

Ըստ The Information-ի՝ որոնողական հսկա Google-ը նախատեսում է տեղափոխել կամ աշխատանքից հեռացնել վաճառքի աշխատակիցներին, որոնց առաջադրանքները ավտոմատացվել են՝ օգտագործելով նոր գործիքներ:
Դեռևս պարզ չէ, թե քանի աշխատակցի վրա կանդրադառնա այս փոփոխությունը։ 2023-ի սկզբին Google-ը հայտարարեց «AI-ի վրա հիմնված գովազդի նոր դարաշրջանի մասին»: Որպես նախաձեռնության մաս՝ ընկերությունը օգտագործում է տեխնոլոգիա՝ «գովազդային նոր փորձ տրամադրելու համար», ներառյալ «ավտոմատ կերպով ստեղծված ռեսուրսները», որոնք համախմբում են գոյություն ունեցող գովազդների բովանդակությունը:
Performance Max գործառույթի միջոցով ստեղծված այս գովազդներից մի քանիսը կարող են փոխվել նույնիսկ իրական ժամանակում` ելնելով քլիքների քանակից, առավելագույն տեսանելիություն ապահովելու համար:
Ըստ The Information-ի՝ «ավելի շատ գովազդատուներ տեղափոխվել են PMax», ինչը վերացրել է «որոշ աշխատակիցների կարիքը, ովքեր մասնագիտացած են եղել Google-ի որոշակի ծառայության համար գովազդ վաճառելու մեջ»: