Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը

Փտր 16, 2023 17:08
52

Twitter-ը մեղմացնում է իր գովազդային քաղաքականությունը և թույլ է տալիս կանեփ վաճառող ընկերություններին գովազդել իրենց ապրանքանիշերը: Սա Twitter-ը կդարձնի առաջին խոշոր սոցիալական ցանցը, որը թույլ կտա կանեփի գովազդը ԱՄՆ-ում, ըստ Engadget-ի: «Առաջ գնալով, Twitter-ը գովազդատուներին թույլ է տալիս գովազդել կանեփի հետ կապված ապրանքանիշերը և բովանդակությունը կանեփի հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների, ինչպես նաև CBD-ի և THC-ի համար», — հայտարարել է ընկերությունը բլոգում:

Twitter-ն առաջարկել է, որ կանեփ վաճառող ընկերությունները կկարողանան ավելի լայն լսարան ներգրավել, քան ընտանի կենդանիների, խոհարարության և գոլֆի թեմաները, ինչպես նաև արագ սննդի, սուրճի և ալկոհոլի թեմաները:

Կանեփի արտադրանքի և ծառայությունների գովազդի վերաբերյալ որոշակի սահմանափակումներ կպահպանվեն։ Ինչպես նշում է Axios-ը, գովազդները չեն կարող ուղղակիորեն «գովազդել կամ առաջարկել կանեփի վաճառքը», բացառությամբ որոշ CBD ապրանքների: Կան նաև սահմանափակումներ՝ կապված գովազդի թիրախում գտնվող լսարանի տարիքի և գտնվելու վայրի հետ: Առայժմ սա Twitter-ի կանոնների վերջին փոփոխությունն է՝ կապված նախկինում արգելվածի հետ։ Քաղաքականության թարմացումը գալիս է, քանի որ շատ գովազդատուներ հեռանում են հարթակից: