

Booking ծառայությունը վճարել է 1,3 միլիարդ ռուբլի տուգանք ՝ շուկայում գերիշխող դիրքի չարաշահման համար,- ասվում է Դաշնային հակամենաշնորհային ծառայության հաղորդագրության մեջ։ Ընկերության դեմ հակամենաշնորհային գործը հարուցվել է 2019 թվականի դեկտեմբերին, երբ փոքր և միջին բիզնեսի հասարակական կազմակերպությունը Opora Rossii-ն բողոք է ներկայացրել Booking-ի դեմ։ Նա մեղադրել է ծառայությանը ամրագրումների համար հավասարաչափ գին սահմանելու մեջ: Ինչպես նշում է Դաշնային հակամենաշնորհային ծառայությունը, Booking-ի հետ համագործակցող հյուրանոցներն իրավունք չունեին սենյակներ վարձել ավելի էժան, քան այլ առցանց ռեսուրսներից (այդ թվում ՝ իրենց սեփական կայքերում) կամ նվազեցնել գները օֆլայն հաճախորդների, այսինքն ՝ ուղղակիորեն ժամանած զբոսաշրջիկների համար։
Գերատեսչությունը սա համարել է անօրինական և պահանջել դադարեցնել այս գործելաոճը։ Մեկ տարի անց՝ 2020 թվականի դեկտեմբերին, Դաշնային հակամենաշնորհային ծառայությանը Booking-ը ճանաչեց որպես «Մրցակցության պաշտպանության մասին» օրենքը խախտող և կրկին պահանջեց հրաժարվել գների հավասարությունից։ 2021 թվականի օգոստոսին ծառայությունը ընկերությանը 1,3 միլիարդ ռուբլու շրջանառության տուգանք է կիրառել։ Booking-ը բազմիցս բողոքարկել է այդ որոշումը, սակայն բոլոր պահանջները չեն բավարարվել: Այս տարվա հունվարին վերջին փորձարկումից հետո ընկերությունը հայտարարել է , որ հիասթափված է որոշումից, սակայն խոստացել է տուգանքը վճարել սահմանված ժամկետում: Ծառայությունը դադարեցրել է գների հավասարության պրակտիկան 2021 թվականի նոյեմբերին։