«Կողք կողքի»․ մեկնարկեց IDBank-ի՝ արցախցիներին ուղղված նոր ծրագիրը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխարհահռչակ Shell-ը Հայաստանում նոր հասցե ունի՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանի հարևանությամբ. դիտեք ABNews.am կայքում
5 հստակ խորհուրդ և զգուշացում ֆինասների նախարարից հայ բիզնեսմեններին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մայիսին Հայաստան է այցելել 181,436 զբոսաշրջիկ
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tabadul. Ներդրումային հնարավորություններ, որոնք հասանելի են միայն Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ

Բոլոր բիզնես ռազմավարությունները կարելի է բաժանել 4 խմբի

Մյս 24, 2024 16:37
80

Բիզնես ռազմավարությունները օգնում են ծրագրել, պլանավորել, անգամ՝ երազել, սակայն նրանց առկայությունը չի ենթարդում այդ ցանկությունների պարտադիր իրականացում: Ինչպես նշում է հայտնի ռազմավարական մասնագետ Գարի Համելը՝ «ռազմավարական արդյունաբերության փոքրիկ գաղտնիքը այն է, որ այն չունի ռազմավարության ստեղծման տեսություն»։

Այս բացը լրացնելու համար ներկայացվում է ռազմավարությունների հնարավոր տեսակավորումը՝ հիմնված գործնական ռազմավարության և մասնագիտական գրականության խորքային վերլուծության վրա: Ըստ էության, բոլոր ռազմավարությունները կարելի է խմբավորել չորս խմբերի մեջ՝ սկսած պարզագույնից մինչև առավել ստեղծագործական:

1.Ձեր ոլորտում հաջողված ռազմավարությունների ադապտացիաներ

-Shein. այս չինական ընկերությունը առավելագույնս զարգացրել է արագ նորաձևության կոնցեպտը՝ ամեն օր ներկայացնելով 1,000 նոր ապրանքներ, մինչդեռ ավանդական արագ նորաձևության ընկերությունները՝ ինչպես Zara-ն և H&M-ը, շաբաթական ներկայացնում են մոտ 500 նոր ապրանք: Shein-ի ապրանքներն ավելի էժան են և վաճառվում են միայն առցանց՝ օգտագործելով արհեստական բանականություն թրենդերի հայտնաբերման և արտադրության օպտիմալացման համար:

-Rocket Internet. գերմանական այս ընկերությունը կրկնօրինակում է հաջողված առցանց մանրածախ վաճառողներին և շուկաները՝ ներկայումս գործարկելով ավելի քան 100 ընկերություն տարբեր տարածաշրջաններում: Նրանցից մեկն է Jumia-ն, որը գործում է 11 աֆրիկյան երկրներում՝ ադապտացնելով Amazon-ի ռազմավարությունը՝ համապատասխանաբար Աֆրիկայի շուկայի:

2.Ռազմավարությունների ներմուծումը այլ ոլորտներից

-Best Buy. 2012-ին գլխավոր տնօրեն Հյուբերտ Ջոլիի գլխավորությամբ Best Buy-ն հաղթահարեց «showrooming» էֆեկտը՝ ներմուծելով «խանութ-խանութում» մոդելը, որտեղ բրենդները կարող էին ստեղծել իրենց խանութները Best Buy-ի խանութների ներսում:

-Hilti. Շուկայում կոմոդիզացման խնդիրների պատճառով Hilti-ն ներմուծեց վարձակալման մոդել՝ հաճախորդներին առաջարկելով գործիքներ ըստ բաժանորդագրության՝ այդ կերպ նվազեցնելով մեծ ներդրումները և առաջարկելով նոր գործիքներ:

3.Բազմաթիվ տարբեր ոլորտներից ռազմավարությունների համադրումը

-Spotify. այս երաժշտական հոսքային ծառայությունը ներառում է սոցիալական ցանցերի տարրեր, ինչպիսիք են՝ օգտատերերի կապը, երգացանկերի փոխանակումը և այլ օգտատերերի երաժշտության դիտումը, որը ստեղծում է համայնքի զգացում:

-Huffington Post. համադրելով ավանդական լրագրությունն ու բլոգինգը՝ Huffington Post-ը առաջարկում է ընթացիկ նորություններ և ինտերակտիվ հարթակ, որտեղ ստեղծագործ միտքերը քննարկում են տարբեր թեմաներ՝ պահելով պրոֆեսիոնալ լրագրության ստանդարտները:

4.Ռազմավարություններ, որոնք ստեղծված են սկզբունքներից

-SpaceX. Իլոն Մասքը օգտագործել է «առաջին սկզբունքների մտածողություն»՝ ստեղծելու մատչելի, վերօգտագործվող հրթիռներ՝ հիմնվելով նյութերի իրական արժեքի վրա:

-Airbnb: փոխելով ավանդական մտածելակերպը, որ կացությունը հավասար է հյուրանոցներին, Airbnb-ն ստեղծել է հարթակ, որը կապում է ճամփորդներին և տանտերերին՝ առաջարկելով ավելի իսկական և հաճախ ավելի էժան տարբերակ:

***

Այս խմբերի պահանջները տարբեր են: Հաճախորդում և համադրման ռազմավարությունները պահանջում են մի քանի ոլորտներում ծանոթություն, իսկ նոր ռազմավարությունների ստեղծումը պահանջում է խորքային անդրադարձ ձեր ունեցածի վրա։

Harvard Business Review