Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը

Փտր 16, 2023 17:08
45
ADS

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը: Սա Twitter-ը կդարձնի առաջին խոշոր սոցիալական ցանցը, որը թույլ կտա կանեփի գովազդը ԱՄՆ-ում, ըստ Engadget-ի: «Առաջ գնալով, Twitter-ը գովազդատուներին թույլ է տալիս գովազդել կանեփի հետ կապված ապրանքանիշերը և բովանդակությունը կանեփի հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների, ինչպես նաև CBD-ի և THC-ի համար», — հայտարարել է ընկերությունը բլոգում:

Twitter-ն առաջարկել է, որ կանեփ վաճառող ընկերությունները կկարողանան ավելի լայն լսարան ներգրավել, քան ընտանի կենդանիների, խոհարարության և գոլֆի թեմաները, ինչպես նաև արագ սննդի, սուրճի և ալկոհոլի թեմաները:

Կանեփի արտադրանքի և ծառայությունների գովազդի վերաբերյալ որոշակի սահմանափակումներ կպահպանվեն։ Ինչպես նշում է Axios-ը, գովազդները չեն կարող ուղղակիորեն «գովազդել կամ առաջարկել կանեփի վաճառքը», բացառությամբ որոշ CBD ապրանքների: Կան նաև սահմանափակումներ՝ կապված գովազդի թիրախում գտնվող լսարանի տարիքի և գտնվելու վայրի հետ: Առայժմ սա Twitter-ի կանոնների վերջին փոփոխությունն է՝ կապված նախկինում արգելվածի հետ։ Քաղաքականության թարմացումը գալիս է, քանի որ շատ գովազդատուներ հեռանում են հարթակից: