BRICS-ի երկրները հրաժարվել են փոխարինել դոլարը՝ 150% մաքսատուրքերի սպառնալիքի պատճառով. Դոնալդ Թրամփ
Եգիպտոսում վերջին 1 դարում առաջին անգամ փարավոնի դամբարան է հայտնաբերվել
Ապահովագրական ընկերությունները մեկ օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
ՀՀ–ում ԱՊՊԱ պայմանագրեր սպասարկող ընկերությունները 1 օրում ավելի քան 1000 վթար են գրանցել
Թրամփի անվամբ թողարկված կրիպտոարժույթը երկու շաբաթում փոխեց շուկան. ինչ դասեր են քաղում ներդրողները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024-ին Թբիլիսիում վաճառվել է ավելի քան 40.3 հազար բնակարան
Evocabank-ի «Հանրապետության» մասնաճյուղն արդեն բաց է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անկարայում հինգ օրվա ընթացքում երկրորդ երկրաշարժն է տեղի ունեցել
Չինաստանում չղջիկների մոտ կորոնավիրուսի նոր տեսակ են հայտնաբերել
Մայրենի լեզվի օրը ԱրարատԲանկն ամփոփեց Մատենադարանի հետ բացառիկ ծրագրի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում ձյան շերտի բարձրությունը հասել էր 40-50 սմ-ի
Ինչպես աշխատել արտասահմանյան ընկերությունների հետ՝ առանց երկիրը լքելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսությունը 2024թ․ գրանցել է 5.9% աճ. ՀՆԱ-ն հասել է 10.13 տրլն դրամի
ԵՄ 27 երկրների դեսպանները հաստատել են ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների 16-րդ փաթեթը
Կոնվերս բանկի հաջողության պատմությունը` Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ» գրքում. դիտեք ABNews.am կայքում
2025-ի հունվարին Վրաստանի ապրանքաշրջանառությունն աճել է 39.3%
Եվրոպական կենտրոնական բանկի տարեկան վնասը հասել է ռեկորդային 7,9 մլրդ եվրոյի
SpaceX-ի նոր ռեկորդը. Falcon 9-ը արձակվեց մեկ երկրից, վայրէջք կատարեց մեկ այլում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիան մտադիր է Ուկրաինայի հետ առևտրի ծավալները հասցնել 10 մլրդ դոլարի
Ինչ փոփոխություններ են սպասվում տրանսպորտային ոլորտում, և ինչպես դա կազդի ուղևորների վրա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Հայ–վրացական սահմանին մի քանի հարյուր բեռնատար է սպասում. Ո՞րն է հերթերի պատճառը

Հկտ 5, 2024 21:45
72
ADS

Այս օրերին Բագրատաշենի մաքսային անցակետը հայտնվել է ուշադրության կենտրոնում՝ բեռնատարների երկար շարքով, որը ձգվում է Վրաստանի Մառնեուլիի շրջանից մինչև Հայաստանի սահմանի անցակետ։ Ավելի քան 200 բեռնատար կանգնած են հերթում՝ սպասելով անցակետում անցնելու հնարավորությանը։

Ինչու՞ է կուտակվել այսքան բեռնատար

Հերթի պատճառները կապված են Հայաստանի մաքսային համակարգի ռոտացիոն աշխատանքի հետ, որն այս պահին իրականացնում է ՀՀ Պետական եկամուտների կոմիտեն (ՊԵԿ)։ Վերջինս հայտարարել է, որ առաջիկա օրերին Բագրատաշենի, Բավրայի և Գոգավանի անցակետերի թողունակությունը կարող է նվազել՝ պայմանավորված մաքսային ծառայությունների ռոտացիոն մեթոդով աշխատանքների իրականացման հետ։

Այս փոփոխությունները հանգեցրել են բեռնատարների կուտակումների ոչ միայն Բագրատաշենում, այլև Մառնեուլիի Կիրովկա գյուղի մոտակայքում, որտեղից սկսվում է բեռնատարների շարքը։

Տնտեսական և լոգիստիկ հետևանքները

Այս տրանսպորտային խոչընդոտները զգալի ազդեցություն են ունենում թե՛ Հայաստանի, թե՛ Վրաստանի տնտեսությունների վրա, քանի որ այս ճանապարհն ունի ռազմավարական նշանակություն՝ ապահովելով տրանսպորտային կապ Հայաստանի և այլ երկրների միջև։ Բեռնատարների երկար սպասման ժամանակը կարող է դանդաղեցնել ապրանքների մատակարարումը և բարձրացնել բեռների տեղափոխման ծախսերը։

Վրաստանի Պետեկամուտների ծառայության դիրքորոշումը

Վրաստանի Պետեկամուտների ծառայության կողմից նշվել է, որ Սադախլոյի հատվածում, որը մոտ է չեզոք գոտուն, սպասում են մոտ 233 բեռնատարներ։ Այնուամենայնիվ, այդ թիվը տարբեր հատվածներում փոփոխվում է՝ կախված անցման հնարավորություններից և տրանսպորտային իրավիճակից։

Արդյո՞ք կա լուծում

Մաքսային ծառայությունների այս ռոտացիոն մոտեցումը, թերևս, ժամանակավոր է, և ակնկալվում է, որ առաջիկա օրերին խնդիրները աստիճանաբար կլուծվեն։ Սակայն բեռնատարների վարորդների համար դա ժամանակային և ֆինանսական կորուստներ է առաջացնում։ Այս իրավիճակն ազդում է նաև փոխադրող ընկերությունների վրա, որոնք ստիպված են գտնել այլընտրանքային ուղիներ կամ սպասել ճանապարհի բացմանը։

Բագրատաշենի անցակետի հերթերի կուտակումը լուրջ խնդիր է դառնում ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ Վրաստանի համար, հատկապես նրանց բիզնեսների համար, որոնք կախված են մաքսային ընթացակարգերից և տրանսպորտային կապերից։ Տրանսպորտային հոսքի վերականգնումը և խնդիրների լուծումը կարևոր են երկու երկրների տնտեսական կապերի կայունության համար։

Աղբյուր՝ Sputnik Արմենիա