Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Ռուսական առևտրի կենտրոնները կկորցնեն հասույթի մինչև 70%-ը արտասահմանյան ապրանքանիշերի վերջնական հեռացման արդյունքում

Ապր 8, 2022 12:05
48
ADS

Ռուսական առևտրի կենտրոնները կարող են կորցնել իրենց եկամտի 30-70%-ը, եթե արտասահմանյան ապրանքանիշերի մեծ մասն ամբողջությամբ հեռանա։ Նրանց փոխարինող ոչինչ չի լինի, նույնիսկ բարեկամ երկրների ապրանքանիշերն ու տեղական բրենդները չեն փրկի իրավիճակը։

Առաջինները վախենում են Ռուսաստան մուտք գործել բարձր անորոշության պատճառով, երկրորդների հնարավորությունները փոքր են, և ընդլայնվելու համար կպահանջվի երկու-երեք տարի,- գրում է «Կոմերսանտ»-ը՝ վկայակոչելով Knight Frank-ի ուսումնասիրությունը։


Ուկրաինայում հատուկ գործողության մեկնարկից ի վեր 160 միջազգային ցանցեր հայտարարել են Ռուսաստանում իրենց գործունեությունը դադարեցնելու մասին։ Այս խաղացողների մեծ մասը նորաձեւության մանրածախ առեւտրով զբաղվողներ են (21%), մեքենաների դիլերներ (13%) եւ առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (10%): Մոսկվայի և Սանկտ Պետերբուրգի առևտրի կենտրոններում ՝ 60 հազար քառակուսի մետր մակերեսով միջազգային մանրածախ առևտրականները, ըստ Knight Frank-ի գնահատականների, վարձակալում են ընդհանուր տարածքի 15-25%-ը: Ռուսաստանի մեկ միլիոնանոց այլ քաղաքների առևտրի կենտրոններում արևմտյան ցանցերը վարձակալում են մանրածախ տարածքի 15%-ը, փոքր քաղաքներում ՝ մինչև 10%-ը։ Միևնույն ժամանակ առևտրի կենտրոններում հաճախելիությունը նվազում է խանութների փակման և շտապ պահանջարկի ալիքի ավարտի պատճառով: Առևտրի կենտրոնները սկսել են ակտիվորեն փոխարինողներ փնտրել արտերկրյա ապրանքանիշերի համար՝ հենվելով Հնդկաստանի, Չինաստանի, Թուրքիայի և Հարավային Կորեայի ընկերությունների վրա:
Fashion Consulting Group-ի ղեկավար Աննա Լեբսակ-Կլեյմանսն ասել է, որ ծրագրավորողները և առևտրի կենտրոնների սեփականատերերը պետք է սկսեն մատակարարներ փնտրել, քանի որ լոգիստիկայի հետ կապված խնդիրների պատճառով նոր միջազգային ապրանքանիշերի ռուսական շուկա մուտք գործելու հնարավորություն չկա։ Ըստ նրա, ավելի իրատեսական տարբերակ է  տեղական խաղացողների բիզնեսի ընդլայնումը: Սակայն արտադրության ծավալները մեծացնելու համար նրանցից կպահանջվի երկու-երեք տարի։ Բացի այդ, անհրաժեշտ կլինի կառուցել այլ լոգիստիկա և հարաբերություններ նոր մատակարարների հետ,- ավելացրել է Եվգենիա Խակբերդիևան ՝ Knight Frank’s մանրածախ անշարժ գույքի բաժնի տարածաշրջանային տնօրենը:
Մարտի սկզբին Առևտրի կենտրոնների միությունը հանդիպել է  առևտրի կենտրոնների 80 ղեկավարների հետ։ Հանդիպմանը նրանք որոշել են պատրաստվել վատագույն սցենարի։ Առավել բացասական զարգացման դեպքում ազատ տարածության մակարդակը կկազմի 30-40%: Նրանք պետք է համալրվեն նոր գործընկերներով։