Նավթի փոխադրման մեծ պահանջարկի պատճառով հումքի բեռնափոխադրման արժեքը սկսեց բարձրանալ, իսկ դրանից հետո թանկանում են պարապուրդի մատնված լցանավերի հաշիվները։ Այս մասին գրել է Bloomberg-ը ՝ վկայակոչելով թրեյդերների ու նավերի բրոքերների հաղորդագրությունը։
Գործակալության զրուցակիցների խոսքով ՝ նավթատար նավերի օրական բեռնափոխադրումների գները հասել են 100.000 դոլարի, խոսքը փոխադրողին կամ վարձակալողին վճարվող գումարի մասին է՝ բեռնման կամ բեռնաթափման ժամանակ նավի անսարքության համար։
Ինչպես նշվում է հրապարակման մեջ, որոշ նավահանգիստներում ուշացումները հասնում են 7-ից 10 օրվա, ինչը նվազեցնում է նավթի ֆիզիկական գործարքներից ստացված շահույթը։ Անգործությունը տեղի է ունենում եղանակային պայմանների կամ լոգիստիկ խնդիրների պատճառով, որոնք առաջացել են կորոնավիրուսային համաճարակի պայմաններում:
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.