

Կանաչ մատակարարման շղթայի ծրագրերն անցյալ տարի նորաձևության արդյունաբերությանը խնայեցին 38 միլիոն դոլար: Այս մասին գրում է WWD-ն ՝ հղում անելով Apparel Impact Institute-ի (Aii) հետազոտությանը։ Զեկույցում ասվում է, որ ջրի, ածխածնի և քիմիական կառավարման պրակտիկաներին առնչվող «Մաքուր դիզայնով» ծրագրի մշակումը, «Carbon Leadership» նախագիծը և «Coal Phase Out» նախագիծը, որոնք նպաստում են ածխով աշխատող էլեկտրակայանների աստիճանական դադարեցմանը:
2021 թվականին Aii-ն գործարկեց յոթ ծրագիր գործարանի աշխատակիցների հետ աշխատելու համար ՝ ավելի կանաչ արտադրության պլան իրականացնելու համար: Ծրագիրը ներառում էր 295 սեփականություն և 27 մասնակից ապրանքանիշեր, ինչը հանգեցրեց 38 միլիոն դոլարի խնայողության ՝ հագուստի դիզայնի ավելի կայուն պրակտիկայի շնորհիվ:Բացի այդ, զեկույցում խոսվում է 250 միլիոն դոլար արժողությամբ նորաձևության կլիմայի հիմնադրամի ստեղծման մասին, որի մասնակիցներն են PVH, Lululemon և H&M: