Հայաստանը գրեթե զրոյի է հասցրել բյուջեի դեֆիցիտը. ԵՏՀ
Լեմկինի ինստիտուտը ստորագրահավաք է սկսել՝ Ադրբեջանի նախագահին կոչ անելով ազատ արձակել բոլոր հայ գերիներին
Դեբեդի և Աղստևի ավազաններում ջրի ելքերի նվազում է դիտվել
Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավարը շնորհավորել է Հայաստանին Հանրապետության տոնի առիթով
Հայաստանի համար ամենա ուժեղ հենարանը սփյուռքն է․ Մոսկվայում անցկացվեց Armenian Business Forum 2024-ը
Ավստրալիան Կիևին չի տրամադրի ռուսական սառեցված ակտիվները
ՌԴ-ն մտադիր է օկուպացված Ստեփանակերտում հյուպատոսություն բացել 2024 թվականին
Telegram-ում նոր գործառույթ է ավելացել՝ Fact Check
ԵՄ-ում արգելափակել են Ուկրաինային օգնության յոթ որոշում․ Բորել
Կոնվերս Բանկը սկսել է թողարկել UnionPay քարտեր
ՌԴ-ն ատոմակայան կկառուցի Ուզբեկստանում
2024թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում արտահանումն աճել է 2.8 անգամ
Լոռու և Տավուշի հեղեղված համայնքներն ու բնակավայրերը Կառավարության կողմից կհայտարարվեն աղետի գոտիներ
Եվրոպայում Թուրքիան ամենացածր նվազագույն աշխատավարձ ունեցող երկրներից է
Հունվար-ապրիլին Հայաստանում տնտեսական ակտիվության ցուցանիշն աճել է 13.2%-ով
Բաքվի վերաքննիչ դատարանը մերժել է Ռուբեն Վարդանյանի նկատմամբ խափանման միջոցը երկարացնելու վերաբերյալ բողոքը
10,4% տնտեսական ակտիվության ցուցանիշի աճ 2024-ի ապրիլին
Apple-ի նոր ԱԲ գործիքը կսղագրի հանդիպումների, դասախոսությունների ձայնագրությունները և ամփոփագրեր կպատրաստի
4 զինծառայողի մահվան ելքով ողբերգական վթարի գործով մեղադրանք է առաջադրվել զորամասի ևս 2 պաշտոնատար անձի
Գիտանաս Նաուսեդան վերընտրվել է Լիտվայի նախագահի պաշտոնում

Ինչպես է շաբաթը սկսում բիզնեսմենը. 10 խորհուրդ

Մրտ 17, 2024 11:25
86
ADS

Շաբաթը գործարարի պես սկսելը կարող է շատ օգտակար լինել։ Ահա ձեր շաբաթն արդյունավետ սկսելու 10 առաջարկվող ռեժիմները

  1. Կիրակի երեկոյան պատրաստում.

— Վերանայեք ձեր նպատակներն ու առաջնահերթությունները գալիք շաբաթվա համար:

 — Ստուգեք ձեր օրացույցը հանդիպումների, վերջնաժամկետների և կարևոր խնդիրների համար:

 — Պլանավորեք երկուշաբթի օրվա ձեր ժամանակացույցը և ուրվագծեք շաբաթվա հիմնական նպատակները:

 

  1. Երկուշաբթի վաղ առավոտյան

    — Վաղ արթնացեք, որպեսզի ձեզ ժամանակ տրամադրեք ուշադրությամբ սկսելու համար:

    — Մարզվե՛ք կամ զբաղվեք ֆիզիկական ակտիվությամբ՝ ինքներդ ձեզ էներգիա հաղորդելու համար:

    — Սննդարար նախաճաշ ունեցեք՝ ձեր մարմնին և մտքին սնուցելու համար:

 

  1. Վերանայել և պլանավորել.

    — Վերանայեք էլ. նամակները և հաղորդագրությունները՝ հրատապ հարցերի վերաբերյալ պակերացում ունենալու համար:

    — Կազմեք անելիքների ցանկ կամ վերանայեք ձեր առաջադրանքների կառավարման համակարգը:

    — Առաջնահերթություն տվեք առաջադրանքներին՝ հիմնվելով ժամկետների, կարևորության և ազդեցության վրա:

 

  1. Նպատակներ և մտադրություններ դրեք.

    — Սահմանեք կոնկրետ, հասանելի նպատակներ շաբաթվա համար:

    — Սահմանեք մտադրություններ, թե ինչպես եք ցանկանում մոտենալ ձեր աշխատանքին և փոխազդեցություններին:

    — Պատկերացրեք հաջողությունը և պահպանեք դրական մտածելակերպը:

 

  1. Շփվեք ձեր թիմի հետ.

    — Շփվեք ձեր թիմի անդամների կամ գործընկերների հետ:

    — Հստակեցրեք շաբաթվա ակնկալիքներն ու նպատակները:

    — Ակտիվորեն լուծեք ցանկացած մտահոգություն կամ խոչընդոտ:

 

  1. Կենտրոնանալ բարձր ազդեցության առաջադրանքների վրա.

    — Սկսեք ձեր օրը ամենակարևոր և դժվար գործերով:

    — Կենտրոնացված ժամանակային բլոկներ հատկացրեք խորը աշխատանքի համար՝ առանց շեղումների:

    — Ավելի մեծ նախագծերը բաժանեք ավելի փոքր, կառավարելի խնդիրների:

 

  1. Մնա կազմակերպված և ճկուն.

    — Պահպանեք ձեր աշխատանքային տարածքը կոկիկ և կազմակերպված՝ շեղումները նվազագույնի հասցնելու համար:

    — Հարմարեցրեք ձեր պլանը ըստ անհրաժեշտության՝ հիմնվելով անսպասելի զարգացումների վրա:

    — Մնացեք ճկուն՝ հավատարիմ մնալով ձեր առաջնահերթություններին:

 

  1. Պլանավորեք ընդմիջումներ և հանգստացեք.

    — Օրվա ընթացքում կանոնավոր ընդմիջումներ արեք հանգստանալու և լիցքավորվելու համար:

    — Կիրառեք գիտակցության կամ թուլացման մեթոդներ՝ սթրեսը կառավարելու համար:

    — Նպատակ դրեք առողջ աշխատանքային-կյանքի հավասարակշռությանը՝ երկարաժամկետ արտադրողականությունը պահպանելու համար:

 

  1. Օրվա վերջի վերանայում.

    — Մտածեք օրվա ձեր ձեռքբերումների և մարտահրավերների մասին:

    — Գնահատեք ձեր առաջընթացը դեպի շաբաթական նպատակներ:

    — Պլանավորեք ցանկացած անհրաժեշտ ճշգրտում հաջորդ օրվա համար:

 

  1. Անջատեք և լիցքաթափվեք.

     — Սահմաններ դրեք աշխատանքի և անձնական ժամանակի համար:

     — Երեկոյան անջատվեք աշխատանքի հետ կապված սարքերից և գործողություններից:

     — Զբաղվեք այնպիսի գործողություններով, որոնք նպաստում են թուլացմանը և երիտասարդացմանը:

 

Հետևելով այս քայլերին՝ դուք կարող եք սկսել ձեր շաբաթը աջ ոտքով, կենտրոնանալ ձեր առաջնահերթությունների վրա և արդյունավետորեն աշխատել ձեր նպատակներին՝ որպես գործարար:

 

Մեկնաբանություն