Բիզնեսը կառավարելու ճանապարհը հարթ չէ։
Այն լի է ձախողումներով, սխալներով, վերելքներով և վայրէջքներով։ Սխալներ անելը որոշումների կայացման անխուսափելի մասն է կազմում։ Սակայն, փորձը ցույց է տալիս, որ կարելի է խուսափել որոշակի սխալներից։ Էդգար Կարապետյանը նեկայացնում է բիզնեսի կառավարման իր “Don’ts” ցուցակը:
1. Երբեք անուշադրության մի մատնեք հաճախորդների կարծիքները / բողոքները։ Մի վերաբերվեք նեգատիվ բողոքներին, ընդհակառակը դրանք ձեզ կօգնեն բարելավել ձեր բիզնեսը և վերացնել թերությունները։
2. Մի անտեսեք ձեր աշխատակիցների կարծիքը և հաշվի առեք նրանց առաջարկները։ Շատ հաճախ հենց աշխատակիցներն են նկատում և բարձրաձայնում բիզնեսում առկա խնդիրները։
3. Մի ձևավորեք ակնկալիքներ, որոնք հնարավոր է չկարողանաք բավարարել։ Անգամ մեկ չիրագործված խոստումը կարող է գցել բիզնեսի վարկանիշը։
4. Մի կայացրեք որոշումներ առանց հաշվի առնելու դրանց երկարաժամկետ ազդեցությունը: Կարևոր է հաշվի առնել այդ գործոնը, այլ ոչ թե միայն կենտրոնանալ կարճաժամկետ օգուտի վրա:
5. Մի հիմնվեք բացառապես ծախսերի վրա` որոշումներ կայացնելիս: Չնայած ծախսերը կարևոր գործոն են, որոնք պետք է հաշվի առնել, այն չպետք է լինի միակ գործոնը: