Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայում սոցցանցի ավելի քան 27.000 հաշիվ է արգելափակվել
Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում առաջիկա օրերին սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Վատիկանում Կարդինալների կոնկլավը ընտրեց Հռոմի նոր պապին՝ կարդինալ Ռոբերտ Ֆրենսիս Պրևոյին ԱՄՆ-ից
Հայաստանում ապրում է Հայրենական մեծ պատերազմի մասնակից շուրջ 30 վետերան
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0․4%-ով
Պետական բյուջեից տարածքների վարձակալության համար հատկացվող միջոցները կրճատվել են շուրջ 123 մլն դրամով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 36․3%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը նվազել է 2,6%-ով
2018-2024 թթ. պետությանն է վերադարձվել 536 մլն ԱՄՆ դոլարի գույք և դրամական միջոց. ՀՀ գլխավոր դատախազ
2025թ-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 66,2%-ով
Women In Business. Կոնվերս Բանկի նոր առաջարկը կանանց. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 18․5%-ով
2025-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պղնձի խտանյութի արտադրությունը նվազել է 23․7%-ով
Թրամփը մայիսի 8-ը ԱՄՆ-ում պաշտոնապես հռչակել է Հաղթանակի օր
Ինչպես կփոխհատուցվեն սոցիալական ծախսերը նոր կարգով. պարզաբանում է ՊԵԿ-ը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան այժմ պաշտոնապես ունի նոր կանցլեր. ով է նա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայորդի ճամբարը՝ Մի դրամի ուժի մայիս ամսվա շահառու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում սպառողական գների ինդեքսն աճել է 2.7%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Մարքեթինգային 5 պարզ քայլ, որոնք ձեր բիզնեսը կդարձնեն հաջողակ

Նյմ 27, 2024 15:39
51

Մարքեթինգը յուրաքանչյուր բիզնեսի հիմքն է: Այն օգնում է ձեզ ոչ միայն գրավել հաճախորդներին, այլև պահպանել նրանց՝ ստեղծելով վստահություն և ամուր կապ ձեր ապրանքանիշի հետ։

Ստորև կներկայացնենք 5 պարզ և կիրառելի քայլ, որոնք կօգնեն ձեր բիզնեսին հասնել նոր հաջողությունների:

1. Հասկացեք ձեր թիրախային լսարանը

Ամենաառաջին և ամենակարևոր քայլը՝ իմանալ, թե ով է ձեր թիրախային հաճախորդը։

  • Հստակեցրեք՝ ինչ խնդիրներ են նրանք ցանկանում լուծել։
  • Պարզեք՝ ինչ արժեք է ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը տալիս նրանց։
  • Օգտագործեք հարցումներ, սոցիալական մեդիայի հետադարձ կապ կամ վերլուծական գործիքներ՝ նրանց կարիքները հասկանալու համար։

Օրինակ: Եթե դուք վաճառում եք առողջ սնունդ, ձեր թիրախը կարող է լինել առողջ ապրելակերպով հետաքրքրված մարդիկ։

2. Արտահայտեք ձեր տարբերությունը

Մրցակցային շուկայում կարևոր է ցույց տալ, թե ինչու պետք է հաճախորդները ընտրեն հենց ձեր բիզնեսը։

  • Ստեղծեք յուրահատուկ արժեքի առաջարկ (Unique Value Proposition, UVP)։
  • Առանձնացրեք ձեր ապրանքների կամ ծառայությունների առավելությունները։
    Օրինակ: «Մեր օրգանական հյութերը պատրաստված են տեղական ֆերմաների թարմ մրգերից»։

3. Օգտագործեք թվային մարքեթինգի հզորությունը

Ժամանակակից աշխարհում թվային ներկայությունը պարտադիր է։

  • Ստեղծեք պրոֆեսիոնալ կայք կամ վայրէջքային էջ (landing page), որտեղ հաճախորդները կարող են ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն։
  • Գովազդեք սոցիալական մեդիայի հարթակներում, օրինակ՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։
  • Օգտագործեք SEO տեխնիկաներ, որպեսզի ձեր կայքը հայտնվի որոնման արդյունքների վերին հորիզոնականներում։

Տեխնիկա: Հետևեք «Google Ads»-ի կամ «Facebook Ads»-ի արշավների արդյունավետությանը՝ դրանք առավելագույնս օպտիմալացնելու համար։

4. Կենտրոնացեք հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների վրա

Հաճախորդների հետ ամուր հարաբերություններ կառուցելը երկարաժամկետ հաջողության գրավականն է։

  • Միշտ լսեք ձեր հաճախորդների կարծիքները։
  • Առաջարկեք հատուկ զեղչեր կամ բոնուսներ հավատարիմ հաճախորդների համար։
  • Հաճախորդների սպասարկման որակը դարձեք ձեր բիզնեսի կարևորագույն առավելություններից մեկը։

Օրինակ: «Մենք շնորհակալություն ենք հայտնում մեր բոլոր հաճախորդներին և ձեզ համար հատուկ 10% զեղչ ենք առաջարկում հաջորդ գնումների ժամանակ»։

5. Չափեք արդյունքները և շարունակեք զարգանալ

Մարքեթինգային քայլերը արդյունավետ են միայն այն դեպքում, երբ դուք գնահատում եք դրանց արդյունքները։

  • Օգտագործեք վերլուծական գործիքներ՝ հասկանալու համար, թե որ քայլերն են աշխատում։
  • Հետևեք ձեր վաճառքների, կայքի այցելությունների, սոցիալական մեդիայի ներգրավվածության ցուցանիշներին։
  • Կատարեք փոփոխություններ՝ հիմնվելով վերլուծության արդյունքների վրա։

Օգտագործեք: «Google Analytics», «HubSpot» կամ «Zoho CRM» գործիքները՝ արդյունավետություն չափելու համար։

***

Մարքեթինգը շարունակական գործընթաց է։ Ձեր բիզնեսը հաջողակ դարձնելու համար անհրաժեշտ է փորձել նոր մեթոդներ, լսել ձեր հաճախորդներին և անընդհատ զարգացնել ձեր մոտեցումները։ Պարզ քայլերով դուք կարող եք հասնել մեծ արդյունքների։

Սկսեք այսօր՝ ներդնելով այս քայլերը ձեր բիզնեսում, և տեսեք, թե ինչպես է հաջողությունը ձեր կողմը գալիս։