OpenAI-ն 40 միլիարդ դոլարի նոր ֆինանսավորմամբ ընդլայնում է AI հետազոտությունները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում խուլիգանության դեպքերն աճել են 17.2%-ով․ Երևանում նվազել են, մարզերում՝ ավելացել
Հայաստանում կիբեր գողության դեպքերն աճել են 25%-ով
2025-ի առաջին եռամսյակում հարկային եկամուտներն ու պետական տուրքերն աճել են 13.2%-ով. ՊԵԿ
Փետրվարին ԵՄ-ում գործազրկությունը հասել է 5.7%-ի
Վճարիր Evoca Mastercard-ով և մասնակցիր մեքենայի խաղարկությանը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում շուտով նոր տեսակի անձնագրեր կտրամադրվեն. ինչ պետք է իմանալ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իդրամն արդեն Yerevan City-ում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում այս տարի 10 հա-ից ավելի տարածքում կհիմնվեն ուրբան այգիներ. ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ոչ ամեն բիզնես է լավ բիզնես. ինչպես տարբերել եկամտաբեր գաղափարը ֆինանսական «փոսից». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոբելյանական 5-րդ TOON EXPO-ն Մոսկվայում. հունիսի 27-29. դիտեք ABNews.am կայքում
Toyota ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը փետրվարին աճել է 9,5%-ով
Մրցակիցների քեյսերի վերլուծություն. ինչ կարող ենք սովորել Ozon-ի ամենահաջողակ վաճառողներից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում հանցագործության դեպքերը 2024 թվականին նվազել են 1.1%-ով
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Բիզնեսի դեմքը. հարցազրույց՝ «ԱրտԼանչ»-ի համահիմնադիր Բակուր Մելքոնյանի հետ. դիտեք ABNews.am կայքում
Քաղաքացիներ իրազեկման ակցիա էին կազմակերպել IDBank-ի գլխավոր մասնաշենքի դիմաց. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ-ի ՀՆԱ-ն 2024 թվականին ավելացել է 4,2%-ով. Օվերչուկ

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը

Փտր 16, 2023 17:08
49

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը: Սա Twitter-ը կդարձնի առաջին խոշոր սոցիալական ցանցը, որը թույլ կտա կանեփի գովազդը ԱՄՆ-ում, ըստ Engadget-ի: «Առաջ գնալով, Twitter-ը գովազդատուներին թույլ է տալիս գովազդել կանեփի հետ կապված ապրանքանիշերը և բովանդակությունը կանեփի հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների, ինչպես նաև CBD-ի և THC-ի համար», — հայտարարել է ընկերությունը բլոգում:

Twitter-ն առաջարկել է, որ կանեփ վաճառող ընկերությունները կկարողանան ավելի լայն լսարան ներգրավել, քան ընտանի կենդանիների, խոհարարության և գոլֆի թեմաները, ինչպես նաև արագ սննդի, սուրճի և ալկոհոլի թեմաները:

Կանեփի արտադրանքի և ծառայությունների գովազդի վերաբերյալ որոշակի սահմանափակումներ կպահպանվեն։ Ինչպես նշում է Axios-ը, գովազդները չեն կարող ուղղակիորեն «գովազդել կամ առաջարկել կանեփի վաճառքը», բացառությամբ որոշ CBD ապրանքների: Կան նաև սահմանափակումներ՝ կապված գովազդի թիրախում գտնվող լսարանի տարիքի և գտնվելու վայրի հետ: Առայժմ սա Twitter-ի կանոնների վերջին փոփոխությունն է՝ կապված նախկինում արգելվածի հետ։ Քաղաքականության թարմացումը գալիս է, քանի որ շատ գովազդատուներ հեռանում են հարթակից: