ԱՄՆ արդարադատության նախարարությունը և ԱՄՆ ութ նահանգ հայց են ներկայացրել ՝ պահանջելով Google-ի գովազդային բիզնեսը բաժանել մի քանի մասի,- գրում է Bloomberg-ը։«Մեր հայցն այսօր նպատակ ունի պատասխանատվության ենթարկել Google-ին այն բանի համար, ինչ մենք կարծում ենք, որ թվային գովազդային տեխնոլոգիաների երկարատև մենաշնորհն է, որը բովանդակություն ստեղծողները օգտագործում են գովազդ վաճառելու համար, իսկ գովազդատուները ՝ գովազդ գնելու համար բաց համացանցում», — բացատրեց նախարարության ղեկավար Ջոնաթան Կանտերը: Արդեն 15 տարի է, ինչ Google-ը չարաշահում է իր գերիշխող դիրքը առցանց գովազդի շուկայում ՝ հակամրցակցային գործարքների միջոցով,- ասում են պաշտոնյաները։ Դրանցից հայցում նշվում է 2007 թվականին DoubleClick-ի գնումը 3,1 միլիարդ դոլարով, Invite Media-ին 2010 թվականին ՝ 81 միլիոն դոլարով, իսկ 2011 թվականին ՝ AdMeld-ին ՝ 400 միլիոն դոլարով:
Արդյունքում, Google-ն այժմ վերցնում է առնվազն 30 ցենտ ԱՄՆ ընկերությունների կողմից գովազդի վրա ծախսվող յուրաքանչյուր դոլարից իր գործիքներով: Google-ը ԱՄՆ արդարադատության նախարարության հայցն անվանել է «գովազդային տեխնոլոգիական ոլորտում բարձր մրցակցային ոլորտում հաղթողներին և պարտվողներին ընտրելու փորձ»: Google-ի դեմ գործը ԱՄՆ սակավաթիվ հակամենաշնորհային գործերից մեկն է, որը ձգտում է խոշոր կորպորացիայի հարկադիր փլուզմանը 1980-ականներից ի վեր, երբ պաշտոնյաները ստիպեցին Bell համակարգը բաժանել յոթ առանձին մասերի: