Ucom-ի ֆիքսված ցանցը հասանելի է Եղվարդ քաղաքում. դիտեք ABNews.am կայքում
Ակբա բանկը ներկայացրել է Հայաստանում առաջին «խոսող» քարտերը. դիտեք ABNews.am կայքում
Տեխնոհսկաները կորցնում են դիրքերը. ինչ է կատարվում տեխնոլոգիական աշխարհում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան է կազմել Հայաստանի պետական պարտքը 2024-ի վերջի դրությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ փոփոխություններ են գրանցվել Հայաստանի բջջային կապի շուկայում 2024-ի IV եռամսյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանի 2024 թվականի բյուջեի փաստացի եկամուտները կազմել են 116 մլրդ 715 մլն դրամ
Xiaomi-ի եռամսյակային զուտ շահույթը ռեկորդային եկամտի վրա աճել է 90%-ով
Ինչպես կազդեն արտաքին ռիսկերը Հայաստանի գնաճի վրա 2025-ին. ԿԲ-ն երկու տարբերակ է դիտարկում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի փետրվարին 12-ամսյա գնաճը կազմել է 2․5%. Կենտրոնական բանկ
Կենտրոնական բանկը վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը թողել է անփոփոխ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես օգտվել շրջանառության հարկի աջակցության ծրագրից. ՊԵԿ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Փետրվարին Միացյալ Նահանգներում մանրածախ վաճառքն աճել է 0.2% -ով
2024թ. ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը ԵԱՏՄ երկրների հետ ավելացել է 2,5 անգամ. էկոնոմիկայի նախարար
Ինչպիսին է Երևանի բյուջետային եկամուտների կատարողականը 2025-ի սկզբին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀԷՑ-ը իրականացնում է բաշխիչ ցանցի վերակառուցման և վերազինման աշխատանքներ․ դիտեք ABNews.am կայքում
2025 թվականին մայրաքաղաքում շուրջ 400 թեքահարթակ կկառուցվի
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես լինել այն աշխատողը, ում բոլորը հարգում են ու հաշվի են առնում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
BMW-ի զուտ շահույթը 2024-ին նվազել է գրեթե 37%-ով

Ինչ անել, որպեսզի ձեր հաճախորդները սիրահարվեն ձեր բրենդին

Հնս 2, 2024 19:00
133

Հաճախորների սերը բիզնես հաջողության գրավականն է։ Այն կարող է մեծացնել վաճառքները, բարձրացնել հաճախորդների հավատարմությունը և տարածել դրական կարծիքներ։ Ահա մի քանի խորհուրդ, թե ինչպես կարելի է հասնել այդ նպատակին և դարձնել ձեր բրենդը սիրելի հաճախորդների համար։

  1. Ստեղծեք ուժեղ բրենդային պատկեր

Հստակ և ուժեղ բրենդային պատկեր ստեղծելը կարևոր է հաճախորդների ուշադրությունը գրավելու և նրանց մոտ վստահություն առաջացնելու համար։ Զարգացրեք բրենդի լոգո, գույներ, սլոգան և այլ վիզուալ տարրեր, որոնք կհիշվեն և կբնութագրեն ձեր բրենդը։ Հաստատեք համապարփակ և նույնականացված բրենդային ուղերձ, որը կհամապատասխանեցնի ձեր նպատակային խմբին։

  1. Տրամադրեք գերազանց հաճախորդների սպասարկում

Հաճախորդների փորձառությունը մեծապես կախված է սպասարկման որակից։ Ապահովեք, որ ձեր թիմը բարեհամբույր և պրոֆեսիոնալ է, պատրաստ է արագ արձագանքելու հաճախորդների հարցերին և խնդիրներին։ Գերազանց սպասարկումը կօգնի ձեր բրենդին առանձնանալ մրցակիցներից և բարելավել հաճախորդների բավարարվածությունը։

  1. Անհատականացրեք ձեր մոտեցումը

Հաճախորդները սիրում են զգալ, որ նրանք կարևոր են ձեր բիզնեսի համար։ Անհատականացրեք ձեր մոտեցումը՝ հաշվի առնելով նրանց նախասիրությունները և կարիքները։ Օգտագործեք հաճախորդների տվյալները անհատականացված առաջարկներ և հաղորդագրություններ ուղարկելու համար։ Սա կօգնի ստեղծել անձնական կապ հաճախորդների հետ և նրանց մոտ բրենդի հանդեպ սիրահարվածություն առաջացնել։

  1. Ստեղծեք հետաքրքիր և արժեքավոր բովանդակություն

Հետաքրքիր և արժեքավոր բովանդակությունը կարող է մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը և բրենդի հանդեպ հետաքրքրությունը։ Ստեղծեք բլոգներ, տեսանյութեր, ինֆոգրաֆիկներ և այլ բովանդակություն, որը կհետաքրքրի ձեր նպատակային խմբին։ Բովանդակության միջոցով ձեր բրենդը կարող է դառնալ գիտելիքի և տեղեկատվության աղբյուր հաճախորդների համար։

  1. Եղեք ակտիվ սոցիալական մեդիայում

Սոցիալական մեդիան հիանալի հարթակ է ձեր բրենդը ներկայացնելու և հաճախորդների հետ կապ հաստատելու համար։ Եղեք ակտիվ սոցիալական մեդիայում, հրապարակեք հետաքրքիր բովանդակություն և պատասխանեք հաճախորդների հարցերին և մեկնաբանություններին։ Սա կօգնի ստեղծել համայնք ձեր բրենդի շուրջ և մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը։

  1. Ստեղծեք արժեքավոր և յուրահատուկ ապրանքներ և ծառայություններ

Հաճախորդները սիրահարվում են բրենդներին, որոնք առաջարկում են արժեքավոր և յուրահատուկ ապրանքներ և ծառայություններ։ Ապահովեք, որ ձեր ապրանքները և ծառայությունները որակյալ են և առանձնանում են մրցակիցներից։ Հաճախորդներին առաջարկեք ավելացված արժեք, որը կբարելավի նրանց փորձառությունը և կբարձրացնի բրենդի հանդեպ սիրահարվածությունը։

  1. Խրախուսեք հաճախորդների հետ կապի պահպանումը

Հաճախորդների հետ երկարատև կապը կարևոր է բրենդի հանդեպ հավատարմությունը բարձրացնելու համար։ Ստեղծեք հաճախորդների հավատարմության ծրագրեր, առաջարկեք հատուկ զեղչեր և պարգևատրումներ։ Հետևեք հաճախորդների հետ կապի պահպանումը և նրանց հետ հարաբերությունները զարգացրեք՝ մշտապես պահելով նրանց հետաքրքրությունը ձեր բրենդի նկատմամբ։

  1. Պատասխանեք հաճախորդների արձագանքներին և առաջարկություններին

Հաճախորդների կարծիքները կարևոր են ձեր բիզնեսի զարգացման համար։ Լսեք նրանց արձագանքները և առաջարկությունները և օգտագործեք դրանք ձեր բրենդը բարելավելու համար։ Սա կօգնի ստեղծել վստահություն և հավատարմություն հաճախորդների մոտ, ինչպես նաև ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց կարծիքները։

 

Այս խորհուրդները կօգնեն ձեր բրենդին դառնալ սիրելի հաճախորդների համար և ապահովել ձեր բիզնեսի հաջողությունը։ Օգտագործեք այս մեթոդները և ստեղծեք ուժեղ և վստահելի բրենդ, որը կհիշվի և կսիրի ձեր հաճախորդների կողմից։