Դատախազությունը պահանջում է Գագիկ Խաչատրյանից բռնագանձել շուրջ 200 միավոր անշարժ գույք, մոտ 23 մլրդ դրամ
Apple Vision Pro-ի գինը երկրորդական շուկայում նվազում է. այն արդեն 30-40%-ով ցածր է պաշտոնականից
ԱՄՆ-ում ստեղծվել է աշխարհի ամենամեծ 3D տպիչը․ այն 29 մետրանոց կոնստրուկցիաներ է տպում
2024թ. հունվար-մարտին Հայաստանում արտահանումն աճել է 2.7 անգամ
Թաիլանդը նախատեսում է կառուցել աշխարհի ամենաբարձր շենքը
Ռուսաստանում գործող եվրոպական բանկերը 2023-ին քառակի շատ հարկ են վճարել
Meta-ի 35 միլիարդ դոլարի ներդրումը AI ոլորտում խթանում է տեխնոլոգիական սպառազինությունների մրցավազքը
Bitcoin-ի փոխարժեքը նվազել է. 29.04.24
Baidu-ն և Tesla-ն համաձայնության են եկել Չինաստանում FSD-ի քարտեզագրման գործարքի շուրջ
2 տրլն 443 մլրդ դոլար. համաշխարհային ռազմական ծախսերը 2023 թվականին ռեկորդային են եղել
Google-ը էժան սմարթ-ժամացույցներ է մշակում
Մասկը չհայտարարված այցով ժամանել է Չինաստան
Հիմնական կանոններ արդյունավետ հեռավար աշխատանքի համար. ռազմավարական ուղեցույցը կարող եք գտնել abnews.am կայքում
Հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ ամենօրյա սովորություններ. կարդացեք հոդվածը abnews.am կայքում
Երևանում ընտանի շների համար կառուցվել են հատուկ զբոսայգիներ. քաղաքապետարան
Հնդկաստանը պատրաստվում է առևտրային համաձայնագիր ստորագրել Օմանի հետ Մերձավոր Արևելքում իր կապերն ընդլայնելու համար
Հնդկական India Yes Bank-ի զուտ շահույթն ավելի քան կրկնապատկվել է հունվար-մարտին
Ինչպես օգտագործել հայկական մշակութային ժառանգությունը բիզնեսի զարգացման համար. հոդվածը կարող եք կարդալ abnews.am կայքում
Ներդրողների համար լուրերին կարող եք ծանոթանալ abnews.am կայքում
Որտե՞ղ գտնել ոգեշնչում ձեր մարքեթինգային արշավի համար. դասեր հայկական շուկայից. կարդացեք abnews.am կայքում

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը

Փտր 16, 2023 17:08
38
ADS

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը: Սա Twitter-ը կդարձնի առաջին խոշոր սոցիալական ցանցը, որը թույլ կտա կանեփի գովազդը ԱՄՆ-ում, ըստ Engadget-ի: «Առաջ գնալով, Twitter-ը գովազդատուներին թույլ է տալիս գովազդել կանեփի հետ կապված ապրանքանիշերը և բովանդակությունը կանեփի հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների, ինչպես նաև CBD-ի և THC-ի համար», — հայտարարել է ընկերությունը բլոգում:

Twitter-ն առաջարկել է, որ կանեփ վաճառող ընկերությունները կկարողանան ավելի լայն լսարան ներգրավել, քան ընտանի կենդանիների, խոհարարության և գոլֆի թեմաները, ինչպես նաև արագ սննդի, սուրճի և ալկոհոլի թեմաները:

Կանեփի արտադրանքի և ծառայությունների գովազդի վերաբերյալ որոշակի սահմանափակումներ կպահպանվեն։ Ինչպես նշում է Axios-ը, գովազդները չեն կարող ուղղակիորեն «գովազդել կամ առաջարկել կանեփի վաճառքը», բացառությամբ որոշ CBD ապրանքների: Կան նաև սահմանափակումներ՝ կապված գովազդի թիրախում գտնվող լսարանի տարիքի և գտնվելու վայրի հետ: Առայժմ սա Twitter-ի կանոնների վերջին փոփոխությունն է՝ կապված նախկինում արգելվածի հետ։ Քաղաքականության թարմացումը գալիս է, քանի որ շատ գովազդատուներ հեռանում են հարթակից:

 

Մեկնաբանություն