Լրատվական կայքերում գովազդների տեղադրման կանոնները փոքր-ինչ փոխվել են։ Խոսքը մասնավորապես բաներային գովազդների մասին է։ Եթե 7-8 տարի առաջ բաների գովազդի գումարը ֆիքսված էր՝ տեղադրման չափից, ձևից ու տեղանքից կախված, ապա հիմա կայքը նման գովազդից գումար է ստանում բաների յուրաքանչյուր դիտման դիմաց։
«Մեդիա Սիսթեմս» գովազդային գործակալության մեդիա-տնօրեն Յանա Յանիկյանն ասում է, որ մեկ տարի է, ինչ փորձեր են անում ներդնել նաև նոր մեթոդ՝ բաներային գովազդի համար վճարել օգտատիրոջ գործողության դիմաց, օրինակ գովազդվող ծառայությունը ներբեռնելու կամ գրանցվելու համար։
Դիջիթալ գովազդների, դրանց արդյունավետության, ոլորտում առկա խնդիրների և այլնի մասին Media.am-ը զրուցել է Յանա Յանիկյանի հետ։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.