

Հայտնի հայրենական Wildberries առցանց խանութը մտադիր է ստիպել վերացնել որակյալ ապրանքների վերադարձի համար վճարը, որոնք չեն համապատասխանում գնորդին անձնական պատճառներով,- հայտնում է «Известия»-ն ՝ հղում անելով «Հանրային սպառողների նախաձեռնություն» ընկերության Ռոսպոտրեբնադզորին ուղղված խնդրանքին:Կազմակերպությունը մտադիր է ստիպել Wildberries-ին հրաժարվել որակյալ ապրանքների վճարովի առաքումից ետ վաճառողին։ Խոսքը, օրինակ, նման իրավիճակի մասին է, երբ գնորդին հասցվել է չափի ոչ պիտանի ապրանք, իսկ նա որոշել է չգնել։ Այսօր շուկան գանձում է 75-ից 100 ռուբլի վճար այն ապրանքների վերադարձի համար, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով չեն համապատասխանում անձին: Հանրային սպառողների նախաձեռնությունը վստահ է, որ առցանց խանութը կարող է գումար գանձել ապրանքների տուն առաքման համար, սակայն վերադարձը պետք է լինի անվճար պիկապ կետերում:
Wildberries-ը նման իրավիճակի բախվեց Բելառուսում, որտեղ իշխանություններն արգելեցին նմանատիպ գործելակերպը: Այս տարվա հունվարի վերջին շուկան սկսեց միջոցներ վերցնել գնորդներից ՝ թերություններով ապրանքները վերադարձնելու համար։ Միաժամանակ Ռոսպոտրեբնադզորը հայտարարել է, որ դա անօրինական է։