Արդյոք հայաստանյան բիզնես մոդելները հետևում են իրական պահանջարկին, թե՝ սոցցանցային իլյուզիային. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանը միանում է «Երկրի ժամ» համաշխարհային բնապահպանական շարժմանը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
IDBank-ի նոր մասնաճյուղը Արտաշատ քաղաքում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Ռուսաստանի Կենտրոնական բանկը երրորդ անգամ անընդմեջ հիմնական տոկոսադրույքը պահպանել է 21% մակարդակում
2025 թ. փետրվարին 36 հարկ վճարողի մոտ արձանագրվել է «Անկանխիկ գործառնությունների մասին» ՀՀ օրենքի պահանջների խախտում. ՊԵԿ
Ինչպես մոտենալ բիզնեսի էթիկային, երբ գլոբալ կոնսենսուսը խզվում է. մանրամասները՝ ABNews..am կայքում
Գերմանիան 13 տարի անց Սիրիայում դեսպանություն է բացել
Անգլիայի բանկը հիմնական տոկոսադրույքը պահպանել է 4.5% մակարդակում
Xiaomi-ն գրանցել է ռեկորդային տարեկան եկամուտ՝ 50 միլիարդ դոլար
Zeekr-ը նվազեցրել է իր զուտ վնասը և ավելացրել եկամուտը 39%-ով
Շվեդիայի կենտրոնական բանկը հիմնական տոկոսադրույքը պահել է 2.25% մակարդակում
Telegram-ի օգտատերերի թիվը գերազանցել է 1 միլիարդը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի աշխատավարձերի կառուցվածքը 2024-ին. ովքեր են ստանում ավելի բարձր եկամուտ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ucom-ի ֆիքսված ցանցը հասանելի է Եղվարդ քաղաքում. դիտեք ABNews.am կայքում
Ակբա բանկը ներկայացրել է Հայաստանում առաջին «խոսող» քարտերը. դիտեք ABNews.am կայքում
Տեխնոհսկաները կորցնում են դիրքերը. ինչ է կատարվում տեխնոլոգիական աշխարհում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան է կազմել Հայաստանի պետական պարտքը 2024-ի վերջի դրությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ փոփոխություններ են գրանցվել Հայաստանի բջջային կապի շուկայում 2024-ի IV եռամսյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանի 2024 թվականի բյուջեի փաստացի եկամուտները կազմել են 116 մլրդ 715 մլն դրամ
Xiaomi-ի եռամսյակային զուտ շահույթը ռեկորդային եկամտի վրա աճել է 90%-ով

10 օգտակար խորհուրդ, որոնք կօգնեն մենեջերներին արդյունավետ կառավարել իրենց ժամանակը և թիմը

Մյս 25, 2024 12:00
134

Մենեջերները միշտ կանգնած են բազմաթիվ առաջադրանքների և խնդիրների առջև, և հաճախ նրանք պետք է գտնեն արագ և արդյունավետ լուծումներ: Ահա 10 լայվհաք, որոնք կօգնեն մենեջերներին ավելի լավ կառավարել իրենց ժամանակը և թիմը:

  1. Օգտագործեք «Pomodoro» տեխնիկան

«Pomodoro» տեխնիկան օգնում է կուտակել կենտրոնացված ժամանակի կարճ շրջաններ՝ 25 րոպե կենտրոնացված աշխատանք, 5 րոպե ընդմիջում: Այս մեթոդը թույլ է տալիս խուսափել հոգնածությունից և ավելացնում է արտադրողականությունը:

  1. Դիտարկեք «Inbox Zero» մոտեցումը

Մանրամասների մեջ մի մտեք՝ թողնելով ձեր էլ. փոստի արկղը «դատարկ»: Օգտագործեք ֆիլտրեր և պիտակներ՝ կարևոր նամակները առանձնացնելու համար, իսկ մնացածը ուղղեք հատուկ թղթապանակներ կամ ջնջեք:

  1. Օգտագործեք պլանավորման ծրագրեր

Օգտագործեք ծրագրեր, ինչպիսիք են Trello, Asana կամ Monday.com, որպեսզի հետևեք ձեր և ձեր թիմի առաջադրանքներին: Սրանք կօգնեն պահել բոլոր առաջադրանքները մեկ տեղում և կտրամադրեն տեսողական պատկերացումներ:

  1. Կատարեք «Time Blocking»

Օրացույցում հատկացրեք որոշակի ժամեր կոնկրետ առաջադրանքների համար: Օրինակ, ամեն օր 9:00-11:00-ն էլ. փոստերին պատասխանելուն, 11:00-13:00-ն՝ նախագծերի մշակմանը և այլն:

  1. Ստեղծեք ստանդարտացված գործընթացներ

Փորձեք ստանդարտացնել որոշ գործընթացներ, որոնք հաճախ կրկնվում են: Օրինակ, հաճախակի հանդիպումների համար ստանդարտ օրակարգ կազմեք և հետևեք նրան ամեն հանդիպման ժամանակ:

  1. Օգտագործեք «Pareto Principle» (80/20 Կանոն)

Հասկացեք, որ ձեր աշխատանքի 20%-ը կարող է ապահովել արդյունքների 80%-ը: Փորձեք կենտրոնանալ այն առաջադրանքների վրա, որոնք ունեն մեծ ազդեցություն, և նվազեցնել ժամանակի ծախսը պակաս կարևոր գործերի վրա:

  1. Դելեգացեք ավելի հաճախ

Չափազանց կարևոր է հասկանալ, որ ամեն բան չեք կարող անել ինքներդ: Որոշ առաջադրանքներ կարելի է դելեգացնել թիմի անդամներին, ինչը թույլ կտա ավելի կենտրոնանալ կարևոր գործերի վրա:

  1. Կատարեք առավոտյան ամենակարևոր առաջադրանքները

Ամենօրյա առաջադրանքները սկսեք ամենակարևորներից: Այս մեթոդը թույլ է տալիս շուտ հաղթահարել մեծ խնդիրները և անցնել պակաս կարևոր գործերին ավելի հանգիստ:

  1. Օգտագործեք «Two-Minute Rule»

Եթե առաջադրանքը կարող եք ավարտել երկու րոպեում կամ պակաս, կատարեք այն անմիջապես: Այս մեթոդը թույլ է տալիս ազատվել մանր գործերից և կենտրոնանալ ավելի մեծ խնդիրների վրա:

  1. Հետևեք ձեր առաջընթացին

Կազմեք հաշվետվություններ ձեր կատարած առաջադրանքների և ծրագրերի վերաբերյալ: Դա կօգնի հասկանալ, թե որտեղ եք առաջադիմում, և որտեղ կա անհրաժեշտություն բարելավումների:

Այս լայվհաքերը կօգնեն մենեջերներին ավելի արդյունավետ կառավարել իրենց ժամանակը և թիմը, մեծացնել արտադրողականությունը և բարելավել աշխատանքի որակը: Փորձեք կիրառել այս մեթոդները ձեր աշխատանքում և վայելեք ավելի արդյունավետ և կազմակերպված աշխատանքային օրերը: