Mastercard-ը հայտնել է արհեստական բանականության սեփական մոդելի ներդրման մասին, որն օգնելու է իր ցանցի հազարավոր բանկերի հայտնաբերել և կանխել կեղծ գործարքները:
Ընկերությունը հայտնում է, որ իր նոր մշակված AI մոդելը՝ Decision Intelligence Pro-ն, թույլ կտա բանկերին ավելի լավ գնահատել կասկածելի գործարքներն իր ցանցում:
Տեքստային մուտքագրումների փոխարեն Mastercard-ի ալգորիթմն օգտագործում է քարտապանի առևտրային պատմությունը՝ հասկանալու համար, թե արդյոք տվյալ գործարքի կատարման վայրը և բնույթը համապատասխանում են քարտապանի վարքագծին:
Նոր տեխնոլոգիական լուծումը հնարավորություն կտա ֆինանսական հաստատություններին 20%-ով բարելավել քարտային զեղծարարությունների բացահայտման ցուցանիշը:
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.