայաստանյան բիզնեսներին միջազգային շուկաներ դուրս գալու հարցում:

  1. Արտահանման խթանում. Հայաստանում գործում են ծրագրեր, որոնք ֆինանսավորում են փոքր և միջին բիզնեսների արտահանման ծախսերի մի մասը:
  2. Նոր շուկաների բացահայտում. Կառավարական պատվիրակությունները բանակցում են նոր շուկաների հասանելիության համար, օրինակ՝ ազատ առևտրի պայմանագրերի միջոցով:
  3. Մասնակցություն ցուցահանդեսներին և միջոցառումներին. Հայկական ընկերությունները հաճախ մասնակցում են միջազգային ցուցահանդեսների, որտեղ ներկայացվում են իրենց արտադրանքները:

Միջազգային շուկաներում հաջողված օրինակներ

Հայկական մի շարք ընկերություններ արդեն իսկ հաստատվել են միջազգային շուկաներում՝

  • Գինու և կոնյակի արտադրություն. Հայաստանի գինիներն ու կոնյակները մեծ պահանջարկ ունեն Ռուսաստանում, Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում:
  • ՏՏ ոլորտ. Հայկական ՏՏ ընկերությունները մատակարարում են բարձրակարգ ծրագրային ապահովում և ծառայություններ տարբեր երկրներին:
  • Գյուղմթերք. Խաղողի չիր, մեղր, խոտաբույսեր և այլ գյուղատնտեսական ապրանքներ արտահանվում են բազմաթիվ երկրներ:

Ինչպես նախապատրաստվել միջազգային շուկաներ մուտք գործելուն

Հայաստանյան բիզնեսները, որոնք ցանկանում են ընդլայնվել, պետք է հետևեն մի քանի քայլերի՝

  1. Շուկայի ուսումնասիրություն. Մանրամասն ուսումնասիրեք այն երկիրը կամ տարածաշրջանը, որտեղ նախատեսում եք աշխատել:
  2. Ապրանքի համապատասխանեցում. Ապահովեք, որ ձեր արտադրանքը համապատասխանում է նպատակային շուկայի ստանդարտներին և պահանջներին:
  3. Գործընկերությունների ստեղծում. Գտեք տեղական գործընկերներ, որոնք կարող են աջակցել լոգիստիկայում և վաճառքում:
  4. Թվայնացում. Օգտագործեք թվային գործիքներ և հարթակներ, որպեսզի հասնեք ավելի լայն լսարանների:

***

Հայաստանյան բիզնեսների մասնակցությունը միջազգային շուկաներում մեծ ներուժ ունի Հայաստանի տնտեսության զարգացման համար: Պահանջվում է հետևողական աշխատանք, աջակցություն և ռազմավարական պլանավորում՝ հաջողության հասնելու համար: Հայաստանի արտադրանքն ու ծառայությունները կարող են գրավել միջազգային սպառողների ուշադրությունը՝ համապատասխան մարքեթինգային ռազմավարությամբ և որակյալ արտադրանքով: