ԱրարատԲանկը դարձել է BAFT ասոցիացիայի անդամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում սպասվում է փոփոխական եղանակ, օդի ջերմաստիճանը կնվազի 2-5 աստիճանով
Հունիսի 1-29-ը ռուս-վրացական սահմանը հատել է հայկական կոնյակով բեռնված 106 բեռնատար, որոնցից 19-ը՝ վերջին 3 օրում. Գևորգ Պապոյան
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա

Ինչպիսինը պետք է լինի պրոֆեսոնալի էլ.փոստի ստորագրությունը

Մյս 4, 2024 00:36
63

Արդյունավետ էլփոստի ստորագրություն ստեղծելն ավելին է, քան պարզապես էլփոստի վերջում ձեր անունը ավելացնելը. դա հնարավորություն է տրամադրել կարևոր կոնտակտային տվյալներ, հաստատել ձեր պրոֆեսիոնալիզմը և նրբորեն գովազդել ձեր ապրանքանիշը: Ահա թե ինչպես կարող եք ձևավորել ստորագրություն, որը և՛ ֆունկցիոնալ է, և՛ պրոֆեսիոնալ՝ համապատասխանեցնելով լավագույն փորձին:

1.Եղեք պարզ և պրոֆեսիոնալ

Հաջող էլեկտրոնային ստորագրության բանալին պարզությունն է: Խառնաշփոթ ստորագրությունը կարող է ճնշող լինել և շեղել հենց հաղորդագրությունից: Ներառեք միայն կարևոր տեղեկատվություն.

— Լրիվ անուն. Ձեր անունն ու ազգանունը:

— Title. Ձեր մասնագիտական կոչումը կամ պաշտոնը:

— Ընկերություն. Ձեր ընկերության անվանումը, հնարավոր է, ուղեկցվի ընկերության պատկերանշանով:

Կոնտակտային տվյալներ. Հեռախոսահամար և էլփոստի հասցե: Մտածեք ձեր LinkedIn պրոֆիլի հղումը ներառելու մասին:

Վեբկայք. Ուղիղ հղում դեպի Ձեր ընկերության կայքը կամ Ձեր մասնագիտական պորտֆելը:

 

  1. Օգտագործեք ստանդարտ ձևաչափում

Լավ ձևաչափված էլփոստի ստորագրությունը տեսողականորեն գրավիչ է և հեշտ ընթեռնելի: Օգտագործեք այն տառատեսակը, որը համապատասխանում է ձեր բիզնես հաղորդակցության մեջ օգտագործվող տառատեսակներին (սովորաբար sans-serif տառատեսակներ, ինչպիսիք են Arial կամ Helvetica): Պահպանեք տառատեսակի չափը 10-ից 12 միավորի սահմաններում՝ տարբեր սարքերում և էլփոստի հաճախորդների ընթեռնելիությունը ապահովելու համար:

  1. Ներառել բրենդինգի տարրեր

Ձեր էլփոստի ստորագրությունը ձեր ընկերության ապրանքանիշի ընդլայնումն է: Լոգոն ներառելը և ընկերության գույների օգտագործումը կարող են ամրապնդել ապրանքանիշի ճանաչումը: Համոզվեք, որ լոգոն փոքր է և լավ մասշտաբներով, և որ գունային սխեման համապատասխանում է ձեր ապրանքանիշի ինքնությանը:

  1. Օպտիմալացնել բջջայինի համար

Էլեկտրոնային փոստի համար սմարթֆոնների աճող օգտագործման պայմաններում ձեր ստորագրությունը պետք է ընթեռնելի լինի շարժական սարքերում: Պահպանեք այն հակիրճ՝ փոքր էկրանի վրա երկար պտտվելուց խուսափելու համար: Ստուգեք, թե ինչպես է ձեր ստորագրությունը հայտնվում տարբեր սարքերում՝ հետևողականություն ապահովելու համար:

  1. Ներառել «գործողության կոչ»

Գործողության կոչը (CTA) կարող է լինել ձեր ստորագրության ռազմավարական հավելումը, որը խրախուսում է հասցեատերերին հետագայում ներգրավվել ձեր ապրանքանիշի հետ: Սա կարող է լինել ձեր բլոգի վերջին գրառման հղումը, ձեր տեղեկագրին բաժանորդագրվելու հրավեր կամ գալիք իրադարձությանը գրանցվելու հուշում: Պահպանեք CTA-ն համապատասխան և պարբերաբար փոխեք այն ներգրավվածությունը պահպանելու համար:

  1. Իրավական հղումներ և համապատասխանություն

Կախված ձեր արդյունաբերությունից, հնարավոր է, որ ձեզ անհրաժեշտ լինի ներառել իրավական հղումներ կամ կարգավորող տեղեկատվություն ձեր էլ.փոստի ստորագրության մեջ: Օրինակ, հայկական բանկերը պետք է նամակի վերջում միշտ հիշեցնեն, որ վերահսկվում են ԿԲ կողմից, կամ ֆինանսական խորհրդատուները և իրավաբանները հաճախ պետք է ներառեն իրենց էլ. նամակներում տրված խորհրդատվության վերաբերյալ հատուկ հայտարարություններ:

  1. Փորձարկել և կատարելագործել

Նախքան ձեր ստորագրությունը վերջնական տեսքի բերելը, մի քանի փորձնական նամակ ուղարկեք էլփոստի տարբեր հաճախորդների (օրինակ՝ Gmail, Outlook և այլն)՝ տեսնելու, թե ինչպես է այն հայտնվում: Անհրաժեշտության դեպքում կատարեք ճշգրտումներ՝ ապահովելու համար, որ տարածությունները, պատկերները և տեքստը ճիշտ ցուցադրվեն բոլոր հարթակներում:

  1. Խուսափեք պատկերների գերօգտագործումից

Թեև պատկերները կարող են ուժեղացնել ստորագրությունը, դրանք երբեմն կարող են առաջացնել ձևաչափման խնդիրներ կամ արգելափակվել էլփոստի հաճախորդների կողմից՝ հայտնվելով որպես հավելվածներ: Օգտագործեք պատկերները խնայողաբար և միշտ տրամադրեք տեքստային այլընտրանքներ կարևոր տեղեկատվության համար:

 

***

 

Էլփոստի ստորագրությունը հզոր գործիք է կայուն մասնագիտական տպավորություններ ստեղծելու համար: Պահպանելով այն պարզ, պրոֆեսիոնալ և ձեր ապրանքանիշի հետ համահունչ՝ դուք կարող եք ձեր ուղարկած յուրաքանչյուր նամակ վերածել ապրանքանիշի ամրապնդման և ներգրավման հնարավորության: 

 

Հիշեք, որ նպատակն է զարգացնել հաղորդակցությունը, այլ ոչ թե շեղել այն ուղերձից, որը դուք փորձում եք փոխանցել: