Ռուսական առևտրի կենտրոնները կարող են կորցնել իրենց եկամտի 30-70%-ը, եթե արտասահմանյան ապրանքանիշերի մեծ մասն ամբողջությամբ հեռանա։ Նրանց փոխարինող ոչինչ չի լինի, նույնիսկ բարեկամ երկրների ապրանքանիշերն ու տեղական բրենդները չեն փրկի իրավիճակը։
Առաջինները վախենում են Ռուսաստան մուտք գործել բարձր անորոշության պատճառով, երկրորդների հնարավորությունները փոքր են, և ընդլայնվելու համար կպահանջվի երկու-երեք տարի,- գրում է «Կոմերսանտ»-ը՝ վկայակոչելով Knight Frank-ի ուսումնասիրությունը։
Ուկրաինայում հատուկ գործողության մեկնարկից ի վեր 160 միջազգային ցանցեր հայտարարել են Ռուսաստանում իրենց գործունեությունը դադարեցնելու մասին։ Այս խաղացողների մեծ մասը նորաձեւության մանրածախ առեւտրով զբաղվողներ են (21%), մեքենաների դիլերներ (13%) եւ առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (10%): Մոսկվայի և Սանկտ Պետերբուրգի առևտրի կենտրոններում ՝ 60 հազար քառակուսի մետր մակերեսով միջազգային մանրածախ առևտրականները, ըստ Knight Frank-ի գնահատականների, վարձակալում են ընդհանուր տարածքի 15-25%-ը: Ռուսաստանի մեկ միլիոնանոց այլ քաղաքների առևտրի կենտրոններում արևմտյան ցանցերը վարձակալում են մանրածախ տարածքի 15%-ը, փոքր քաղաքներում ՝ մինչև 10%-ը։ Միևնույն ժամանակ առևտրի կենտրոններում հաճախելիությունը նվազում է խանութների փակման և շտապ պահանջարկի ալիքի ավարտի պատճառով: Առևտրի կենտրոնները սկսել են ակտիվորեն փոխարինողներ փնտրել արտերկրյա ապրանքանիշերի համար՝ հենվելով Հնդկաստանի, Չինաստանի, Թուրքիայի և Հարավային Կորեայի ընկերությունների վրա:
Fashion Consulting Group-ի ղեկավար Աննա Լեբսակ-Կլեյմանսն ասել է, որ ծրագրավորողները և առևտրի կենտրոնների սեփականատերերը պետք է սկսեն մատակարարներ փնտրել, քանի որ լոգիստիկայի հետ կապված խնդիրների պատճառով նոր միջազգային ապրանքանիշերի ռուսական շուկա մուտք գործելու հնարավորություն չկա։ Ըստ նրա, ավելի իրատեսական տարբերակ է տեղական խաղացողների բիզնեսի ընդլայնումը: Սակայն արտադրության ծավալները մեծացնելու համար նրանցից կպահանջվի երկու-երեք տարի։ Բացի այդ, անհրաժեշտ կլինի կառուցել այլ լոգիստիկա և հարաբերություններ նոր մատակարարների հետ,- ավելացրել է Եվգենիա Խակբերդիևան ՝ Knight Frank’s մանրածախ անշարժ գույքի բաժնի տարածաշրջանային տնօրենը:
Մարտի սկզբին Առևտրի կենտրոնների միությունը հանդիպել է առևտրի կենտրոնների 80 ղեկավարների հետ։ Հանդիպմանը նրանք որոշել են պատրաստվել վատագույն սցենարի։ Առավել բացասական զարգացման դեպքում ազատ տարածության մակարդակը կկազմի 30-40%: Նրանք պետք է համալրվեն նոր գործընկերներով։