Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ
Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով

Google-ն իր աշխատակազմի մի մասին կփոխարինի արհեստական ​​բանականությամբ

Դկտ 26, 2023 12:06
46

Ըստ The Information-ի՝ որոնողական հսկա Google-ը նախատեսում է տեղափոխել կամ աշխատանքից հեռացնել վաճառքի աշխատակիցներին, որոնց առաջադրանքները ավտոմատացվել են՝ օգտագործելով նոր գործիքներ:

Դեռևս պարզ չէ, թե քանի աշխատակցի վրա կանդրադառնա այս փոփոխությունը։ 2023-ի սկզբին Google-ը հայտարարեց «AI-ի վրա հիմնված գովազդի նոր դարաշրջանի մասին»: Որպես նախաձեռնության մաս՝ ընկերությունը օգտագործում է տեխնոլոգիա՝ «գովազդային նոր փորձ տրամադրելու համար», ներառյալ «ավտոմատ կերպով ստեղծված ռեսուրսները», որոնք համախմբում են գոյություն ունեցող գովազդների բովանդակությունը:

Performance Max գործառույթի միջոցով ստեղծված այս գովազդներից մի քանիսը կարող են փոխվել նույնիսկ իրական ժամանակում` ելնելով քլիքների քանակից, առավելագույն տեսանելիություն ապահովելու համար:

Ըստ The Information-ի՝ «ավելի շատ գովազդատուներ տեղափոխվել են PMax», ինչը վերացրել է «որոշ աշխատակիցների կարիքը, ովքեր մասնագիտացած են եղել Google-ի որոշակի ծառայության համար գովազդ վաճառելու մեջ»: