Ինչպես դառնալ ստեղծագործ առաջնորդ. հետևեք այս 8 խորհուրդներին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ Գերագույն դատարանը հաստատել է TikTok-ի դեմ արգելքի որոշումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ պետք է անել եկամուտներ հայտարարագիր ներկայացնելու համար. ՊԵԿ-ի պարզաբանումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարկադիր կատարման ծառայությունը 694 մլն-ից ավելի գումար է վերականգնել
Ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել Հայաստանի ներմուծման ոլորտում. 2024թ. հունվար-նոյեմբեր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրամեքենաների և հիբրիդային մեքենաների վաճառքն ԱՄՆ-ում հասել են ռեկորդային 20 %-ի
Evocabank. 2024 թվականի ամփոփում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՕՊԵԿ-ի զեկույցը. նավթի պահանջարկը 2026-ին նոր մակարդակի կհասնի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է պատրաստվում փոխել Դոնալդ Թրամփը իր նախագահության առաջին իսկ օրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Տանը մենակ» ֆիլմի տունը վաճառվել է 5,5 միլիոն դոլարով
Եվրոպան 2024-ին սպառել է մոտ 313 միլիարդ խմ գազ
Հայաստանի հարկային եկամուտների 2024 թվականի արդյունքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի բնակչությունը 2024-ին նվազել է 1,39 միլիոնով
Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%

Աշխարհը և բիզնեսը ավելի լավը դարձնող գործարար պրակտիկաներ

Ապր 7, 2024 15:54
63
ADS

Այսօրվա արագ զարգացող բիզնես դաշտում հաջողությունն այլևս չի չափվում միայն ֆինանսական շահույթով: Փոխարենը, բիզնեսներն ավելի ու ավելի են գիտակցում հասարակության և շրջակա միջավայրի վրա դրական ազդեցություն ունենալու կարևորությունը: Բիզնես պրակտիկաների ընդունումը, որն իսկապես բարելավում է աշխարհը, դարձել է առաջադեմ ընկերությունների բնորոշ գիծը՝ առաջացնելով ոչ միայն սոցիալական և բնապահպանական փոփոխություններ, այլև էլ ավելի երկարաժամկետ շահութաբերություն և կայունություն:

Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությունը (ԿՍՊ) գտնվում է այս պարադիգմային փոփոխության հիմքում: Անցել են այն ժամանակները, երբ ԿՍՊ-ն ընկերության օրակարգում ընդամենը ձևականություն էր: Այսօր ռազմավարական հրամայական է, որն առաջնորդում է բիզնեսին գործել այնպես, որ օգուտ կբերի ոչ միայն նրանց վերջնական արդյունքին, այլև համայնքներին և էկոհամակարգերին, որոնց նրանք ծառայում են:

Այս ջանքերի առաջնագծում կայուն գործողությունների ընդունումն է: Ձեռնարկությունները վերագնահատում են իրենց գործընթացները և մատակարարման շղթաները՝ նվազագույնի հասցնելու շրջակա միջավայրի վնասը, նվազեցնել թափոնները և պահպանել ռեսուրսները: Վերականգնվող էներգիայի նախաձեռնություններից մինչև թափոնների նվազեցման ծրագրեր, ընկերությունները նորարարական ուղիներ են գտնում ավելի կայուն աշխատելու համար՝ ի վերջո խնայելով ծախսերը և բարձրացնելով իրենց ապրանքանիշի հեղինակությունը:

Էթիկական աղբյուրները դարձել են պատասխանատու բիզնես վարքագծի կարևոր բաղադրիչ: Ապահովելով արդար աշխատանքային պրակտիկա և աջակցելով համայնքներին իրենց մատակարարման շղթաներում՝ ձեռնարկությունները կարող են բարձրացնել խոցելի խմբերի խնդիրները և նպաստել տնտեսական զարգացմանը՝ միաժամանակ նվազեցնելով աշխատանքային շահագործման և մարդու իրավունքների խախտումների հետ կապված ռիսկերը:

Թափանցիկությունը էթիկական բիզնես պրակտիկայի ևս մեկ հիմնաքար է: Խստացված վերահսկողության և սպառողների ակտիվության դարաշրջանում ձեռնարկությունները պետք է բաց և ազնիվ լինեն իրենց գործունեության վերաբերյալ՝ սկսած ֆինանսական հաշվետվություններից մինչև մատակարարման շղթայի գործելակերպը: Թափանցիկությունը ձևավորում է վստահություն և վստահելիություն՝ խթանելով ավելի ամուր հարաբերություններ հաճախորդների, ներդրողների և այլ շահագրգիռ կողմերի հետ:

Ավելին, բազմազանությունն ու ներառականությունը դարձել են անսակարկելի այսօրվա աշխատավայրում: Բազմազանությունը ընկալող բիզնեսները ոչ միայն զարգացնում են ավելի ստեղծագործ և նորարար աշխատուժ, այլ նաև զարգացնում են պատկանելության մշակույթը, որտեղ յուրաքանչյուր աշխատող իրեն գնահատված և հարգված է զգում: Բազմազանության և ներառականության պաշտպանությամբ ընկերությունները կարող են բացել իրենց տաղանդների ֆոնդի ողջ ներուժը և ապահովել կայուն աճ:

Շահագրգիռ կողմերի հետ ներգրավվածությունը նույնպես առաջնային է: Անկախ նրանից, թե դա աշխատակիցներ են, հաճախորդներ, ներդրողներ կամ տեղական համայնքներ, ձեռնարկությունները պետք է ակտիվորեն լսեն և լուծեն իրենց շահագրգիռ կողմերի կարիքներն ու մտահոգությունները: Որոշումների կայացման գործընթացներում ներառելով շահագրգիռ կողմերի կարծիքը, ընկերությունները կարող են կառուցել ավելի ամուր հարաբերություններ և ապահովել, որ իրենց բիզնես պրակտիկան համապատասխանի հասարակության ակնկալիքներին և արժեքներին:

Ավելին, բիզնեսները եզակի հնարավորություն ունեն օգտագործելու նորարարությունը սոցիալական բարօրության համար: Անկախ նրանից, թե դա կայուն արտադրանքի մշակումն է, սոցիալական մարտահրավերներին դիմակայելու համար տեխնոլոգիաների կիրառումը, թե համայնքային նախաձեռնություններում ներդրումները, նորարար բիզնեսները կարող են առաջացնել իմաստալից փոփոխություններ և ստեղծել ընդհանուր արժեք հասարակության և բաժնետերերի համար:

Ի վերջո, աշխատողների բարեկեցությունը չի կարելի անտեսել: Երջանիկ և առողջ աշխատուժը կարևոր է բիզնեսի հաջողության համար: Առաջնահերթություն տալով աշխատողների բարեկեցությանը մրցակցային աշխատավարձերի, նպաստների և աճի և զարգացման հնարավորությունների միջոցով՝ բիզնեսները կարող են բարձրացնել աշխատակիցների բավարարվածությունը, արտադրողականությունը և պահպանումը:

Եզրափակելով, բիզնես պրակտիկաների ընդունումը, որոնք իսկապես բարելավում են աշխարհը, ոչ միայն բարոյական հրամայական է, այլ նաև ռազմավարական հրամայական: Իրենց գործունեության մեջ ինտեգրելով ԿՍՊ-ն, կայունությունը, էթիկական աղբյուրները, թափանցիկությունը, բազմազանությունը և ներառականությունը, շահագրգիռ կողմերի ներգրավվածությունը, նորարարությունը և աշխատակիցների բարեկեցությունը՝ բիզնեսները կարող են ոչ միայն բարձրացնել իրենց հեղինակությունն ու մրցունակությունը, այլև խթանել սոցիալական և բնապահպանական դրական փոփոխությունները: Եկեք միասին կառուցենք ավելի լավ աշխարհ կիրառելով էթիկական բիզնես պրակտիկա: