Հարավային Աֆրիկայի տարածաշրջանը երաշտների պատճառով տարեկան բարձրանում է 6 մմ-ով
Այոոոո՜, Jennifer Lopez-ը գալիս է Հայաստան. մանրամասներին ծանոթացեք ABNews.am կայքում
Evocabank-ը Career City Fest 2K25-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թբիլիսիում անշարժ գույքի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 11.5%-ով
Համաշխարհային ռազմական ծախսերը 2024 թվականին աճել են ռեկորդային 9,4%-ով. SIPRI
Պետությունները սկսել են ավելի շատ ծախսել զենքի վրա, քան երբևէ. ի՞նչ է տեղի ունենում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կաթնամթերքի վաճառքը կկատարվի նոր կարգով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Nissan-ի ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքը մարտին նվազել է 3,4%-ով
«Տիտանիկ»-ից ողջ մնացածի նամակը վաճառվել է ռեկորդային 300,000 ֆունտ ստեռլինգով
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր աշխատատեղեր և կարիերայի աճի լայն հնարավորություններ Ակբա բանկում. դիտեք ABNews.am կայքում
VOYAH ապրանքանիշի նոր պրեմիում դասի շքեղ մոդելը պաշտոնապես Հայաստանում է. դիտեք ABNews.am կայքում
Նոր արշավ ECCO-ում՝ IDBank-ից և Իդրամից. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կոնվերս Բանկի դոլարային պարտատոմսերի տեղաբաշխումն ավարտվել է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանում սկսվում է մեծ ճանապարհաշինություն․ ինչ է փոխվելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ի՞նչն է խոչընդոտում Հայաստանի տնտեսությանը առաջ շարժվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանը քննարկում է որոշ ամերիկյան ապրանքների վրա 125% մաքսատուրքի չեղարկումը. Bloomberg
Ինչու է արժույթի տատանումը գլխացավանք դառնում բիզնեսի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Բոլոր բիզնես ռազմավարությունները կարելի է բաժանել 4 խմբի

Մյս 24, 2024 16:37
79

Բիզնես ռազմավարությունները օգնում են ծրագրել, պլանավորել, անգամ՝ երազել, սակայն նրանց առկայությունը չի ենթարդում այդ ցանկությունների պարտադիր իրականացում: Ինչպես նշում է հայտնի ռազմավարական մասնագետ Գարի Համելը՝ «ռազմավարական արդյունաբերության փոքրիկ գաղտնիքը այն է, որ այն չունի ռազմավարության ստեղծման տեսություն»։

Այս բացը լրացնելու համար ներկայացվում է ռազմավարությունների հնարավոր տեսակավորումը՝ հիմնված գործնական ռազմավարության և մասնագիտական գրականության խորքային վերլուծության վրա: Ըստ էության, բոլոր ռազմավարությունները կարելի է խմբավորել չորս խմբերի մեջ՝ սկսած պարզագույնից մինչև առավել ստեղծագործական:

1.Ձեր ոլորտում հաջողված ռազմավարությունների ադապտացիաներ

-Shein. այս չինական ընկերությունը առավելագույնս զարգացրել է արագ նորաձևության կոնցեպտը՝ ամեն օր ներկայացնելով 1,000 նոր ապրանքներ, մինչդեռ ավանդական արագ նորաձևության ընկերությունները՝ ինչպես Zara-ն և H&M-ը, շաբաթական ներկայացնում են մոտ 500 նոր ապրանք: Shein-ի ապրանքներն ավելի էժան են և վաճառվում են միայն առցանց՝ օգտագործելով արհեստական բանականություն թրենդերի հայտնաբերման և արտադրության օպտիմալացման համար:

-Rocket Internet. գերմանական այս ընկերությունը կրկնօրինակում է հաջողված առցանց մանրածախ վաճառողներին և շուկաները՝ ներկայումս գործարկելով ավելի քան 100 ընկերություն տարբեր տարածաշրջաններում: Նրանցից մեկն է Jumia-ն, որը գործում է 11 աֆրիկյան երկրներում՝ ադապտացնելով Amazon-ի ռազմավարությունը՝ համապատասխանաբար Աֆրիկայի շուկայի:

2.Ռազմավարությունների ներմուծումը այլ ոլորտներից

-Best Buy. 2012-ին գլխավոր տնօրեն Հյուբերտ Ջոլիի գլխավորությամբ Best Buy-ն հաղթահարեց «showrooming» էֆեկտը՝ ներմուծելով «խանութ-խանութում» մոդելը, որտեղ բրենդները կարող էին ստեղծել իրենց խանութները Best Buy-ի խանութների ներսում:

-Hilti. Շուկայում կոմոդիզացման խնդիրների պատճառով Hilti-ն ներմուծեց վարձակալման մոդել՝ հաճախորդներին առաջարկելով գործիքներ ըստ բաժանորդագրության՝ այդ կերպ նվազեցնելով մեծ ներդրումները և առաջարկելով նոր գործիքներ:

3.Բազմաթիվ տարբեր ոլորտներից ռազմավարությունների համադրումը

-Spotify. այս երաժշտական հոսքային ծառայությունը ներառում է սոցիալական ցանցերի տարրեր, ինչպիսիք են՝ օգտատերերի կապը, երգացանկերի փոխանակումը և այլ օգտատերերի երաժշտության դիտումը, որը ստեղծում է համայնքի զգացում:

-Huffington Post. համադրելով ավանդական լրագրությունն ու բլոգինգը՝ Huffington Post-ը առաջարկում է ընթացիկ նորություններ և ինտերակտիվ հարթակ, որտեղ ստեղծագործ միտքերը քննարկում են տարբեր թեմաներ՝ պահելով պրոֆեսիոնալ լրագրության ստանդարտները:

4.Ռազմավարություններ, որոնք ստեղծված են սկզբունքներից

-SpaceX. Իլոն Մասքը օգտագործել է «առաջին սկզբունքների մտածողություն»՝ ստեղծելու մատչելի, վերօգտագործվող հրթիռներ՝ հիմնվելով նյութերի իրական արժեքի վրա:

-Airbnb: փոխելով ավանդական մտածելակերպը, որ կացությունը հավասար է հյուրանոցներին, Airbnb-ն ստեղծել է հարթակ, որը կապում է ճամփորդներին և տանտերերին՝ առաջարկելով ավելի իսկական և հաճախ ավելի էժան տարբերակ:

***

Այս խմբերի պահանջները տարբեր են: Հաճախորդում և համադրման ռազմավարությունները պահանջում են մի քանի ոլորտներում ծանոթություն, իսկ նոր ռազմավարությունների ստեղծումը պահանջում է խորքային անդրադարձ ձեր ունեցածի վրա։

Harvard Business Review