Ֆրանսիայի ֆուտբոլի ֆեդերացիան պարտավորեցրել է ՊՍԺ-ին Մբապեին վճարել 55 մլն եվրո
«Ոսկե հավիկ պլյուս» արտադրամասի գործունեությունը կասեցվել է
Վրաստանը 143,5 մլն դոլար է վաստակել հանքային և գազավորված ջրի արտահանումից
Արհեստական ինտելեկտով տեսահոլովակներ ստեղծելն արդեն հասանելի է YouTube-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպան օրական ավելի քան 500 մլն խմ գազ է դուրս բերում ստորգետնյա գազապահեստարաններից
Microsoft-ը ներկայացրել է Windows 365 Link՝ նոր սերնդի ամպային համակարգիչ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կենսական նշանակության ծրագրերի իրականացման համար ՀՀ կառավարության Գեղարքունիքի մարզին հատկացվել է 831 մլն 9 հազար դրամ
Բրազիլացիների 47%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակ վճարումների համար
Apple-ը զարգացնում է Siri-ն՝ կիրառելով մեծ լեզվային մոդելներ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 109 դեպք. գրանցվել է 10 ավտովթար, վիրավորվել է 11 մարդ
Վրաստանի անշարժ գույքի շուկայի եկամտաբերությունը 10.5% է
2025-ի փետրվարի 4-ից ապրիլի 18-ը պահեստազորայինների վարժական հավաքներ կանցկացվեն
Բիթքոինի փոխարժեքը գերազանցել է 99,000 դոլարը. ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կասեցվել է Մասիսում գործող հանրային սննդի օբյեկտի գործունեությունը
Ռուսաստանը 71 միլիարդ դոլարի բնապահպանական վնաս է հասցրել Ուկրաինային
35 ցենտով գնված բանանը Sotheby’s-ի աճուրդում վաճառվել է 6,2 մլն դոլարով
Հարավային Կորեան 20% հարկ կսահմանի կրիպտոարժույթների վրա
Brent-ը մեկ բարելի դիմաց թանկացել է մինչև 74, 1 դոլար
Չինաստանում մոտ 83 միլիարդ դոլար արժողությամբ ոսկու գերխոշոր հանքավայր է հայտնաբերվել
Երազանքներն իրականանում են. տեղի է ունեցել «Նոր տարվա կինո» ֆիլմի պրեմիերան. դիտեք ABNews.am կայքում

Meta-ն վերափոխում է գովազդային աշխարհը՝ ԱԲ-ի օգնությամբ

Հկտ 9, 2024 16:51
23
ADS

Meta-ն շարունակում է ընդլայնել իր գովազդային հնարավորությունները՝ ներդնելով արհեստական բանականության (ԱԲ) նոր գործիքներ, որոնք գովազդատուներին թույլ են տալիս ստատիկ պատկերները վերածել անիմացիոն տեսանյութերի։ Սա մեծ փոփոխություն է սոցիալական մեդիայի գովազդի ոլորտում՝ հեշտացնելով վիզուալ առումով գրավիչ և դինամիկ բովանդակության ստեղծումը։

Ստատիկ պատկերներից՝ դեպի կենդանի տեսանյութեր

Meta-ի նոր գործիքները թույլ են տալիս ստատիկ պատկերները վերածել շարժունակ անիմացիաների։ Օրինակ, գործիքը կարող է ստատիկ պատկերները վերափոխել այնպես, որ պտտվող հատապտուղները երևան ապակյա տարայի շուրջ։ Սա թույլ է տալիս գովազդատուներին օգտագործել նախկինում արդեն հաջողված պատկերները և նոր կյանք հաղորդել դրանց՝ առանց լրացուցիչ ծախսերի։

Տեսանյութերի չափի ընդլայնում՝ առանց որակի կորուստի

Meta-ի երկրորդ նորամուծությունը տեսանյութերի չափի մեծացման գործիքն է, որը լրացնում է բաց թողնված պիքսելները՝ ավելացնելով տեսանյութի չափերը։ ԱԲ-ն կարողանում է «լրացնել» ամեն կադր, ինչը հնարավորություն է տալիս գովազդատուներին ստեղծել ավելի մեծամաշտաբ բովանդակություն՝ առանց որակի կորուստի։

Տեխնոլոգիական փոփոխությունների ազդեցությունը գովազդային աշխարհում

Meta-ի այս նորարարությունները նախատեսված են զանգվածային գործարկման 2025-ի սկզբին, ինչը խոստանում է մեծ փոփոխություններ բերել սոցիալական մեդիայի գովազդի ոլորտում։ Սա ևս մեկ քայլ է դեպի ապագա, որտեղ ԱԲ-ն կդառնա գովազդների ստեղծման անբաժանելի մաս։ Meta-ի այս քայլերը գալիս են այն ժամանակ, երբ Amazon-ը և TikTok-ը նույնպես ուսումնասիրում են ԱԲ-ի հնարավորությունները՝ առաջարկելով գովազդային նոր գործիքներ։

Այս զարգացումները խոսում են այն մասին, որ գովազդային ոլորտը արագորեն հարմարվում է տեխնոլոգիական փոփոխություններին, և Meta-ն առաջատար դիրքերում է այս մրցավազքում՝ առաջարկելով գովազդատուներին նորարարական գործիքներ՝ հասնելու իրենց լսարանին ավելի արդյունավետ ձևերով։

Մանրամասներին ծանոթացեք այստեղ։