Ճապոնիայում ապրիլյան գնաճը պահպանվել է 3,6%-ի մակարդակում
9,451 տեղահանված անձ դիմել է Հայաստանի քաղաքացիություն ստանալու համար
Աբրահամ Լինքոլնի արյունոտ ձեռնոցները վաճառվել են 1,5 միլիոն դոլարով
Հայաստանում կսկսվի մթնոլորտային օդի որակի վերահսկման նոր փուլ․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում ստվերային շրջանառությունն աճել է 146%-ով․ ՊԵԿ
2025 թ-ի ապրիլին Հայաստան է այցելել 123,705 զբոսաշրջիկ
Սաուդյան Արաբիան մարտին նավթի արտահանումը կրճատել է 12,1%-ով
Հայ կոնյակագործները դժգոհ են. խոչընդոտներ հայկական կոնյակի տարանցման ճանապարհին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ապրիլին Մեծ Բրիտանիայում գնաճը հասել է 3.5%-ի
2024 թվականին համաշխարհային աշխատուժը կրճատվել է 4.15%-ով
Երևան-Բաթումի-Երևան միջազգային գնացքը կգործի հունիսի 14-ից
Հենրիխ Մխիթարյանը կարող է դառնալ միակ ֆուտբոլիստը՝ երեք ՈւԵՖԱ գավաթներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում բանջարեղենի գները աճել են 28%-ով
Սևանա լճի մակարդակը մեկ ամսվա ընթացքում բարձրացել է 21 սանտիմետրով
Ապահովագրական ընկերությունների ակտիվները 2025թ․-ի առաջին եռամսյակում կազմել են 100.9 մլրդ ՀՀ դրամ
IDBank-ը նոր մասնաճյուղ է բացել Կապանում. դիտեք ABNews.am կայքում
Որքան գումար է կուտակվել Հայաստանի կենսաթոշակային ֆոնդերում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես գտնել լավ վարձատրվող աշխատանք Հայաստանում՝ ըստ պաշտոնական թվերի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինդոնեզիայում ավտոմեքենաների վաճառքն ապրիլին աճել է 5%-ով
Փոխանցման 1% հատուկ սակագին՝ ԱրարատԲանկի հաճախորդների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բոլոր բիզնես ռազմավարությունները կարելի է բաժանել 4 խմբի

Մյս 24, 2024 16:37
80

Բիզնես ռազմավարությունները օգնում են ծրագրել, պլանավորել, անգամ՝ երազել, սակայն նրանց առկայությունը չի ենթարդում այդ ցանկությունների պարտադիր իրականացում: Ինչպես նշում է հայտնի ռազմավարական մասնագետ Գարի Համելը՝ «ռազմավարական արդյունաբերության փոքրիկ գաղտնիքը այն է, որ այն չունի ռազմավարության ստեղծման տեսություն»։

Այս բացը լրացնելու համար ներկայացվում է ռազմավարությունների հնարավոր տեսակավորումը՝ հիմնված գործնական ռազմավարության և մասնագիտական գրականության խորքային վերլուծության վրա: Ըստ էության, բոլոր ռազմավարությունները կարելի է խմբավորել չորս խմբերի մեջ՝ սկսած պարզագույնից մինչև առավել ստեղծագործական:

1.Ձեր ոլորտում հաջողված ռազմավարությունների ադապտացիաներ

-Shein. այս չինական ընկերությունը առավելագույնս զարգացրել է արագ նորաձևության կոնցեպտը՝ ամեն օր ներկայացնելով 1,000 նոր ապրանքներ, մինչդեռ ավանդական արագ նորաձևության ընկերությունները՝ ինչպես Zara-ն և H&M-ը, շաբաթական ներկայացնում են մոտ 500 նոր ապրանք: Shein-ի ապրանքներն ավելի էժան են և վաճառվում են միայն առցանց՝ օգտագործելով արհեստական բանականություն թրենդերի հայտնաբերման և արտադրության օպտիմալացման համար:

-Rocket Internet. գերմանական այս ընկերությունը կրկնօրինակում է հաջողված առցանց մանրածախ վաճառողներին և շուկաները՝ ներկայումս գործարկելով ավելի քան 100 ընկերություն տարբեր տարածաշրջաններում: Նրանցից մեկն է Jumia-ն, որը գործում է 11 աֆրիկյան երկրներում՝ ադապտացնելով Amazon-ի ռազմավարությունը՝ համապատասխանաբար Աֆրիկայի շուկայի:

2.Ռազմավարությունների ներմուծումը այլ ոլորտներից

-Best Buy. 2012-ին գլխավոր տնօրեն Հյուբերտ Ջոլիի գլխավորությամբ Best Buy-ն հաղթահարեց «showrooming» էֆեկտը՝ ներմուծելով «խանութ-խանութում» մոդելը, որտեղ բրենդները կարող էին ստեղծել իրենց խանութները Best Buy-ի խանութների ներսում:

-Hilti. Շուկայում կոմոդիզացման խնդիրների պատճառով Hilti-ն ներմուծեց վարձակալման մոդել՝ հաճախորդներին առաջարկելով գործիքներ ըստ բաժանորդագրության՝ այդ կերպ նվազեցնելով մեծ ներդրումները և առաջարկելով նոր գործիքներ:

3.Բազմաթիվ տարբեր ոլորտներից ռազմավարությունների համադրումը

-Spotify. այս երաժշտական հոսքային ծառայությունը ներառում է սոցիալական ցանցերի տարրեր, ինչպիսիք են՝ օգտատերերի կապը, երգացանկերի փոխանակումը և այլ օգտատերերի երաժշտության դիտումը, որը ստեղծում է համայնքի զգացում:

-Huffington Post. համադրելով ավանդական լրագրությունն ու բլոգինգը՝ Huffington Post-ը առաջարկում է ընթացիկ նորություններ և ինտերակտիվ հարթակ, որտեղ ստեղծագործ միտքերը քննարկում են տարբեր թեմաներ՝ պահելով պրոֆեսիոնալ լրագրության ստանդարտները:

4.Ռազմավարություններ, որոնք ստեղծված են սկզբունքներից

-SpaceX. Իլոն Մասքը օգտագործել է «առաջին սկզբունքների մտածողություն»՝ ստեղծելու մատչելի, վերօգտագործվող հրթիռներ՝ հիմնվելով նյութերի իրական արժեքի վրա:

-Airbnb: փոխելով ավանդական մտածելակերպը, որ կացությունը հավասար է հյուրանոցներին, Airbnb-ն ստեղծել է հարթակ, որը կապում է ճամփորդներին և տանտերերին՝ առաջարկելով ավելի իսկական և հաճախ ավելի էժան տարբերակ:

***

Այս խմբերի պահանջները տարբեր են: Հաճախորդում և համադրման ռազմավարությունները պահանջում են մի քանի ոլորտներում ծանոթություն, իսկ նոր ռազմավարությունների ստեղծումը պահանջում է խորքային անդրադարձ ձեր ունեցածի վրա։

Harvard Business Review