2024 թվականի հունիսին Wildberries-ը և Russ-ը հայտարարեցին իրենց միաձուլման մասին։ Ավելի ուշ ընկերությունները ստեղծեցին համատեղ ձեռնարկություն՝ «РВБ» անվանումով, որտեղ շուկայի մասնաբաժինը կազմում է 65%, իսկ օպերատորի մասնաբաժինը՝ 35%։
Wildberries-ի բիզնեսի մեծ մասը և շուկայի տիրույթն արդեն վերակազմավորվել են համատեղ ձեռնարկության մեջ։ Ընկերությունները նաև հայտարարեցին իրենց ստորաբաժանումների, ներառյալ իրավաբանական ծառայությունների և մարքեթինգի բաժինների միավորման մասին։
Երբ հարցրել են, թե արդյոք միավորված ընկերությունը կունենա նոր անվանում, Wildberries-ի գլխավոր տնօրեն Տատյանա Բակալչուկը նշել է, որ «Wildberries» բրենդը կպահպանվի։ Նա ընդգծել է, որ Russ ապրանքանիշն իր համար շատ սիրելի է, և, իհարկե, կզարգացվի նոր ապրանքանիշ և լոգո, որի մշակմամբ կզբաղվի ստեղծագործական գործակալություն: Նա նաև նշել է, որ այժմ առաջնահերթը կազմակերպչական հարցերի լուծումն է, որից հետո կսկսվի նոր ապրանքանիշի մշակումը։
Russ-ի գործադիր տնօրեն և «РВБ»-ի գլխավոր տնօրեն Ռոբերտ Միրզոյանը իր հերթին հայտնել է, որ պատրաստվում են նոր հայեցակարգի մշակմանը, որը կկարգավորի, թե որ ապրանքանիշի կամ ապրանքանիշերի ներքո կշարունակվի զարգացումը։
Միավորված ընկերության հանրային ներկայացուցչի մասին հարցին պատասխանելով՝ Միրզոյանը նշել է, որ Տատյանա Բակալչուկը կլինի հիմնական դեմքը, սակայն ինքը նույնպես ելույթ կունենա հանրային միջոցառումների ժամանակ:
Միևնույն ժամանակ, ազդեցության ոլորտները կբաժանվեն այսպես՝ Միրզոյանը կզբաղվի բիզնեսի գործառնական մասով, իսկ Բակալչուկը՝ ռազմավարության, PR-ի և GR-ի ոլորտներով։ Բակալչուկը նաև նշել է, որ HR-ը կաշխատի Ռոբերտի հետ, բայց բոլոր որոշումները դեռևս միասին են կայացվում։