Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Meta-ն վերափոխում է գովազդային աշխարհը՝ ԱԲ-ի օգնությամբ

Հկտ 9, 2024 16:51
25
ADS

Meta-ն շարունակում է ընդլայնել իր գովազդային հնարավորությունները՝ ներդնելով արհեստական բանականության (ԱԲ) նոր գործիքներ, որոնք գովազդատուներին թույլ են տալիս ստատիկ պատկերները վերածել անիմացիոն տեսանյութերի։ Սա մեծ փոփոխություն է սոցիալական մեդիայի գովազդի ոլորտում՝ հեշտացնելով վիզուալ առումով գրավիչ և դինամիկ բովանդակության ստեղծումը։

Ստատիկ պատկերներից՝ դեպի կենդանի տեսանյութեր

Meta-ի նոր գործիքները թույլ են տալիս ստատիկ պատկերները վերածել շարժունակ անիմացիաների։ Օրինակ, գործիքը կարող է ստատիկ պատկերները վերափոխել այնպես, որ պտտվող հատապտուղները երևան ապակյա տարայի շուրջ։ Սա թույլ է տալիս գովազդատուներին օգտագործել նախկինում արդեն հաջողված պատկերները և նոր կյանք հաղորդել դրանց՝ առանց լրացուցիչ ծախսերի։

Տեսանյութերի չափի ընդլայնում՝ առանց որակի կորուստի

Meta-ի երկրորդ նորամուծությունը տեսանյութերի չափի մեծացման գործիքն է, որը լրացնում է բաց թողնված պիքսելները՝ ավելացնելով տեսանյութի չափերը։ ԱԲ-ն կարողանում է «լրացնել» ամեն կադր, ինչը հնարավորություն է տալիս գովազդատուներին ստեղծել ավելի մեծամաշտաբ բովանդակություն՝ առանց որակի կորուստի։

Տեխնոլոգիական փոփոխությունների ազդեցությունը գովազդային աշխարհում

Meta-ի այս նորարարությունները նախատեսված են զանգվածային գործարկման 2025-ի սկզբին, ինչը խոստանում է մեծ փոփոխություններ բերել սոցիալական մեդիայի գովազդի ոլորտում։ Սա ևս մեկ քայլ է դեպի ապագա, որտեղ ԱԲ-ն կդառնա գովազդների ստեղծման անբաժանելի մաս։ Meta-ի այս քայլերը գալիս են այն ժամանակ, երբ Amazon-ը և TikTok-ը նույնպես ուսումնասիրում են ԱԲ-ի հնարավորությունները՝ առաջարկելով գովազդային նոր գործիքներ։

Այս զարգացումները խոսում են այն մասին, որ գովազդային ոլորտը արագորեն հարմարվում է տեխնոլոգիական փոփոխություններին, և Meta-ն առաջատար դիրքերում է այս մրցավազքում՝ առաջարկելով գովազդատուներին նորարարական գործիքներ՝ հասնելու իրենց լսարանին ավելի արդյունավետ ձևերով։

Մանրամասներին ծանոթացեք այստեղ։