Հայաստանի ֆուտբոլի հավաքականը 4։1 հաշվով հաղթեց Լատվիայի հավաքականին
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Ֆրանսիայի նորանշանակ վարչապետին
Սեպտեմբերի 7-ը Մաքուր օդի միջազգային օրն է
Հայաստան եկող զբոսաշրջիկների թիվը շարունակում է նվազել
Աշխարհի ամենաթանկ կովն աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 4 մլն դոլարով
Վրաստանում ձերբակալել են խարդախների, որոնք մոտ 3,1 մլն եվրոյի վնաս են պատճառել օտարերկրացիների
Վարչապետը շնորհավորական ուղերձ է հղել Բրազիլիայի նախագահին
Հայաստանը մասնակցում է «Riga Food 2024»-ին ցուցահանդեսին
Հայաստան է ժամանելու Լյուքսեմբուրգի փոխվարչապետ, ԱԳ և արտաքին առևտրի նախարար Քսավյե Բետելը
Դատարանը Նյու Յորքում երկրորդ անգամ հետաձգել է Թրամփի դեմ մեղադրանքի կայացումը
Երևանի ավագանու նիստում կքննարկվի ավագանու 3 անդամի լիազորությունների դադարեցման հարցը
Կենտրոնական բանկը շրջանառության մեջ է դնում նոր արծաթե հուշադրամ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ալավերդիում կայացել է Սանահինի կամրջի բացման արարողությունը
Սեպտեմբերի 7-ից 25-ը՝ ժամը 23:00-ից 08:00-ն փուլ առ փուլ փակ է լինելու Շերամի փողոցը
Ալբերտ Ազարյանի տարելիցին բացվել է նրա բրոնզաձույլ արձանը
Զինա Չալիկյանը նշանակվել է Ազգային ժողովի նախագահի օգնական
Կրիպտոմիլիոնատերերի թիվն աճել է 95%-ով մեկ տարվա ընթացքում
Ցեղասպանագետների միջազգային ընկերակցությունը Արցախի դեմ Ադրբեջանի գործողությունները որակել է «ցեղասպանական»
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի ռեկտոր է ընտրվել Արմեն Գրիգորյանը
Եվրահանձնաժողովի փոխնախագահը կայցելի Երևան՝ մասնակցելու ԵՄ–ի հետ վիզաների ազատականացման երկխոսությանը

Բոլոր բիզնես ռազմավարությունները կարելի է բաժանել 4 խմբի

Մյս 24, 2024 16:37
53
ADS

Բիզնես ռազմավարությունները օգնում են ծրագրել, պլանավորել, անգամ՝ երազել, սակայն նրանց առկայությունը չի ենթարդում այդ ցանկությունների պարտադիր իրականացում: Ինչպես նշում է հայտնի ռազմավարական մասնագետ Գարի Համելը՝ «ռազմավարական արդյունաբերության փոքրիկ գաղտնիքը այն է, որ այն չունի ռազմավարության ստեղծման տեսություն»։

Այս բացը լրացնելու համար ներկայացվում է ռազմավարությունների հնարավոր տեսակավորումը՝ հիմնված գործնական ռազմավարության և մասնագիտական գրականության խորքային վերլուծության վրա: Ըստ էության, բոլոր ռազմավարությունները կարելի է խմբավորել չորս խմբերի մեջ՝ սկսած պարզագույնից մինչև առավել ստեղծագործական:

1.Ձեր ոլորտում հաջողված ռազմավարությունների ադապտացիաներ

-Shein. այս չինական ընկերությունը առավելագույնս զարգացրել է արագ նորաձևության կոնցեպտը՝ ամեն օր ներկայացնելով 1,000 նոր ապրանքներ, մինչդեռ ավանդական արագ նորաձևության ընկերությունները՝ ինչպես Zara-ն և H&M-ը, շաբաթական ներկայացնում են մոտ 500 նոր ապրանք: Shein-ի ապրանքներն ավելի էժան են և վաճառվում են միայն առցանց՝ օգտագործելով արհեստական բանականություն թրենդերի հայտնաբերման և արտադրության օպտիմալացման համար:

-Rocket Internet. գերմանական այս ընկերությունը կրկնօրինակում է հաջողված առցանց մանրածախ վաճառողներին և շուկաները՝ ներկայումս գործարկելով ավելի քան 100 ընկերություն տարբեր տարածաշրջաններում: Նրանցից մեկն է Jumia-ն, որը գործում է 11 աֆրիկյան երկրներում՝ ադապտացնելով Amazon-ի ռազմավարությունը՝ համապատասխանաբար Աֆրիկայի շուկայի:

2.Ռազմավարությունների ներմուծումը այլ ոլորտներից

-Best Buy. 2012-ին գլխավոր տնօրեն Հյուբերտ Ջոլիի գլխավորությամբ Best Buy-ն հաղթահարեց «showrooming» էֆեկտը՝ ներմուծելով «խանութ-խանութում» մոդելը, որտեղ բրենդները կարող էին ստեղծել իրենց խանութները Best Buy-ի խանութների ներսում:

-Hilti. Շուկայում կոմոդիզացման խնդիրների պատճառով Hilti-ն ներմուծեց վարձակալման մոդել՝ հաճախորդներին առաջարկելով գործիքներ ըստ բաժանորդագրության՝ այդ կերպ նվազեցնելով մեծ ներդրումները և առաջարկելով նոր գործիքներ:

3.Բազմաթիվ տարբեր ոլորտներից ռազմավարությունների համադրումը

-Spotify. այս երաժշտական հոսքային ծառայությունը ներառում է սոցիալական ցանցերի տարրեր, ինչպիսիք են՝ օգտատերերի կապը, երգացանկերի փոխանակումը և այլ օգտատերերի երաժշտության դիտումը, որը ստեղծում է համայնքի զգացում:

-Huffington Post. համադրելով ավանդական լրագրությունն ու բլոգինգը՝ Huffington Post-ը առաջարկում է ընթացիկ նորություններ և ինտերակտիվ հարթակ, որտեղ ստեղծագործ միտքերը քննարկում են տարբեր թեմաներ՝ պահելով պրոֆեսիոնալ լրագրության ստանդարտները:

4.Ռազմավարություններ, որոնք ստեղծված են սկզբունքներից

-SpaceX. Իլոն Մասքը օգտագործել է «առաջին սկզբունքների մտածողություն»՝ ստեղծելու մատչելի, վերօգտագործվող հրթիռներ՝ հիմնվելով նյութերի իրական արժեքի վրա:

-Airbnb: փոխելով ավանդական մտածելակերպը, որ կացությունը հավասար է հյուրանոցներին, Airbnb-ն ստեղծել է հարթակ, որը կապում է ճամփորդներին և տանտերերին՝ առաջարկելով ավելի իսկական և հաճախ ավելի էժան տարբերակ:

***

Այս խմբերի պահանջները տարբեր են: Հաճախորդում և համադրման ռազմավարությունները պահանջում են մի քանի ոլորտներում ծանոթություն, իսկ նոր ռազմավարությունների ստեղծումը պահանջում է խորքային անդրադարձ ձեր ունեցածի վրա։

Harvard Business Review

Մեկնաբանություն