Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Մարքեթինգային 5 պարզ քայլ, որոնք ձեր բիզնեսը կդարձնեն հաջողակ

Նյմ 27, 2024 15:39
59

Մարքեթինգը յուրաքանչյուր բիզնեսի հիմքն է: Այն օգնում է ձեզ ոչ միայն գրավել հաճախորդներին, այլև պահպանել նրանց՝ ստեղծելով վստահություն և ամուր կապ ձեր ապրանքանիշի հետ։

Ստորև կներկայացնենք 5 պարզ և կիրառելի քայլ, որոնք կօգնեն ձեր բիզնեսին հասնել նոր հաջողությունների:

1. Հասկացեք ձեր թիրախային լսարանը

Ամենաառաջին և ամենակարևոր քայլը՝ իմանալ, թե ով է ձեր թիրախային հաճախորդը։

  • Հստակեցրեք՝ ինչ խնդիրներ են նրանք ցանկանում լուծել։
  • Պարզեք՝ ինչ արժեք է ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը տալիս նրանց։
  • Օգտագործեք հարցումներ, սոցիալական մեդիայի հետադարձ կապ կամ վերլուծական գործիքներ՝ նրանց կարիքները հասկանալու համար։

Օրինակ: Եթե դուք վաճառում եք առողջ սնունդ, ձեր թիրախը կարող է լինել առողջ ապրելակերպով հետաքրքրված մարդիկ։

2. Արտահայտեք ձեր տարբերությունը

Մրցակցային շուկայում կարևոր է ցույց տալ, թե ինչու պետք է հաճախորդները ընտրեն հենց ձեր բիզնեսը։

  • Ստեղծեք յուրահատուկ արժեքի առաջարկ (Unique Value Proposition, UVP)։
  • Առանձնացրեք ձեր ապրանքների կամ ծառայությունների առավելությունները։
    Օրինակ: «Մեր օրգանական հյութերը պատրաստված են տեղական ֆերմաների թարմ մրգերից»։

3. Օգտագործեք թվային մարքեթինգի հզորությունը

Ժամանակակից աշխարհում թվային ներկայությունը պարտադիր է։

  • Ստեղծեք պրոֆեսիոնալ կայք կամ վայրէջքային էջ (landing page), որտեղ հաճախորդները կարող են ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն։
  • Գովազդեք սոցիալական մեդիայի հարթակներում, օրինակ՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։
  • Օգտագործեք SEO տեխնիկաներ, որպեսզի ձեր կայքը հայտնվի որոնման արդյունքների վերին հորիզոնականներում։

Տեխնիկա: Հետևեք «Google Ads»-ի կամ «Facebook Ads»-ի արշավների արդյունավետությանը՝ դրանք առավելագույնս օպտիմալացնելու համար։

4. Կենտրոնացեք հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների վրա

Հաճախորդների հետ ամուր հարաբերություններ կառուցելը երկարաժամկետ հաջողության գրավականն է։

  • Միշտ լսեք ձեր հաճախորդների կարծիքները։
  • Առաջարկեք հատուկ զեղչեր կամ բոնուսներ հավատարիմ հաճախորդների համար։
  • Հաճախորդների սպասարկման որակը դարձեք ձեր բիզնեսի կարևորագույն առավելություններից մեկը։

Օրինակ: «Մենք շնորհակալություն ենք հայտնում մեր բոլոր հաճախորդներին և ձեզ համար հատուկ 10% զեղչ ենք առաջարկում հաջորդ գնումների ժամանակ»։

5. Չափեք արդյունքները և շարունակեք զարգանալ

Մարքեթինգային քայլերը արդյունավետ են միայն այն դեպքում, երբ դուք գնահատում եք դրանց արդյունքները։

  • Օգտագործեք վերլուծական գործիքներ՝ հասկանալու համար, թե որ քայլերն են աշխատում։
  • Հետևեք ձեր վաճառքների, կայքի այցելությունների, սոցիալական մեդիայի ներգրավվածության ցուցանիշներին։
  • Կատարեք փոփոխություններ՝ հիմնվելով վերլուծության արդյունքների վրա։

Օգտագործեք: «Google Analytics», «HubSpot» կամ «Zoho CRM» գործիքները՝ արդյունավետություն չափելու համար։

***

Մարքեթինգը շարունակական գործընթաց է։ Ձեր բիզնեսը հաջողակ դարձնելու համար անհրաժեշտ է փորձել նոր մեթոդներ, լսել ձեր հաճախորդներին և անընդհատ զարգացնել ձեր մոտեցումները։ Պարզ քայլերով դուք կարող եք հասնել մեծ արդյունքների։

Սկսեք այսօր՝ ներդնելով այս քայլերը ձեր բիզնեսում, և տեսեք, թե ինչպես է հաջողությունը ձեր կողմը գալիս։